Toi Ali Leiniö tekee hyviä videoita Youtubeen
Nää on niitä ihmisiä, ketä meidän tulisi oikeasti tukea. Alin videoilla esiintyy paljon myös ihan simppeliä tieto erilaisista asioista, maisemien ja eräjormailun lisäksi.
Mut niiku mä oon sanonu, tää yhteiskunta on väärinpäin kääntynyt. Ihmiset tukee mielummin jotain bimboa kuka esittelee omaa hanuriaan videoilla. Tai tekee jotain ihan huttuvideoita, mitkä ei sivistä ihmisiä ollenkaan.
Mä muuten taisin nähdä tässä joku aika sitte ton Alin, tai olin ainakin näkevinäni ihan fyysisesti. En oo kyllä ihan varma, joku sen näköinen mies kulki mun ohi kaupungissa missä asun.
Mut joo. Ei muuta. Menkäähä jatkamaan bimbojen seuraamista.
Haha
<3
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nimi on Ali? Ei ole Ari. Mistä se on tullut.
Ali on miehen etunimi. Nimi on yleinen varsinkin arabimaissa, mutta on tullut käyttöön myös Suomessa. Arabian kielessä sana Ali merkitsee ylhäistä, valtiasta.[1] Suomessa nimi Ali on kuitenkin käsitetty lyhentymäksi Aleksanterista,[2] ja sen mukaisesti Alin nimipäivä on samana päivänä kuin Aleksanterin, 11. syyskuuta. Wikipedia
Niin. Toisaalta Aleksanteri voisi olla taas Ale tai Alex. Vai joku Sante.
Aleksi, Santeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Ali
Kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kohtaan ,niin ajan senkula senthään lynxillä päälle ja otan tyypistä senkan nenästä,koijari tullee ja pillaa minun hyvät porot ajattaa niitä kun hullu pitkin tuntureitha.
Ite ajat. Ei Ali ajata poroja 🥵 Suksilla eikä kävellen.
Videot on parhautta, kaikki katsonut. Maisemat ja kokemus on jo niin tuttua, ettei enää niin usein retkeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kohtaan ,niin ajan senkula senthään lynxillä päälle ja otan tyypistä senkan nenästä,koijari tullee ja pillaa minun hyvät porot ajattaa niitä kun hullu pitkin tuntureitha.
Ite ajat. Ei Ali ajata poroja 🥵 Suksilla eikä kävellen.
Videot on parhautta, kaikki katsonut. Maisemat ja kokemus on jo niin tuttua, ettei enää niin usein retkeile.
Muista respect!
Minä tuen, 2euroa/kk, summa ei ole suuri mutta jotain apua on.
Omen katsellut mutta jostain syystä mua oudoksuttaa hänen tapansa puhua. On Tampereelta ja käsittääkseni ihan syntyperäinen? Jotenkin niin outo tapa yrittää puhua yleiskieltä tms. En osaa selittää.
On hyviä videoita, mukava katsella.
Heh heh
Vierailija kirjoitti:
Omen katsellut mutta jostain syystä mua oudoksuttaa hänen tapansa puhua. On Tampereelta ja käsittääkseni ihan syntyperäinen? Jotenkin niin outo tapa yrittää puhua yleiskieltä tms. En osaa selittää.
Puhuu selkeää suomea eikä jotain eräjormasavonmurretta niinkuin moni muu retkitupettaja, arvostan.
Ali keskittyy siihen mikä retkeilyssä on parasta, maisema, luonto, rauha, elämys ja hyvä ruoka. Jotkut toiset vetää väline-esittelyä vänrikki-äänellä. Ali ei reissuissaan keskity välineisiin ensinkään.
Ali tekee hyviä videoita ja onhan noita hyviä retkivideoita tube pullollaan. Laitetaanpa tähän muutama ite seuraamani kanava:
https://youtube.com/@jouniriihela4317?feature=shared
Tää on parempi kuin se Völjyssä tyyppi. Seurasin sitä hetken, mutta jokin siinä vitutti. En tiedä tekeekö enää edes vai pelkästään jotakin mainostamista. Samapa tuo.
Ali Leiniö ollut mun suosikki vuosia. Tekee hyviä videoita, vuosien varrella huomaa, että on kehittynyt. Jos haluaa itselleen illalla rauhallisen ja seesteisen olon yötä varten, sohvalla loikoillen tunnin luontoretken jälkeen uni maittaa. 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Ali
Kuka se on?
👇
https://youtube.com/channel/UCjifOn2M5T8IQ2ZHzAEL_pw?feature=shared
Ali pesee Peltsin 6-0.
Alilla pitäisi olla manageri, joka ottaa 30% mutta samalla hankkii satojentuhansien eurojen edestä sopimuksia ja ymmärtää käyttää tekoälyä, kun videoille saadaan 100 x määrä katsojia ulkomailta.
T. Tuleva Alin manageri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Ali
Kuka se on?
Ali Leiniö.
Ali