Toi Ali Leiniö tekee hyviä videoita Youtubeen
Nää on niitä ihmisiä, ketä meidän tulisi oikeasti tukea. Alin videoilla esiintyy paljon myös ihan simppeliä tieto erilaisista asioista, maisemien ja eräjormailun lisäksi.
Mut niiku mä oon sanonu, tää yhteiskunta on väärinpäin kääntynyt. Ihmiset tukee mielummin jotain bimboa kuka esittelee omaa hanuriaan videoilla. Tai tekee jotain ihan huttuvideoita, mitkä ei sivistä ihmisiä ollenkaan.
Mä muuten taisin nähdä tässä joku aika sitte ton Alin, tai olin ainakin näkevinäni ihan fyysisesti. En oo kyllä ihan varma, joku sen näköinen mies kulki mun ohi kaupungissa missä asun.
Mut joo. Ei muuta. Menkäähä jatkamaan bimbojen seuraamista.
Haha
<3
Kommentit (41)
Oon kattonu paluun vätsäriin ainakin neljä kertaa 🙈
Oonko kans muutaman kattonu. Hyviä videoita, näkee paljon vaivaa. Aikamoinen homma roudata ees taas kameroita että saa oikean kuvasuunnan. Kuinkahan paljon alilla on raakamateriaalia että saa 20min videon
Minun mielestäni hän on mukakiva ja takakireä. Samoin jäätävä hyvesignaloija. Eiköhän tuokin into tuosta taas laske.
Säälittävää mainostaa itseään vauvapalstalla
Olen vaeltanut samoissa maisemissa lapissa kuin ali.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää mainostaa itseään vauvapalstalla
Hän on 43 vuotias kaveri. Youtubessa hänellä on miljoonia seuraajia. Ei hänen tarvitse mainostaa itseään jollakin mamma palstalla, joissa suurin osa kitjoittajista ei ole ikinä käynyt edes minkään tunturin juurella. Saati erämääjärven rannalla.
Nuo hänen vaellus ja luonovideonsa, ovat henkistä herkkua ja rentoutusta, monille kaupunki ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni hän on mukakiva ja takakireä. Samoin jäätävä hyvesignaloija. Eiköhän tuokin into tuosta taas laske.
Jop, voi laskeakin.
On nyt harrastanut tuota viisi vuotta. Ja suorottanut eräoppaan kurssin.
Toivottavasti löytyy matkailualalra duunia.
Nuorena kaveri kävi ammattikoulun, mutta alkoi sitten soittaa hevimusiikkia. Siinä meni nuoruus hiukan humussa ja sumussa.
Onneksi luonto pelasti hänet.
Hyvä äijä, rauhallisesti ja hötkyilemättä puuhastelee hommiaan.
Ali on ihana! Videot jaksaa katsoa monta kertaa.
Kannattaa mennä lässyttämään sinne tubeen Alin videon alle, tuskin hän av:ta tavaa. Kertoa siellä, kuinka ihanaa ja mahtavaa oli katsoa videoita, ja suoltaa tietysti omia kokemuksia jotka eivät kiinnosta _ketään_. Loppuun respectit - se on tosifanin merkki.
Juuri tuli katsottua aivan tuore video Varsinais-Suomen Vaskijärveltä. Hyvä video. Oli vain yhden yöpymisen reissu.
Miten nimi on Ali? Ei ole Ari. Mistä se on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Alilla oli pienenä ällävika.
Vierailija kirjoitti:
Ali on miehen etunimi. Nimi on yleinen varsinkin arabimaissa, mutta on tullut käyttöön myös Suomessa. Arabian kielessä sana Ali merkitsee ylhäistä, valtiasta.[1] Suomessa nimi Ali on kuitenkin käsitetty lyhentymäksi Aleksanterista,[2] ja sen mukaisesti Alin nimipäivä on samana päivänä kuin Aleksanterin, 11. syyskuuta. Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ali on miehen etunimi. Nimi on yleinen varsinkin arabimaissa, mutta on tullut käyttöön myös Suomessa. Arabian kielessä sana Ali merkitsee ylhäistä, valtiasta.[1] Suomessa nimi Ali on kuitenkin käsitetty lyhentymäksi Aleksanterista,[2] ja sen mukaisesti Alin nimipäivä on samana päivänä kuin Aleksanterin, 11. syyskuuta. Wikipedia
Niin. Toisaalta Aleksanteri voisi olla taas Ale tai Alex. Vai joku Sante.
Sen videot ovat kyllä parhaita.