Äiti kuulosti pettyneeltä, kun soitin äitienpäiväpuhelun liian myöhään.
Kuulin äänestä ja pienestä kuittailusta, että pettynyt oli, kun soitin vasta iltapäivällä.
Pitääkö äitienpäiväpuhelu soittaa heti aamusta? Ei ollut muuta syytä viivästykselle, kuin että nukuin pitkään ja söin sen jälkeen itse aamupalaa.
Ihan aikuinen, melkein nelikymppinen nainen olen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ek äitienpäivänä soiteta puheluita vaan mennään käymään kukkien kera
tai viedään äiti syömään ulos
En nyt viitsisi täältä ulkomailta lähteä kahvin tai aterian takia käymään yhdeksi päiväksi. Soitto tai viesti saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut äidit ovat kiitollisia siitä, että ylipäätään soitetaan.
Outoa, että kuuluu olla kiitollinen. Iloinen ja onnellinen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kellon ajalla väliä.
Olen eri mieltä. Siinä toivotetaan hyvää äitienPÄIVÄÄ, se tulee toivottaa silloin kun päivä on edessä. Viimeistään puolen päivän aikaan.
Missähän älyttömässä sääntökirjassa näin sanotaan? Voi luoja. Taidat myös olla niitä, jotka heräävät joka aamu viimeistään klo 6 ettei päivä mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvinkki. Kyllä äitienpäiväpuhelu soitetaan aamulla. Se hoidetaan niin, että sitä puhelua ei tarvitse varrota. terv. äiti 47 v. jonka nuorimmainen omillaan asuva kuittasi onnittelut lyhyellä viestillä
Eikä tarvii soittaa aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Usein tälläkin palstalla kysytään miksi joku ei halua lapsia. Itse olen miettinyt miksi niitä lapsia tehdään. Nyt se selvisi, oman egon pönkittämiseksi! Vaaditaan lapsilta glooriaa ja kunniaa siitä, että te itse olette päättäneet pökätä heidät maailmaan. Miksi helvetti siitä pitäisi olla kiitollinen, kun se ei ole oma valinta! Saa-tana mitaleja varmaan odotetaan, että narsistiset tarpeenne saa täytettyä! Joten turha puhua, että lapsettomat ovat itsekkäitä, te lapselliset olette sairaita egoisteja ja käytätte omia lapsianne sen pönkittämiseksi, helvetti olette sairasta sakkia!
Suurin osa näistä äititeresoista on niin narsistisia kuin olla vaan voivat ja ovat tehneet ne mukulansa vaan oman egonsa jatkeeksi. Lasten pitäisi olla palvomassa sitä maata jalkojen alta heti aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme mt-tapauksia täällä on, kun tehdään iso ongelma pienestä muistamisesta. Jos nyt kerran vuodessa muistaa äitiään ja on kiitollinen hänelle, niin sen ei luulisi olevan liikaa vaadittu edes keski-ikäiseltä! Kurjaa, kun ihmiset muuttuu noin epäkohteliaiksi ja itsekkäiksi.
Kävin tänään äidin luona sairaalassa, oli ihme, että hän ylipäätään selvisi tähän asti. Olen äärimmäisen kiitollinen jokaisesta päivästä, jonka vielä saan hänen kanssaan viettää, vaikka muistisairaus onkin jo vienyt paljon meiltä. Kiitos äiti <3
Miksi sitä pientä muistamista ei voi yhtä hyvin tehdä vaikka vasta kello kolme? Sehän tässä se ongelma oli.
Voi jumalauta, että puhelukin pitäisi soittaa oikeaan aikaan. Sitten ihmetellään miksi ei onnitella tai soiteta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla pitää soittaa.
No ei todellakaan pidä. Voi soittaa vaikka illalla jos haluaa. Se on kuule soittajan valinta.
Menin nukkumaan klo 04.00 viime yönä. Olisiko siis pitänyt soittaa silloin ennen kuin menin nukkumaan etten nyt vaan sitten soittanut liian myöhään kun heräsin tänään vasta 11 aikoihin. Ihmisillä ei ole samat elämänrytmit eikä tarvitse olla. Minäkin tajuan olla soittamatta silloin neljältä aamulla.
Meillä vaimo laittoi parhaan 3000e leningin niskaan. Itselle musta shaketti.
Sitten mentiin Rossoon jonottamaan pitsaa. Ensin toki raastepöytää ahmimaan.