Eikö teitä hävetä suomen viisuesitys
Kommentit (86)
Ei hävetä. En minä tosin ole sitä nähnytkään, mutta ei minulla ole tapana hävetä toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.
Ei. Ihan heittämällä kaikkien aikojen paras viisuesitys. Muut ei vain tajunneet sitä. Musiikillisestikin ihan nerokas sävellys. Sibelius ei ole mitään tuon säveltäjän rinnalla.
Ei hävetä, hyvin vetivät. Paras lähti umksta. Ihme häpeilijöitä suomalaiset.
Miksi jotakuta tuntematonta pitäisi hävetä siksi että on samasta maasta? Kuuluisiko meidän hävetä myös vaikka Jammu-setää?
Tunsin myötähäpeää Loreenin esityksen aikana. Kesti ikuisuuden, eikä vaan päässyt tolpilleen.
Ei. Tänä vuonna ei ollut parempiakaan ehdokkaita tarjolla, joten lähetettiin villi kortti.
Hyvä veto oli ! Ei mitään häpeemistä!
Vierailija kirjoitti:
Tunsin myötähäpeää Loreenin esityksen aikana. Kesti ikuisuuden, eikä vaan päässyt tolpilleen.
Liikaa reenannu, niveliä kolotti🤭
Valtaosa suomen viisuesityksistä on ollut hävetyksen aihe, ainakin minulle
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tänä vuonna ei ollut parempiakaan ehdokkaita tarjolla, joten lähetettiin villi kortti.
Juuri näin. W95M on yksisilmäisten kuningas.
Rehellisesti sanottuna kyllä se vähän hävetti. Vitsi on ihan hyvä jossain UMK:ssa mutta Euroviisufinaalissa muilla on viimesen päälle viimeistellyt kappaleet ja koreografiat mutta Suoimi sen sijaan.. Se ei ole Windows95manin syy vaan äänestäjien.
Voihan sen toki niinkin ajatella, että "en häpeä muiden tekemisiä". Ihan validi näkökulma.
Mutta itse vertaan tilannetta nyt esimerkiksi viime kevääseen ja Käärijään, jolloin olin esityksestä ja Suomesta ylpeä. Siihen verrattuna voin sanoa, että kyllä, nyt hävetti.
Kumma juttu tää nykyajan jatkuva häpeä jostain. Onko kyse omasta epävarmuudesta joka sitten heijastuu siihen että hävetään muutakin kuin itseä?
Kyllä miehilläkin pitää saada näyttää paljasta pintaa ja ihan hyvä ysärihenkinen renkutus on biisi.
Todellakin hävetti. Ulkomaalaiset ystäväni vitsailivat alapäätään esittävästä "taitelijasta": Yritin nauraa mukana, mutta suorastaa ketutti.
Esitys ei ollut hauska vaan mauton.
Jotkut lapset äänestäneet sen viisuihin puhelimillaan.