Miksi Loreen keikkui siinä omituisessa metallisessa satulatuolissa/kiikussa esityksessään?
Ja ympärillä roikkui valtavasti jotain vessapaperia. Oli jotenkin tosi kiusallista katsottavaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä loreenkin käy kakalla
Loreenin tapauksessa sekin on seksikästä. Saisinpa nähdä.
Ne ilmeet ja tuskanhiki trollipehkon keskellä nähtiin jo yöllä, mitä sillä on vessassakin.
Mitenhän se ottaa wc-paperia niillä sormillaan ja pyyhkii. Näyttää kakkaiselta koko nainen.
Loreen on Ruotsin paula vesala. Tekotaiteellinen ja leuhka, yliarvostettu.
minustakin se oli aika kauhea esitys, eikä vähiten sen tuolin vuoksi... miksi?
Olen aina pitänyt Euphoria huonona biisinä ja euroviisuissa kun Johnny Logan lauloi sen tajusin että biisi on ihan hieno, se on Loreen joka pilaa sen. Hänen uliseva laulutyyli ei vain ole minun makuuni.
Kaamea noita-akka. Toivottavasti unohtuu nyt menneiden Euroviisu-tähtien hautausmaalle, kun kruunukin lähti. Tosin eiköhän narsku yritä kolmattakin voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan lunastanut odotuksia nämä bileet. Odotin jotain tosi hienoa ja näyttävää ruotsalaisilta, koska niillä oli niin hirveä hinku saada hinnalla millä hyvänsä viisut ABBA-juhlavuodeksi. Nyt välinumerot olivat lähinnä huumoriin verhottua omakehua ja Suomelle vittuilua, botoxoituja eläkeläistähtösiä, hologrammi-ABBA huonoine vitseineen ja lopuksi Lortsun omituinen ja pitkäveteinen taidepläjäys. Yleinen tunnelma oli tietysti kaiken poliittisen paskan takia aika alavireinen verrattuna viime vuoteen, mutta ilman sitäkin tämä olisi ollut alisuoriutuminen.
Mun mielestä oli myös oudon valju meno, ei läheskään niin viimeisteltyä ja laadukasta mitä Ruotsilta odotin. Petra toki oli hyvä kuten aina, mutta varsinkin esityksen jäivät aika heikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Euphoria huonona biisinä ja euroviisuissa kun Johnny Logan lauloi sen tajusin että biisi on ihan hieno, se on Loreen joka pilaa sen. Hänen uliseva laulutyyli ei vain ole minun makuuni.
Claire Richardson (Steps-yhtyeen laulaja) julkaisi vähän aikaa sitten oman version Euphoriasta, tsekkaa se.
Kiitos hyvistä nauruista. En siis menettänyt mitään kun olin töissä enkä katsellut koko kisaa. Ehkä Sveitsi osaa järjestää nämä bileet paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ilmeet ja tuskanhiki trollipehkon keskellä nähtiin jo yöllä, mitä sillä on vessassakin.
Mitenhän se ottaa wc-paperia niillä sormillaan ja pyyhkii. Näyttää kakkaiselta koko nainen.
Minä pyyhkisin hänen puolestaan.
Huonosti tehty kasvojenkohotus hänelle. Oli ihan hirveen näkönen
Tuo oli kuin jonkun alienin synnyttämistä. Muutenkin ihmetyttää tuo sen stailaus kun se näyttää lähinnä siltä kuin pelkäisi vettä ja viis veisaisi perushygieniasta kun iho on aina likalänteillä, tukka rasvaisessa takussa ja edellisestä kynnenleikkuustakin on vuosi.
Näytti siltä kun olisi pahemman laatuinen ummetus.
Minusta se jotenkin haisee pahalta ja likaiselta ihan ruudunkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa levittää pskat pitkin reisiä ja käsivarsia. Loput sitten haroo kynsillä tukkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan lunastanut odotuksia nämä bileet. Odotin jotain tosi hienoa ja näyttävää ruotsalaisilta, koska niillä oli niin hirveä hinku saada hinnalla millä hyvänsä viisut ABBA-juhlavuodeksi. Nyt välinumerot olivat lähinnä huumoriin verhottua omakehua ja Suomelle vittuilua, botoxoituja eläkeläistähtösiä, hologrammi-ABBA huonoine vitseineen ja lopuksi Lortsun omituinen ja pitkäveteinen taidepläjäys. Yleinen tunnelma oli tietysti kaiken poliittisen paskan takia aika alavireinen verrattuna viime vuoteen, mutta ilman sitäkin tämä olisi ollut alisuoriutuminen.
Mun mielestä oli myös oudon valju meno, ei läheskään niin viimeisteltyä ja laadukasta mitä Ruotsilta odotin. Petra toki oli hyvä kuten aina, mutta varsinkin esityksen jäivät aika heikoiksi.
Petra oli hyvä tai siis parasta tuossa showssa mutta silläkin oli pirun hoppu kokoajan eli sen spiikit oli jotenkin kuin pikakelauksella vedettyjä ja sitten kaikki vitsit/heitot meni pilalle tuon hätäilyn kanssa. Sillä ei toiminut ajoitus ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty kasvojenkohotus hänelle. Oli ihan hirveen näkönen
En tiedä mitä on tehty mutta se naama näytti ihan sulaneelta, valuneelta ja venyneeltä. Ei toki mikään kaunotar ole koskaan ollutkaan, mutta nyt näytti tosi kummalliselta, vahamaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Oli vaivaannuttava esitys. Käärinliinat Loreenin ympäriltä oli siirtyneet kattoon roikkumaan. Lortsu vääntelehti ja potkutteli kuin nurinpäin pyllähtänyt koppakuoriainen. Tunnistettavaa kappaletta tuli hyvin lyhyt pätkä, tylsää.
Oliko loppu kappaleesta niin tylsä tai huono, ettei halunnut esittää sitä kokonaan?
Eivät ehkä saaneet Abbaa esiintymään ja sitä piti keksiä muuta tilalle.
Se oli ainoo hyvä hetki loreenin esityksessä. 😂