Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kait sitä on itsessä jotain vikaa, tinderistä

Vierailija
12.05.2024 |

Oon nyt eron jälkeen tapaillut 4miestä. Kukaan ei ole halunnut suhteeseen kanssani. 4s vielä avoin, kolme kertaa tavattu. Oon varmaan vaan vastenmielinen. Mistä löytyisi se oma tyyppi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää?

Miehet eivät ole naisia. Miehet ovat vähemmän tarkkoja siitä kenen kanssa harrastavat seksiä vs kenen kanssa lähtevät parisuhteeseen.

Tämä ei koske pelkästään "parisuhdeominaisuuksia" (kemia, luotettavuus, elämänhallinta) vaan myös ulkonäköä ja seksikkyyttä. Tässä miehet ja naiset eroavat selvästi toisistaan. Nainen voi hyväksyä parisuhdeominaisuuksien puuttumisen panosuhteessa, mutta ei halua seksiä miehen kanssa joka on ulkonäön ja seksikkyyden osalta vaatimattomampi kuin parisuhdemies.

Tästä seuraa se, että nainen saa Tinderissä ulkonäön ja seksikkyden osalta itseään tasokkaampia miehiä - mutta ei parisuhteeseen.

Palstakielellä 6/10 nainen saa Tinderistä matchin, treffit ja seksiä 8-9/10 mieheltä. Mutta parisuhteeseen olisi tarjolla 6/10 miehiä, jotka nainen tietysti swaippasi vasemmalle koska kiinnostavampiakin oli "tarjo

Kyllä se kemia ja synkkaaminen on olennaisin asia seksissäkin. Nimenomaan panosuhteen kohdalja voi ulkonäöstä joustaa, jos kemiaa on. Ei se ulkonäkö kuitenkaan hyvää ja toimivaa seksiä takaa, eikä nainen laukea vain miehen hyvää ulkonäköä katsellessa.

Vierailija
22/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sitä oikeaa koskaan löytää. Useimmat ottavat sen jonka saavat ja loput tyytyvät olemaan yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet siis vain komeita miehiä. Ei kannata mennä ulkonäkö edellä miestä etsimään.

Vierailija
24/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmensikö kukaan noista miehistä tarkemmin, että miksi et kelvannut heille?

Vierailija
25/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käy 4 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua mitään jatkoa, on kyllä aika surkea suoritus.

Veikkaisin että yrität nyt pelata liian korkeatasoisessa liigassa, kilpailukykysi ei taida riittää niihin miehiin joita tällä hetkellä yrität. 

Vierailija
26/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ghostasi, toinen sanoi että ollaan liian erilaisia oli eräily ja fitnes tyyppi ja itse en. Olin myös liika hiljainen hänelleja estoinen seksissä. Näin sanoi. Kolmas ei tavallaan sanonut ettei halua olla kanssani. Perui vaan kaikki tapaamiset tekosyihin. 4s taas on sanonut jo ettei halua satuttaa minua jos tämä ei etene. Laittaq kyllä edelleen viestiä ja juuri nähtiin etten sitten tiedä

Ap

Vierailija
27/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ghostasi, toinen sanoi että ollaan liian erilaisia oli eräily ja fitnes tyyppi ja itse en. Olin myös liika hiljainen hänelleja estoinen seksissä. Näin sanoi. Kolmas ei tavallaan sanonut ettei halua olla kanssani. Perui vaan kaikki tapaamiset tekosyihin. 4s taas on sanonut jo ettei halua satuttaa minua jos tämä ei etene. Laittaq kyllä edelleen viestiä ja juuri nähtiin etten sitten tiedä

Ap

Nää samat tarinat on kuultu miesten suusta niin moneen kertaan.

Vierailija
28/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä erottaa nämä väärät miehet?

Vierailija
29/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder sekoittaa naisten päät. Näin naisena voin tämän myöntää.

Ensimmäistä kertaa tänä vuonna aktivoin mun tinder tilin taas ja vaihdoin profiilikuvaksi kuvan, joka on ihan ok. Ei kaunein kuva minusta mut ok. Kokovartalokuvaa ei ole ja toisena ja kolmantena kuvana on kuva kissoistani....

Anyway, viikonlopun aikana tuli helposti 100 + tykkäystä, supertykkäystä, viestiä ja kyllä hivelee itsetuntoa, mutta samalla muistui taas mieleen miksi sen aikoinaan lopetin. Valinnanvaraa on niin paljon, että on vaikea keskittyä vain yhteen mieheen, kun se toinen ja kolmaskin on niin kiva ja komea... Mieluummin tapaisin jonkun ihan tosi elämässä.

Vierailija
30/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sinut. Voihan ehmetti

Vierailija
31/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä erottaa nämä väärät miehet?

Ei kai noi miehet varsinaisesti olleet mitenkään vääriä? He eivät vaan kokeneet vetoa AP:seen sen jälkeen kun olivat tavanneet hänet livenä/harrastaneet seksiä hänen kanssaan, joten eivät sitten halunneet jatkaa tapailua. 

Ihan normaalia deittimarkkinoilla, ei jokainen tapaaminen ole täysosuma.

Vierailija
32/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa tänä vuonna aktivoin mun tinder tilin taas ja vaihdoin profiilikuvaksi kuvan, joka on ihan ok. Ei kaunein kuva minusta mut ok. Kokovartalokuvaa ei ole ja toisena ja kolmantena kuvana on kuva kissoistani....

Anyway, viikonlopun aikana tuli helposti 100 + tykkäystä, supertykkäystä, viestiä ja kyllä hivelee itsetuntoa, mutta samalla muistui taas mieleen miksi sen aikoinaan lopetin. Valinnanvaraa on niin paljon, että on vaikea keskittyä vain yhteen mieheen, kun se toinen ja kolmaskin on niin kiva ja komea... Mieluummin tapaisin jonkun ihan tosi elämässä.

Tunnen erään päälle 40v naisen, joka hiljattain teki tinder profiilin itselleen. Hän sai muutamassa viikossa yli 7000 tykkäystä. Siellä seassa oli poliitikkoa, urheilijoita, muutamia aivan satumaisen komeita miesmalleja yms. 

Hän otti siis sen maksullisen version josta pääsee selaamaan niitä tykkääjiä läpi, ja esitteli minulle tarjontaa. En meinannut uskoa silmiäni kun näin minkälaista mieskarkkia siellä hänestä tykkänneiden joukossa oli 😂👀

Vierailija
33/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni tinderiin poljettavaksi.

Vierailija
34/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni päinvastainen kokemus. Joo, tykkäyksiä tulee paljon (kun miehet swaippaavat vasemmalle kaikki), mutta kyllä se valinnanvaikeus oli lähinnä sitä, ettei juuri kukaan ollut sellainen, jonka olisi halunnut swaipata oikealle. Ei todellakaan mitään mieskarkkeja tai muutenkaan kiinnostavia. Ehkä joku 1/50 saattoi olla kiinnostava - näillä siis kuvissa fiksun, symppiksen ja ihan ok näköinen mies, jolla myös kiinnostava profiiliteksti. Todella vähän oli tällaisia.

Vierailija
35/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään päälle 40v naisen, joka hiljattain teki tinder profiilin itselleen. Hän sai muutamassa viikossa yli 7000 tykkäystä. Siellä seassa oli poliitikkoa, urheilijoita, muutamia aivan satumaisen komeita miesmalleja yms.&nbsp

No ei näkynyt tuollaisia minun Tinderissäni, ja itsekin 40+. Toisaalta vasemmalla swaippaisin poliitikot, urheilijat ja miesmallit muutenkin, koska en sellaisia etsi, joten en kyllä kokisi noita mieskarkeiksi. Aika tylsää on mielestäni Tinderin miestarjonta muutenkin.

Vierailija
36/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni päinvastainen kokemus. Joo, tykkäyksiä tulee paljon (kun miehet swaippaavat vasemmalle kaikki), mutta kyllä se valinnanvaikeus oli lähinnä sitä, ettei juuri kukaan ollut sellainen, jonka olisi halunnut swaipata oikealle

"Ehkä joku 1/50 saattoi olla kiinnostava"

Eli käytännössä 2% sinusta tykänneistä miehistä oli sinun näkökulmastasi riittävän kiinnostavia, ja loput 98% oli sitten täysin epäkiinnostavia. 

Ok. Mitäpä tuohon enää voi sanoa. Tsemppiä vaan ja onnea matkaan 👍 voi mennä hetki ennenkuin se mr right löytyy

Vierailija
37/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään päälle 40v naisen, joka hiljattain teki tinder profiilin itselleen. Hän sai muutamassa viikossa yli 7000 tykkäystä. Siellä seassa oli poliitikkoa, urheilijoita, muu

Veikkaanpa että sinä ja tämä toinen +40v nainen olette "hieman" eri kategorioissa ulkonäkönne osalta. 

Vierailija
38/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä nainenkaan huku viesteihin tai edes tykkäyksiin kun ei ensinnäkään maksa siitä (eli ei näe niitä tykkäyksiä) ja toiseksi swaippaa itse tiukalla seulalla. Silloin ne osumat on mieluisia ja viestit toivottuja. En mä ainakaan mistään julkkiksista tai miesmalleista ole siellä koskaan tykännyt. Sehän nyt on aivan päivänselvää että jos tällainen peruspirkko mätsäisi sellaisen kanssa niin ei siitä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa olisi tulossa 😂 

Kirjoitin ekalla sivulla että löysin elämäni rakkauden tinderistä oltuani siellä kolme päivää. Sen kolmen päivän aikana olin ehtinyt "kerätä" noin 20 osumaa joista muutaman kanssa olin keskustellut hetken kun tää elämäni osuma tuli. Ne muut keskustelut jäi jo sen ekan päivän aikana, profiilin laitoin piiloon parin päivän päästä ja molempien profiilit meni poistoon ekojen treffien jälkeen. 

Totesin jo aiemmin että tuuria tarvitaan mutta itselleen kannattaa olla rehellinen ja käyttää tinderiä sen mukaisesti. Jos ei itse ole pelkkää seksiseuraa hakemassa (sehän on sitten ihan eri asia jos on) niin kannattaako niistä julkkiksista sun muista oikeasti tykätä? Saati niin monesta profiilista ylipäänsä että hukkuu satoihin viesteihin? 

Kunhan pohdin. 

Vierailija
39/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä nainenkaan huku viesteihin tai edes tykkäyksiin kun ei ensinnäkään maksa siitä (eli ei näe niitä tykkäyksiä) ja toiseksi swaippaa itse tiukalla seulalla. Silloin ne osumat on mieluisia ja viestit toivottuja. En mä ainakaan mistään julkkiksista tai miesmalleista ole siellä koskaan tykännyt. Sehän nyt on aivan päivänselvää että jos tällainen peruspirkko mätsäisi sellaisen kanssa niin ei siitä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa olisi tulossa 😂 

Kirjoitin ekalla sivulla että löysin elämäni rakkauden tinderistä oltuani siellä kolme päivää. Sen kolmen päivän aikana olin ehtinyt "kerätä" noin 20 osumaa joista muutaman kanssa olin keskustellut hetken kun tää elämäni osuma tuli. Ne muut keskustelut jäi jo sen ekan päivän aikana, profiilin laitoin piiloon parin päivän päästä ja molempien profiilit meni poistoon ekojen treffien jälkeen. 

Totesin jo aiemmin että tuuria tarvitaan mutta itselle

Kylläpä sinua lykästi ja tietenkin miestä joka oli siellä ollut varmaan jo 5 vuotta.

Vierailija
40/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tot

Joo mies ehti olla pidempään, vuoden päivät kai. Hän sanoo olleensa sellainen osumien keräilijä, ei juurikaan käynyt treffeillä. Kyllä me molemmat huomattiin tosi nopeasti että nyt on jotain todella ainutlaatuista tarjolla.