Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoit jos joku huutaa sulle ?

Vierailija
12.05.2024 |

Meillä kotona lapsuudessa, huudettiin. Lähinnä isä, jos joku meistä sisaruksista oli jotain töpeksiny niin isä huusi. Mä en sietänyt sitä silloinkaan, menin aina ihan lukkoon. Oon ollu kiltti lapsi, ettei mulle paljo ole huudettu mutta veljet on sitä saanu kuulla ja minä myös sit siinä sivussa. Nyt aikuisena, en vieläkään siedä sitä yhtään jos joku korottaa ääntä. Meen ihan paniikki tilaan. Ei onneks elämässä ole sellasia muutakuin isäni joka jatkaa edelleen tätä tapaa saada äänensä kuuluviin. Vaikka ei olisi edes riitaa, tai kukaan haastamassa riitaa hän vaan voi nollasta sataan alkaa jostain asiasta mikä on alkanu ärsyttää huutaa, kunnolla huutaa. Eilenkin ihan syyttä kimpaantuu jostain hirvee raivo ja mä poistun itkien paikalta. Ei vaan pysty. Ei varsinkaan ilman mitään syytä.  

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, toisen huutaminen saa minut lukkoon. Kun olen miettinyt asiaa pari tuntia, yleensä tajuan, miten tilanteessa olisi voinut toimia jämäkästi. Vanhemmiten olen treenannut sitä, että kuuntelen raivoajaa ensin ja sitten asetan rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla