2kk suhteen jälkeen toinen on varma tunteistaan ja toinen ei
Onko liian pian vaatia kumppania tietämään mitä hän tuntee? Tai onko tunteita?
Erosin hänestä kun yhdessäolo oli liian tuskallista ja sain koko ajan merkkejä siitä ettei hän tiennyt tai ilmaissut tunteita samalla tavalla.
Nyt mietin teinkö oikein.
Kommentit (24)
Melkoista ap:lta. Ei sitten sinullakaan niitä tunteita ollut, kun 2 kk jälkeen lopetit suhtern?!
Olisihan mies voinut valehdella vaikka rakastavansa. Minusta hyvä merkki, että harkitsee. Omalla kohdalla sanoin rakastavani miesystävääni viiden kuukauden jälkeen. Hän sanoi silloin, että tykkää kovasti, mutta ei voi sanoa rakastavansa. No vuosia nyt yhdessä oltu ja rakastetaan.
Joillekin tunteet voi kehittyä kai hitaastikin. Itse en ollut sellainen. Yritin kaksi kertaa (15 ja 7 vuotta) eikä niitä koskaan tullut. Kun sitten tapasin elämäni rakkauden, tiesin hyvin nopeasti. Onnekseni se oli molemminpuolista.
Uskon kyllä että teit oikein. Ainakin jos itse haaveilet siitä ainutlaatuisesta rakkaudesta. Kyllä uskon että sen ainakin jo aavistaa tuossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tunteet voi kehittyä kai hitaastikin. Itse en ollut sellainen. Yritin kaksi kertaa (15 ja 7 vuotta) eikä niitä koskaan tullut. Kun sitten tapasin elämäni rakkauden, tiesin hyvin nopeasti. Onnekseni se oli molemminpuolista.
Uskon kyllä että teit oikein. Ainakin jos itse haaveilet siitä ainutlaatuisesta rakkaudesta. Kyllä uskon että sen ainakin jo aavistaa tuossa ajassa.
Tuntuu jo vähän paremmalta. Uskon että tein oikein.
Ap
Suhteen? Siis ihan seurustelusuhteen? Kai sitä nyt pitäisi ensiksi miettiä, onko tunteita, ja alkaa sitten vasta seurustelemaan. Eri juttu tietysti, jos vasta tapaillaan eikä varsinaisesti olla yhdessä.