Harvenevat kulmakarvat. Onko mikään konsti auttanut?
Iän myötä on alkanut kulmakarvat harvenemaan. Onko mitään tehtävissä, joku aine? Risiiniöljystä iholle siveltynä luin, sen väitetään auttavan. Mitään pigmentointeja/tatuointeja en ota.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa maksaa, ei saa olla oikeasti vaikuttavia aineita, ei mitään pigmentointeja... Joo, oletko ajatellut rukoilemista?
Olen ateisti😄
Ja en ole sanonut ettei saisi maksaa.
Ostin ensimmäistä kertaa kulmakarvoihin laitettavaa sävytettyä geeliä. Olen hämmästynyt, kuinka paljon paremmalta kulmat näyttää. Kannattaa kokeilla. Tarkkana kuitenkin sävyn kanssa. Liian tumma väri ei näytä hyvältä. Ikä 60.
Vierailija kirjoitti:
Alat meikkaamaan kulmasi
Meikkaan kyllä. Mutta haluan myös kokeilla josko saisi kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin ensimmäistä kertaa kulmakarvoihin laitettavaa sävytettyä geeliä. Olen hämmästynyt, kuinka paljon paremmalta kulmat näyttää. Kannattaa kokeilla. Tarkkana kuitenkin sävyn kanssa. Liian tumma väri ei näytä hyvältä. Ikä 60.
Käytössä on.
Minäkin paikkaan aukot joka aamu ruskealla kajalilla, tulee ilmettä paremmin kun muuten näyttää valjulta vaikka oma kulmakarvojen väri on ihan tummanruskea/musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revita brow
Aika kallis! Onko tästä tuotteesta sinulla omakohtaista kokemusta?
On kokemusta. Itsellä ei ole harvat kulmakarvat, en ole ikinä nyppinyt viiruiksi. Silti halusin hieman paksummat ja tuo ainakin mulla toimi todella hyvin. On kallis, mutta se kestää puoli vuotta.
Käytän myös ripsiseerumeita ja Revitan oli käytössä. Vaihdoin sen kuitenkin eri merkkiin joka tekee tuuheammaksi ja pitkäaikaisemmaksi saada hyvät ripset. Revitan teki pidemmiksi, mutta ei tuuheuttanut ja ripsi tippui liian äkkiä pois kun kasvoi pitkäksi. Nanolash, merkillä taas kulmakarvaseerumi huonompi, mutta ripsiseerumi parempi ja edullisempi.
Nyt ostin kulmakarvaseerumiksi edullisenpaa, jota en ole vielä kokeillut miten toimii enkä nyt muista minkä merkin se on.&nb
Silmälääkärin mukaan ei siten, että vaarantaisi näkökyvyn. Kaikille toki ei sovi ripsiseerumit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revita brow
Aika kallis! Onko tästä tuotteesta sinulla omakohtaista kokemusta?
On kokemusta. Itsellä ei ole harvat kulmakarvat, en ole ikinä nyppinyt viiruiksi. Silti halusin hieman paksummat ja tuo ainakin mulla toimi todella hyvin. On kallis, mutta se kestää puoli vuotta.
Käytän myös ripsiseerumeita ja Revitan oli käytössä. Vaihdoin sen kuitenkin eri merkkiin joka tekee tuuheammaksi ja pitkäaikaisemmaksi saada hyvät ripset. Revitan teki pidemmiksi, mutta ei tuuheuttanut ja ripsi tippui liian äkkiä pois kun kasvoi pitkäksi. Nanolash, merkillä taas kulmakarvaseerumi huonompi, mutta ripsiseerumi parempi ja edullisempi.
Nyt ostin kulmakarvaseerumiksi edullisenpaa, jota en ole vielä kokeillut m
Silmälääkärin mukaan ei siten, että vaarantaisi näkökyvyn. Kaikille toki ei sovi ripsiseerumit.
Haittoina kerrottu mm. silmänympärysihon tummuminen ja rasvakudoksen oheneminen (eli tummat rinkulat ja rypyt).
Ei saa maksaa, ei saa olla oikeasti vaikuttavia aineita, ei mitään pigmentointeja... Joo, oletko ajatellut rukoilemista?