Tämä on tosi ikävää kun jossain iässä karvankasvu lakkaa kokonaan. Kuinka kauan saan pitää tukkani? Kainalokarvoja ei enää tule.
Tämä on tosi ikävää kun jossain iässä karvankasvu lakkaa kokonaan. Kuinka kauan saan pitää tukkani? Kainalokarvoja ei enää tule.
Kommentit (12)
Naisilla vaihdevuosien hormonitoiminnan muutokset vaikuttaa. Hiukseni alkoivat kihartua, kun kevenivät. Ja parta kasvaa😞.
Tule tänne sedän sylkkyyn. Kai olet alle 15 vee??
Mulla ei ole koskaan ollut kainalokarvoja, mutta tukka on edelleen päässä ihan normaalisti ja olen yli 60v. Joten kyllä ne muut karvat pysyy vaikka kainalokarvat lakkaa kasvamasta.
Mulla ei kans kasva enää, puoleen vuoteen en oo ajellu kainalo- tai säärikarvoja, hyvin vähän ovat kasvaneet. Tukka ei kans kasva enää, ainoo et pimperokarvat kasvaa.
Jostain syystä hiukseni runsastuivat kun kainalokarvat lakastuivat. Olen 58v
Alahan jo etsiä sopivaa kaljunpeittohattua. Tavallisin on lippis, mutta löytyy tyylikkäämpiäkin.
Esim. Tuure Kilpeläisellä on hieno vanhanajan hattu.
Näin yli kuusikymppisenä ei osaa suuresti arvostaa rehevöitynyttä karvankasvua, kun se näkyy vain naamassa. Hiuksia on sentään vielä jäljellä ja niissä värikin.
Mikåhän se ikä sitten on kun karvan kasvu loppuu. Hyvin tuntuu kasvavan korvista ja sieraimista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kans kasva enää, puoleen vuoteen en oo ajellu kainalo- tai säärikarvoja, hyvin vähän ovat kasvaneet. Tukka ei kans kasva enää, ainoo et pimperokarvat kasvaa.
Juu, ja vahvistuu 🤣
Älä sure, viikset ja parta kasvaa vielä.