Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin alkuraskauden ultraan Espoossa?

25.01.2007 |

Yksityisellekö, ja tietääkös joku missä yksityisellä niitä tehdään, ei varmaankaan ihan joka paikassa? Ja oliko viikoilla 6-7 kun se tehdään? Aiempina kertoina olen odotellut kiltisti np-ultraa, mut nyt tuntuu että saattaisin käydä jo mielellään kurkistamassa aikaisemmin...

Kiitos vastauksista :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Tapiolassa, siellä esim. Keskustornin Gynekologit ja Adenova. Ennen viikkoa 7 ei välttämättä kannata mennä, varsinkin jos on kovin pitkä kierto, niin ei sitten ehkä syke vielä näy. Mut olihan se kiva nähdä, että sikiö oli ja oikeassa paikassa ;-)

Vierailija
2/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse siellä ja lääkäri oli mielestäni tylyn oloinen, ultrasi tosi pienen ajan ja sitten antoikin laskun joka oli aika huima tuosta max 15 minuutin käynnistä. Kelan osuuden jälkeen itselle jäi maksettavaksi 135 euroa.

Esikoisen kanssa kävin Dextrassa Munkkivuoressa ja oli tosi mukava lääkäri ja oisko se maksanut 60 euroa. Tästä Dextrassa käynnistä on kyllä aikaa 2,5v että onhan hinta voinut sielläkin nousta.

Mutta jokatapauksessa toi Adina oli musta hinnoittelultaan ihan omaa luokkaansa..

Onnea Raskaudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nää Adina ja Adenova sama vai kuitenkin eri paikka...?

Mutta huh, olihan hintaista, pitää ehkä miettiä sittenkin vielä tovi ;)

Voisihan sitä tosiaan Helsinkiinkin asti lähteä.

Kierto on 26 päivää ja 4+6 on nyt, mutta 7 viikolle sitten odottelen jos päätän mennä.

Kiitos teille!

Vierailija
4/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi yllättynyt kun sain sen laskun käteen siellä Adinassa. Olin kuullut, että yleensä jää maksettavaksi itselle paikasta riippuen 60-100 euroa. Toi 135 euroa löi mut ihan ällikällä ja kyseessä oli siis kanssa se ihan alkuraskauden ultra..

Vierailija
5/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adinan parhaat lääkärit on tainneet paeta tuonne Adenovaan.

Adenoovassa on MONTA erittäin hyvää lääkäriä. Olen tainnut käydä viidellä ja kaikista erittäin hyvää kokemusta.

Mä kävin jossain alkuraskauden ultrassa ja maksoin vähän yli 100 ja toisessa taas maksoi 70 euroa. Riippuu varmaan vähän lääkäristäkin, että mitä veloittaa ja miten kauan joutuu tutkimaan/keskustelemaan.

Vierailija
6/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui sellainen lääkäri joka puhui todella huonoa Suomea ja ei siinä tosiaan ylimääräistä juteltu.

Sain ajan silloin kun varasin niin samalla päivällä, että suurta tunkuakaan sinne ei ollut..

Vierailija
7/8 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Diacorissa varhaisraskauden ultrassa (rv 8+1), jossa näin pikku kaverimme sykkeen. Lääkärikäynti kesti 20 minuuttia. Maksettavaa tuli 117 euroa, josta Kela maksaa osan (en osaa sanoa palautettavan määrän suuruutta). Oli mukava ja asiallinen mieslääkäri. Suosittelen.

Vierailija
8/8 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin alkuraskauden ultrassa Leppävaaran mehiläisessä.oli ulkomaalainen mies, mutta alan parhaita.tekee myös 4 d ultria helsingissä.

Käytiin siellä suunilleen viikolla 7. hinnoittelu oli vähän outoa..mutta meille tuli maksettavaksi sataeuroa tai pikkasen alle.muuten oli kyllä onnistunut käynti.

Ja kannattaa aina kysyä etukäteen vähän hinnoista, niin ei tule yllätyksiä.