Oletteko ikinä voittaneet lotossa mitään?
Olen lotonnut nyt reilun vuoden ajan putkeen lähes joka viikko. Suurin voittoni taitaa olla noin kaksi euroa, sellainenkin erittäin harvinaista. Yleensä ei mitään. Yksin ja porukkapelejä. Onko teillä parempi onni?
Kommentit (45)
Joitain satasia muutamaan kerran. En mitää suuriavoittoja. Vielä pitää töihin mennä
Lottoan lähes viikottain, joskus saattaa unohtua. Viime vuonna voitin parikymppiä yhden kerran, sitä ennen viimeksi joskus 10 vuotta sitten 50 euroa. Ikinä en ole sitä suurempaa summaa voittanut. Ei ole onni myötä, mutta joku aina voittaa isojakin summia joten jatkan lottoamista, onhan se hauska suunnitella mitä tekisi jos osuisi kohdalle... Lottoan aika pienillä summilla joten ei harmita liiaksi vaikka mitään ei tulekaan.
Muutaman kerran olen voittanut 15 euroa.
No niin taas kerran oli vain kaksi oikein, ei voittoa. Ap
Itse lotonnut sellaiset 35 vuotta, vanhempani sitä ennen varmaan loton alkuajoista lähtien.
Joskus muutama kymppi markkoina/euroina tullut.
Olen. Sain 6+1 tuloksella vähän yli 50000€ vajaa kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lottoan lähes viikottain, joskus saattaa unohtua. Viime vuonna voitin parikymppiä yhden kerran, sitä ennen viimeksi joskus 10 vuotta sitten 50 euroa. Ikinä en ole sitä suurempaa summaa voittanut. Ei ole onni myötä, mutta joku aina voittaa isojakin summia joten jatkan lottoamista, onhan se hauska suunnitella mitä tekisi jos osuisi kohdalle... Lottoan aika pienillä summilla joten ei harmita liiaksi vaikka mitään ei tulekaan.
Minä olen veikannut netissä ja lähinnä Kenoa ja Eurojackpottia ja olen käyttänyt veikkaukseen korkeintaan 4-5 euroa viikossa, voittoja tullut vain n. 20 euroa. Käytyäni netissä katsomassa pelihistoriaani totesin itselleni ettei kannata kitistä verojen ja hintojen nousua jos hakkaa vuosittain yli 200 euroa veikkauksen rahapeleihin mitään takaisin saamatta. Ihmettelen niitä ihmisiä (usein ovat vielä eläkeläisiä), jotka veikkaavat viikottain useilla kympeillä ja/tai pistävät joka kauppa- ja kioskireissulla muutaman euron pelikoneisiin.
Pikkuvoittoja, satku suurin.
Mutta vaimo sai kerran 20 tonnia ja mun vanhemmat markka-aikaan 25tonnia.
Naapurit sai loton alkuvuosina päävoiton.
Harvoin saa yhtään mitään, ehkä pari kertaa vuodessa voittaa muutaman euron.
Voitin 750 000 euroa 1/5 osuus 10 vuotta sitten.
Joskus kauan aikaa sitten voitin muutaman markan.
Joskus pentuna voitin muutaman markan.