Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit? Kumppanini ehdotti, että alkaisin käymään hänen äitinsä luona siivoamassa

Vierailija
11.05.2024 |

Äitinsä on "jalaton" 67 vuotias alkoholisti, joka on saanut häätövaroituksen hajuhaittojen takia. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin. Menköön itse siivoamaan. 

Vierailija
2/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin. Hyvä vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee itse siivoamaan sitten. Asia ei sinulle kuulu.

Vierailija
4/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siivoa itse? Onko kumppanillasi sisaruksia? 

Vierailija
5/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa siivoousfirman tai sä. Ja siivousfirman pitää olla erikoistunut myös tähän osa-alueeseen tai valmistautunut, ettei tule yllätyksenä. Myös äidin pitää itse tietää aika, koska haluaa ne siivoojat, missä silloin on sen ajan vai kotona. Ja mitä siivousta tehdään. Onko se kerran kahdessa viikossa vaiko kerran kuussa, vai miten. Ettei ole liian usein. Miten paha tilanne sitten on. Vai vain kerran siivous tai pari, joskus.

Vierailija
6/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin käy siivoaja, joten tuskin kukaan ehdottaisi tuota minulle.

Vierailija
7/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin, mikä rooli sinulla edes on äijäsi elämässä. Oletko hänelle nainen vai äiti?

Ja menee itse siivoamaan, tai ostaa siivouspalvelua. Oma asiansa.

Vierailija
8/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ehdotus. Eipä ole paljon kunnioitusta sinua kohtaan. Kuka sen kumppanin kämpän siivoaa, vai asutteko yhdessä ja sinä hoidat kaiken?

Vierailija
9/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa siivoousfirman tai sä. Ja siivousfirman pitää olla erikoistunut myös tähän osa-alueeseen tai valmistautunut, ettei tule yllätyksenä. Myös äidin pitää itse tietää aika, koska haluaa ne siivoojat, missä silloin on sen ajan vai kotona. Ja mitä siivousta tehdään. Onko se kerran kahdessa viikossa vaiko kerran kuussa, vai miten. Ettei ole liian usein. Miten paha tilanne sitten on. Vai vain kerran siivous tai pari, joskus.

Miksi kukaan maksaisi siivousta kumppaninsa äidille? 

Vierailija
10/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi puoliso ei itse mene siivoamaan?

2. tarjosiko sitä työnä josta maksaisi? 

Vierailija
11/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jopa eroa. Mies selvästi uhkaili sanomalla, että jos tälle pitää alkaa etsimään uutta asuntoa, niin ei pääse minnekkään. Eli häätö ei ole vaihtoehto. Kaupunki kun ei enää huoli tätä asuntoihinsa. 

Vierailija
12/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käyt siivoamassa, laitat kumppanillesi ruokaa sekä annat persettä aina pyydettäessä. Onko muka liikaa pyydetty?

Vierailija
13/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt jopa eroa. Mies selvästi uhkaili sanomalla, että jos tälle pitää alkaa etsimään uutta asuntoa, niin ei pääse minnekkään. Eli häätö ei ole vaihtoehto. Kaupunki kun ei enää huoli tätä asuntoihinsa. 

No menkööt siivoamaan sitten. Hittojako tuo sinulle kuuluu ja tuskin noin avuton vetelys pystyy sinusta eroamaan, vaikka se varmaan olisikin sinulle hyvä juttu.

Vierailija
14/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaihtoehtona siis, että mies voi jopa rahdata sen juoppoäitinsä teille, ap? Pakene, ja lujaa!!!!

Vierailija
15/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sisaruksia. Sanoi selitykseksi vaan, että ei ne osaa siivota edes omia asuntojaan. Toinen on itsekkin alkoholisti.

Ap.

Vierailija
16/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennä hyvinkin siivoamaan anopin taloa. Ja olen käynytkin silloin kun anoppi on ollut esim sairaana. Mutta anoppi elää normaaliin tapaan. Mieheni kustantaa meidän perheen elämästä suuren osan koska olen työttömänä. Siksi minusta ok käydä hoitamassa anoppia/siivoamassa siellä.

Aloittajan tilanne pitäisi tuntea tarkemmin mutta aloitus kuulostaa sellaiselta että tuskin menisin,

Vierailija
17/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin paljon maksat.

Vierailija
18/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sisaruksia. Sanoi selitykseksi vaan, että ei ne osaa siivota edes omia asuntojaan. Toinen on itsekkin alkoholisti.

Ap.

Miksi edes keskustelet koko asiasta? Selvittäkööt itse perheensä sotkut.

Vierailija
19/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä tunnevammaisia sonneja? Ja miksi olette sellaisen kanssa?

Vierailija
20/59 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIelä pitäisi tietenkin siivota alkusiivouksen jälkeen joka viikko. Eihän tilanne kerrasta parane.

ap.