mIksi jotkut kauniit naiset tunkee naamaansa jotain lävistyksiä? Totaalinen turn-off.
Kommentit (37)
Kauniit kasvot pilataan lävistyksillä ja niiteillä. Sitten kun aikuistuu ja teinivaihe jää taakse niin kivat arvet niistä lävistyksistä 😙
Lävistys klitoriksessa on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista ja läväreistä ulisijat on itse aina jotain sandaalijalkaisia perunoita
Mitä tarkoitat sandaalijaloilla?
Minulla on pienet ja sirot jalat ja käytän aina sandaaleja kun säät sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI AP
MEIDÄN NAISTEN TEHTÄVÄ EI OLE MIELLYTTÄÄ SATUNNAISIA MIEHIÄ ULKONÄÖLLISESTI JA MUUTEN AINA JA KAIKKIALLA.
Minkä takia te sitten meikkatte ja kuljette alushousuissa pimppivako näkösällä ja perse korvissa?
Ei me tiedetä sitä oikein itsekkään. Ollaan kai vähän seksisin päästämme.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot pilataan lävistyksillä ja niiteillä. Sitten kun aikuistuu ja teinivaihe jää taakse niin kivat arvet niistä lävistyksistä 😙
Pienet kuopat ei haittaa.
Venytetyt korvat ja melanooman näköiset töherrykset saattaa alkaa jo haittaamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Nätti, menestyvä ja älykäs nainen täällä. Ei kivuliaita lävistyksiä tai ajan mittaan haalistuvia tatuointeja. Ymmärrän, että parin vuoskymmenen päästä kaiken maailman trendihömpötykset näyttää vain - öh, tyhmiltä.
Mutta olkaa te mustekalat ja reikäuunot vaan ihan rauhassa, löytänette kaltaistanne seuraa.
Mut kyllä sullekin kunnon pillulävistys silti kelpaa tatuoidulta hulttiolta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle heidän ulkonäkö.
Tästähän keskusteltiinkin jo.
Ei kuulu sulle meidän palstakirjoittelut. Häivy!
Vierailija kirjoitti:
Nätti, menestyvä ja älykäs nainen täällä. Ei kivuliaita lävistyksiä tai ajan mittaan haalistuvia tatuointeja. Ymmärrän, että parin vuoskymmenen päästä kaiken maailman trendihömpötykset näyttää vain - öh, tyhmiltä.
Mutta olkaa te mustekalat ja reikäuunot vaan ihan rauhassa, löytänette kaltaistanne seuraa.
Älykäs, empaattinen ja muut ihmiset huomioonottava nainen kyllä omaa omia mielipiteitään ja osaa suhteuttaa näkemyksiään, mutta siksi ymmärtää myös kokonaiskuvan, ettei tee tiettyä ominaisuutta koskevia liian yleisiä ooletuksia. Hän ei myöskään tietoisesti loukkaa muita ihmisiä. Empatia ja tunneälykkyys ovat usein laaja-alaisesti älykkään ihmisen perusominaisuuksia.
Olen nähnyt hyvin sieviä lävistyksiä kasvoissa, vaikkei itselläni kasvoissa olekaan (enkä ole tatuoitu).
Ihmisten ulkonäköön liittyvät tietoiaet valinnat eivät aina ole tarkoitettu muiden miellyttämiseen. Siitäkin huolimatta on olemassa joukko ihmisiä, joita valittu ulkonäöllinen seikka miellyttää.
Todella rumia reikiä näköjään jää lävistyksistä kasvoihin.
Itse taas en tiedä mitään parempaa kuin se, että kaunis nainen on vieläpä jännänainen. Eräs Prisman hyvännäköinen työntekijä kävi hiljattain ottamassa koko käsivarren tatuoinnin molempiin käsiin ja kiinnostuin heti vielä enemmän.
No minä tuskin olen ap:n mielestä nätti nainen, mutta vastaan kuitenkin. Minulla ei ole yhtään tatuointia ja tasan yksi lävistys, joka on naamassa. Sen otin, koska olin vuosikausia haaveillut siitä. Se myös sopii kasvoihini ja tyyliini.
Ei minua kiinnosta mitä muut siitä ajattelevat. Jos sillä olen onnistunut karkottamaan tyypit, jotka eivät lävistyksistä tykkää, niin aina parempi. Löysin kuitenkin minulle täydellisen miehen, joka tykkää minusta tällaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
No minä tuskin olen ap:n mielestä nätti nainen, mutta vastaan kuitenkin. Minulla ei ole yhtään tatuointia ja tasan yksi lävistys, joka on naamassa. Sen otin, koska olin vuosikausia haaveillut siitä. Se myös sopii kasvoihini ja tyyliini.
Ei minua kiinnosta mitä muut siitä ajattelevat. Jos sillä olen onnistunut karkottamaan tyypit, jotka eivät lävistyksistä tykkää, niin aina parempi. Löysin kuitenkin minulle täydellisen miehen, joka tykkää minusta tällaisena kuin olen.
Näinhän se menee :)
<3
Miksi ketään henkilökohtaisesti tämä ja muiden tatuoinnit jaksaa kokoajan kiinnostaa, ei niitä naisia ole pakko lähestyä eivätkä he varmasti sitä sinulta toivokaan. Ei naisilla ole mitään velvollisuutta miellyttää kaikkia ulkonäöllään, se lienee mahdotontakin.
Et sitten varmuuden vuoksi miellytä ketään. Varma tie elämämmenestykseen!