Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämässäsi ollu joku niin paha ihminen, että et voi ymmärtää miten tämä on päässyt elämääsi?

Vierailija
11.05.2024 |

Kaikki aina yrittää bokea, että tällaiset kokemukset opettaa. Mutta en todellakaan ole parempi ihminen tai oppinut mitään. Ennemminkin olen katkera ja en luota enää ihmisiin. Epäilen aina pahinta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi ja eksä. Mut äitiä en voinut valita. 🤷

Vierailija
2/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ole elämässäni, mutta kun se touhuja ja sanomisia olen joutunut katsomaan  voi vai todeta, ettei siinä ihmisessä ole mitään hyvää. Ei kertakaikkiaan mitään. Sellaisiakin näköjään oikeasti on, ja näin äitienpäivän kunniaksi on vielä sanottava, että ihmettelen kuinka sekaisin tai kuinka vahvassa soossissä se ukko on ollut, joka on tuohon tyhjentänyt itsensä, eipä silti, katuukin tekoaan lopun ikäänsä, kun ei niitä lapsia tekemättömäksikään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. 

Vierailija
4/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tehnyt kaiken mahdollisen pahan mulle mitä on voinut tehdä. :( 

Vierailija
5/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja on. Ihmiset läpipaskoja.

Vierailija
6/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on. Halusi tehdä raiskauskoston. Syytti minua omasta raiskauksestaan, kun olimme nuorena tosi humalassa ja lupasin huolehtia hänestä hänen siskolleen. Jostain syystä en jaksanut, vaan lähdin kotiin. Hän lähti joidenkin miesten matkaan bileisiin ja siellä tapahtui. 

Ihan sairas kuvio. 

Vierailija
7/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kaverini. Oli niin kateellinen, että lopulta käänsi koko porukan minua vastaan. Siinä meni kaikki nuoruuden kaverit. 

En olisi uskonut hänestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme