Miksi naiset eivät saa itse auton ovea avattua itselleen?
Istuin autossani parkkihallissa odottelemassa ja katselin ympärilleni huomatakseni, että suurin osa naisista ei osannut itse avata itselleen matkustajanpuolen ovea vaan miehet joutuivat niitä heille aukaisemaan? Ovatko naiset oikeasti niin uusavuttomia?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on teknisissä asioissa hieman..en nyt sanoisi yksinkertaisia, mutta kömpelöitä ja tuossa tehtävässä on usein haasteena se , että samalla kun kahvasta pitää nostaa ylöspäin pitäisi myöskin vetää ovea itseään kohti ja tuossa kohtaa useimmalla naisella logiikka pettää ja hän työntää ovea sisäänpäin. Tämän huomaa usein myös silloin kun ovessa lukee Työnnä tai vedä. Silloinkin naiset tahtovat tehdä aina väärinpäin ja huutavat oven olevan lukossa.
Höpö höpö. Tai sitten ne muutamat yksinkertaisimmat naisyksilöt vain ovat hakeutuneet seuraasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja istui parkkihallissa ja oli odottamassa mitä? Jeesuksen toista tulemistako?
Itseasiassa odotin autossa, että eukko saa ruokaostokset tehtyä ja saan armollisesti kuljettaa hänet kotiin kokkaamaan ruokaa ja siivoamaan. Itse en pidä suurista ostoskeskuksista lainkaan. En tosin pidä ruuanlaitosta tai siivoamisestakaan ja siksi minulla onkin avokki.
Noin toimii vanhat ukot, sellaiset 7-kymppiset ja vanhemmat. Ne on huvittavan näköisiä, kun ne istuu autossa turpa rullalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui missä? Ei muistu mieleeni tilannetta, jossa mies olisi Suomessa avannut auton oven fyysisesti terveelle naiselle.
Minulle viimeksi autonoven avasi taksikuski vuonna 2004.
Samanlainen muisto 2007. Kainalosauvojen kanssa päivystyksestä tullessa, taksikuski avasi oven. Muuten olen aina avannut itse.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on avuttomia eikä osaa muuta kuin olla näyttäviä ja pyllistää. Muita taitoja nainen ei tarvitse ja sen huomaa
#naisvihanäkyväksi
Istuit autossa pelkääjän paikalla odottamassa, kun äitisi kävi kaupassa. Äiti tuli painavien ostosten kanssa, joista suurin osa oli tarkoitettu sinulle. Ruokaa, uusia sukkia ja kauluspaita sinua menestyneemmän serkkusi valmistujaisjuhlaan. Äiti pyysi sinua avaamaan auton oven, koska hänellä oli kädet täynnä. Sinä jouduit hetkeksi keskeyttämään kännykkäpelisi, jota taot aamusta iltaan, kun äitisi käy töissä. Suutuit ja olet katkera kaikille maailman naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja istui parkkihallissa ja oli odottamassa mitä? Jeesuksen toista tulemistako?
Itseasiassa odotin autossa, että eukko saa ruokaostokset tehtyä ja saan armollisesti kuljettaa hänet kotiin kokkaamaan ruokaa ja siivoamaan. Itse en pidä suurista ostoskeskuksista lainkaan. En tosin pidä ruuanlaitosta tai siivoamisestakaan ja siksi minulla onkin avokki.
Noin toimii vanhat ukot, sellaiset 7-kymppiset ja vanhemmat. Ne on huvittavan näköisiä, kun ne istuu autossa turpa rullalla.
Itseasiassa olen 36 , mutta olen hyvin sisäistänyt naisten syvimmän olemuksen ja käyttötarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen 36 , mutta olen hyvin sisäistänyt naisten syvimmän olemuksen ja käyttötarkoituksen.
Hupsis, tuli virhe, olen siis 63-vuotias. Ikänäkö vaivaa.
Vain mies istuu autossa odottelemassa. Odotitko naista jolle avata ovi? Taidat odottaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ikinä muista että aukeeko ne ovet ulos vai sisäänpäin. Kun luulis just että aukeis sisäänpäin kun muutenhan sitä kolhii toisiin autoihin. Mutta sitten ei olekaan näin, ja kun sen kerran oppii väärin niin sitten muistaa vaan että se ei ollut niin kuin luulis, ja sitten kun sen oppii että ne aukee ulos niin silti muistaa että tässä olikin tämä että se ei olekaan niin kuin luulis, eli aukeavatkin sisäänpäin. Ärsyttävää.
Ei varmasti missään autossa ovet aukea sisäänpäin. Ne aukeavat ulospäin. Joissain paketti- ja tila-autoissa on takakyljessä liukuovet, nekin ponnahtavat ensin ulospäin. Mazda RX-8:n takaovien saranointi on takareunassa, eli ne aukeavat "kaappari" -mallisesti ikäänkuin toisinpäin kuin normaalit ovet. Muistaakseni ensin piti olla etuovi auki ennenkuin takaovi aukeaa, saatan muistaa väärinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oletkin ymmärtänyt. Äitisi käy töissä ja elättää sinut, kun sinä vetelehdit työttömänä.
Mä olen sen verran heikko nainen, että en jaksa työntää sitä ovea auki! Enkä tarkkaan muista, että pitikö siitä kahvasta nyt nostaa vai kääntää. Onneksi mies avaa ovet, mennäänkin yhdessä joka paikkaan, koska enhän mä nyt saisi itsekseni autosta ovia auki, saati että osaisin ajaa sillä. Pelottaa ajatuskin, varmaan heti peruuttaisin johonkin toiseen autoon! Mun pitikin tämän takia etsiä mies jo silloin kun asuin kotona, että en joutuisi ihan pulaan. Isi aukoi aina ovet mulle kun olin lapsi ja nuori, niin en ole sen takia oikein ikinä oppinut hahmottamaan niitä. Onneksi on miehiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on avuttomia eikä osaa muuta kuin olla näyttäviä ja pyllistää. Muita taitoja nainen ei tarvitse ja sen huomaa
#naisvihanäkyväksi
#pyllytpystyyn
Tässä taas huomaa sen ettei naisten elämästä tulisi mitään ilman miehistä ohjausta. Muistui tästä mieleeni ex tyttöystävä jolle piti avata jopa säilykepurkit valmiiksi että hän sai tehtyä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa sen ettei naisten elämästä tulisi mitään ilman miehistä ohjausta. Muistui tästä mieleeni ex tyttöystävä jolle piti avata jopa säilykepurkit valmiiksi että hän sai tehtyä ruokaa.
Miksi seurusteleit älyllisesti kehitysvammaisen kanssa? Hyi olkoon, sellainen on lapsen tasolla. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei varmaan saanut autonsa ovea auki, siksi istui vaan autossaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "huomaa"? Ketjussa on monta itsenäistä naista, jotka eivät miesten apua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen pillu tällä ex-tyttöystävällä on?
Onko tyhmällä tytöllä innie vai ulkonevat pillunhuulet?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui missä? Ei muistu mieleeni tilannetta, jossa mies olisi Suomessa avannut auton oven fyysisesti terveelle naiselle.
Ei niin ainakaan Suomessa, kun useasti nainen on liikkeellä omalla autollaan eikä hän huutele miehiä avaamaan ovea. Ehkä olisi syytä kysyä, miksi se nainen kantoi kauppakasseja kaksin käsin, mies tuli kahta kättä heiluttaen ja riensi vain avaamaan auton oven.
Älä ole taas tommone kiukkupylli..ota rusina ja rauhoitu.