Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät saa itse auton ovea avattua itselleen?

Vierailija
11.05.2024 |

Istuin autossani parkkihallissa odottelemassa ja katselin ympärilleni huomatakseni, että suurin osa naisista ei osannut itse avata itselleen matkustajanpuolen ovea vaan miehet joutuivat niitä heille aukaisemaan? Ovatko naiset oikeasti niin uusavuttomia?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan, inceltrollille on alkanut taas viina maistumaan. No johonkin se persuhallituksen tarjoama puolen miljoonan avustus on kai käytettävä.

Vierailija
62/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näissäkin kommentoijissa niitä "tavallisia" miehiä, jotka ihmettelevät miksi tavallinen mies ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat, rakkaat ääliöt, käytöstavat...

Itse availen ovia aina kun tarve vaatii, olipa avattavan oven ääressä mies, nainen tai lapsi. 

Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse kiukutella jonkin niin mitättömän asian kanssa kuin oven avaamisen. 

(Joo, mulla on mies ja sekin osaa avata kanssaeläjille ovea tarpeen vaatiessa ja on iloinen, jos sama kohteliaisuus häneen osuu).

Vierailija
64/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat tottuneet pieneen hemmotteluun ja siihen että miehet kohtelevat heitä kuin kuningatarta. Itseasiassa tuo on miesten omaa syytä kun ovat pitäneet naisiaan niin hyvin.

Vierailija
65/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on herrasmies <3

Vierailija
66/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Voisiko mahdollisesti olla kyseessä symbolinen ele tiedän, että saat oven auki aivan hyvin itsekin, mutta tällä pienellä eleellä osoitan, että olen huomioinut sinut?

Se on ihan sama onko kyyditettävä nainen, mies tai mikä muu tahansa. Sama juttu, kun käydään ovesta ulos / sisään, on kohteliasta vilkaista onko takaa tulossa ihminen samoilla saranoilla. Totta helvatassa lapsikin osaa itse avata sen oven, kyse ei ole siitä. Miehenä pistän merkillä hyvin positiivisesti ihmisen joka näin toimii, sukupuolista riippumatta.

Vierailija
67/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne Lappiin, täällä et näe moista   :9

Lapissa onkin naiset viellä naisia jotka osaavat itsenäisesti tehdä asioita. Se on kai yksi syy miksi eivät ole päässeet lihoamaan laiskuuttaan niinkuin täällä etelässä olevat laiskanpulskeat itsensä räplääjät.

Vierailija
68/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mieheni on herrasmies <3

Nöyrä luppakorva hän on. Miehuus karissut täysin sinun dominoidessasi.

Vierailija
69/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei osaa toimia vessanpöntön kannen kanssa

Vierailija
70/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan. Ette räkänokkapojjaat tiedäkään, miten suuri vaikutus pienillä kohteliaisuuksilla on. 

M56

Vierailija
71/71 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysäköidään kadun varteen jonka vierellä kulkee kevyen liikenteen väylä, matkustajan tulisi hoksata katsoa, ettei takaa tule vaikka pyöräilijä ennenkuin avaa sen oven, jolloin pyöräilijä saattaisi törmätä avattuun oveen.

Sisko ei ainakaan näy tajuavan moista katsoa vaikka olen siitä sanonut.