Sinä joka haukut täällä
julkisuuden henkilöitä. Tunnetko olosi jotenkin mahtavaksi kun voit anonyyminä irvailla?
mitä jos sulle tehtäisiin samoin?
Kasva aikuiseksi
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vuh! Vuh! Hau!
Miau! Miau! Miau!
Vierailija kirjoitti:
Voi,voi.. Mikäs se pikkusta vituttaa?
Ime munaa.
Siis en ole havainnut että täällä haukkuttaisiin jotain julkkiksia. Kuinka olisin voinut olla huomaamatta kaiken.
Julkisuuden henkilö ottaa sen riskin, että hänen toimiaan voidaan arvostella julkisesti. Kuuluu alaan. Se ei ole sama asia, kuin jos tavista ruodittaisiin ympäri ämpäri nettiä. Tietenkin laittomuudet ovat laittomia, ja hyvä niin. Ihan mitä tahansa ei tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuh! Vuh! Hau!
Miau! Miau! Miau!
Tsirp! Tsirp! Tsirp!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuh! Vuh! Hau!
Miau! Miau! Miau!
Tsirp! Tsirp! Tsirp!
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH!
Onneksi en ole julkku, olen sitten m*lkku...
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilö ottaa sen riskin, että hänen toimiaan voidaan arvostella julkisesti. Kuuluu alaan. Se ei ole sama asia, kuin jos tavista ruodittaisiin ympäri ämpäri nettiä. Tietenkin laittomuudet ovat laittomia, ja hyvä niin. Ihan mitä tahansa ei tarvitse sietää.
Samanlaisia ihmisiä ne julkkiksetkin on ja heistäkin haukkuminen ja kiusaaminen tuntuu pahalta. Millainen ihminen haluaa tuottaa toisille sellaista oloa, vaikka se haukkuminen jotenkin olisikin perusteltavissa sillä että itse on halunnut julkisuuteen (mitä se ei ole)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia ihmisiä ne julkkiksetkin on ja heistäkin haukkuminen ja kiusaaminen tuntuu pahalta. Millainen ihminen haluaa tuottaa toisille sellaista oloa, vaikka se haukkuminen jotenkin olisikin perusteltavissa sillä että itse on halunnut julkisuuteen (mitä se ei ole)?
Tuo selittely on kuultu niin usein. Kannataisiko katsoa itse peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole julkku, olen sitten m*lkku...
Tomu-ihminen?
Riippuu millä ansioilla, kyllä varmaan esim. kovien huumeiden levittämisestä pitää jotain sanoa.
Hanna, ota iisisti ja katso Euroviisuja!
Miksi julkkikset eivät kestä kritiikkiä?
Voi,voi.. Mikäs se pikkusta vituttaa?