Paljon teillä menee rahaa kesäkukkiin jne.
Olen vuosi vuodelta vähentänyt ruukkujen määrää. Nyt enää kaksi todella isoa ruukkua, yksi kukkalaatikko ja yksi roikkuva amppeli. Mutta sittwn tarvitaan kanankakkaa, terassiöljy ja sen levitykseen harja, pari lautaa pitää vaihtaa. Ei satanen riitä.
Kommentit (8)
Kukkia en juuri osta mutta kasvimaan siemeniin, kurkun ja paprikan taimiin ja tomaatit kasvatan alusta itse n. 200 e multineen. Säilön paljon ja syödään suurimmaksi osaksi talvella itse kasvatettua ruokaa.
Max 50 e vuodessa. Viikko sitten ostin 4 ruukkua kukkia marketista yht 6 e. Ostelen näitä tarjouksia, lisäksi laitan siemenistä krassit ja kehäkukat. Minulla on parvekkeella 4 laatikkoa ja 2 isompaa ruukkua.
Parvekkeellani ei ole yhtään kasvia joten niihin ei mene rahaa. Ostin tänään sävytetyn öljyn kalusteille, siinäpä se kesän menoerä tais olla.
Parvekkeella on kaksi kukkalaatikkoa mihin kylvin itse siemenet, 5~ e multa ja siemenet, sekä ostin valmiin amppelin, 35e. Eli yhteensä meni se nelisen kymppiä.
Ei yhtään. Olen niin masentunut, että kukat eivät tällä hetkellä kiinnosta.
Joskus mennyt pienelle parvekkeelle jopa 200 eur - virheistä oppii 😞
Paahteinen parveke, ja kaikki muut paitsi pelargoniat kuoli vuoron perään. Joten enää vain ja ainoastaan niitä.
Parvekkeella 4 laatikkoa joihin kesäkukat ja syksyllä kanervat. Lisäksi mökillä yksi isompi ruukku oven pielessä. Näihin kukat noin 50 e yhteensä kesässä ja lisäksi harvakseltaan multaa tai lannoitetta.