Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, enpä taida mennä sitten edes sitä ensimmäistä kertaa Normaliin. Vi**ttaa tuollainen asiakkaiden nöyryyttäminen jollain labyrintilla.

Vierailija
11.05.2024 |

"pohjapiirrosta voisi verrata labyrinttiin"

"Päästäkseen ulko-ovelta kassalle pitää mutkitella hyllyrivien välissä noin 85 metriä. Oikopolkuja ei ole"

https://www.hs.fi/visio/art-2000010340496.html

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kiitos. Astmaatikkona ja vain tarpeeseen jotain laadukasta ostavana kierrän noi halpaputiikit kaukaa, jotka haisevat liikkeen ulkopuolelle asti. 

Kuluttaja tekee kaupoista tai ketjusta ison tai kuolevan valinnoillaan. Mä suosin kivijalkaliikkeitä ja yksityisten pitämiä kauppoja aina kun voin.

Vierailija
82/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne ole pakko mennä. 

Juuri katselin Tokmannilla nykyään viisi euroa kustantavia perus deodorantteja. Normalilla samat maksoivat kaksi euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mee ikinä, koskaan enää minnekään!

Se vissi ja just, tiedoksi kaikille!

Meet kuitenkin. Aivan vissisti.

Vierailija
84/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin paha miltä kuulostaa. Ja eiköhän sen yhden "labyrintin" kestä, kun tarvittavat tuotteet saa selkeästi edullisemmin. Itse lopetin Tokmannilla käymisen, kun kaupunkiin tuli Normal. Esimerkiksi hiusväri, kasvonaamiot, pesuaineet vaatteille ja iholle, rasvat, deot, kasvojen- ja meikkienpuhdistustuotteet ym. hygieniatuotteet tulee niin paljon edullisemmaksi.

Kaupunkini Normalissa käy kaikenikäisiä ihmisiä ostoksilla. Teineistä aikuisiin miehiin ja naisiin. Eli ei ole mikään teinien ostospaikka. Suosittelen! Selvää säästöä.

Ja Tokmannikin on rakennettu labyrintiksi. Niin kuin Rusta ja Ikea. Ja varmaan moni muukin.

Vierailija
85/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ärsyttävä

-Etenkin kun huomaa, että jotain unohtu ja pitää lähteä kävelemään asiakasvirtaa vastaan.

Vierailija
86/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Itse en ole huomannut mitään hajupilveä paitsi hajuvesiosastolla jos joku kokeilee jotain tuoksua. Menen Normaliin ihan sen vuoksi että välillä siellä käyminen on todella piristävää juuri sen runsauden vuoksi. Toisinaan taas en halua mennä Normaliin niin sitten en mene - käyn jossain rauhallisemmassa kaupassa. Mutta kukin tyylillään....

Vierailija
87/87 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskipersemammat raivostuu siitä että joutuvat kävelemään 85m.

Eli aloittaja on läskipersemamma?

Minä ainakin olen ja lisäksi 60+ ja minusta se on oikein hauska paikka. Aina näkee jotain uutta. Lisäksi ainoa paikka, jossa myydään suosikkisuklaatani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme