Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, enpä taida mennä sitten edes sitä ensimmäistä kertaa Normaliin. Vi**ttaa tuollainen asiakkaiden nöyryyttäminen jollain labyrintilla.

Vierailija
11.05.2024 |

"pohjapiirrosta voisi verrata labyrinttiin"

"Päästäkseen ulko-ovelta kassalle pitää mutkitella hyllyrivien välissä noin 85 metriä. Oikopolkuja ei ole"

https://www.hs.fi/visio/art-2000010340496.html

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea riitti.

Vierailija
2/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koit sitten tarpeelliseksi ilmoittaa asian täällä meille muille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin varoittaa muita.

Vierailija
4/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisikään? Kaikesta ihmiset viitsivätkin nillittää.

Vierailija
5/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävä

Vierailija
6/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten labyrintti on nöyryyttämistä?

Vierailija
8/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin paha miltä kuulostaa. Ja eiköhän sen yhden "labyrintin" kestä, kun tarvittavat tuotteet saa selkeästi edullisemmin. Itse lopetin Tokmannilla käymisen, kun kaupunkiin tuli Normal. Esimerkiksi hiusväri, kasvonaamiot, pesuaineet vaatteille ja iholle, rasvat, deot, kasvojen- ja meikkienpuhdistustuotteet ym. hygieniatuotteet tulee niin paljon edullisemmaksi.

Kaupunkini Normalissa käy kaikenikäisiä ihmisiä ostoksilla. Teineistä aikuisiin miehiin ja naisiin. Eli ei ole mikään teinien ostospaikka. Suosittelen! Selvää säästöä.

Vierailija
9/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kauppa on paniikkihäiriöiselle ihan painajainen. Jos minun on aivan pakko käydä siellä (koska siellä on jotain mitä muualta ei saa) niin kävelen hyvin reippaasti kohteeseen ja pois. Minua ei tuonne saa maleksimaan. Ahdistaa se tavaran määrä. Ikeassakin on oikopolkuja, joten siellä ei tule paniikkia.

Vierailija
10/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin varoittaa muita.

Joillekin asiakkaille on käynyt näin :(

https://i.pinimg.com/736x/65/a7/2f/65a72fb0c878e2aa7a8bf93b385b6a9a.jpg

Vierailija
11/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mee ikinä, koskaan enää minnekään!

Se vissi ja just, tiedoksi kaikille!

Vierailija
12/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa, jos et jaksa 85 metriä kävellä.

Vierailija
13/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo labyrintit ovat vaarallisia, mikäli sattuu esim tulipalo ja pitäisi nopeasti poistua paikalta. Siinä sitten porukat paniikissa ryntäävät kapeaa labyrinttikäytävää pitkin, joku kaatuu ja se tallotaan jne.

Vierailija
14/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen tilaan saa ahdettua paljon tavaraa, pakosti näkee kaiken tarjonnan, käytävät ovat myös kapeat.  Näkyiskö se hinnoissa.

Vierailija
15/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo labyrintit ovat vaarallisia, mikäli sattuu esim tulipalo ja pitäisi nopeasti poistua paikalta. Siinä sitten porukat paniikissa ryntäävät kapeaa labyrinttikäytävää pitkin, joku kaatuu ja se tallotaan jne.

Totta, tuosta pitäisi ilmoittaa palotarkastajalle.

Vierailija
16/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä saa mielipiteensä sanoa. Olen samaa mieltä jotenkin ahdas labyrintti. Samoin aika kova kemikaalien katku. Sinänsä hyvä, että meillekin tullut sellainen drugstore tyylinen paikka missä kosmetiikkaan ja muuta pientä tilpehööriä, suurin osa ihan tarpeellisia tavaroita. Tarpeellisuus riippuu tietenkin siitä, tarvitseeko kyseinen henkilö juuri niitä silloin. 

Hinnat ehkä joissain kosmetiikkatuotteissa vähän halvemmat samoilla merkillä mitä muualla, mutta joissain tuotteesta olen aistinut että ovat vähän vanhentuneita. Ei kai vain mitää jäämätuotteita tms. Nykyään ei voi aina luottaa, että purnukassa on juuri sitä mitä pitää. 

Vierailija
17/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä me muut? Tää on netti.

Vierailija
18/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labyrintti itsessään ei haittaa, vaan se tungos käytävillä. Jos haluan nopeasti hakea vaikka hammastahnaa, niin pitää pujotella ensiksi kaikkien ihmisten läpi. 

Tigerissa on myös vähän labyrinttimainen pohja, mutta se ei ole niin näkyvä, koska useat kaupat ovat pieniä. 

Vierailija
19/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun kaupat yrittää tuputtaa asiakkalle omaa malliaan, eivätkä selvitä sitä, mitä asiakkaat haluaa. Sama kuin Lidl yritti aikoinaan pakkotuputtaa jotain ihan älytöntä kassahihnaviritelmäänsä, mutta lopulta uskoivat, että suomalaiset eivät sitä halua.

Vierailija
20/87 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kauppa on paniikkihäiriöiselle ihan painajainen. Jos minun on aivan pakko käydä siellä (koska siellä on jotain mitä muualta ei saa) niin kävelen hyvin reippaasti kohteeseen ja pois. Minua ei tuonne saa maleksimaan. Ahdistaa se tavaran määrä. Ikeassakin on oikopolkuja, joten siellä ei tule paniikkia.

Mikä siellä on sellaista, jota ei muualta saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi