Lopettakaa turhat nettimaksut. Käytän nettiä ilmaiseksi, sinäkin voit. Toimii hyvin.
Lopetin turhat nettimaksut Elisalle. Mulla on kännykässä netti ja puhepaketti. Sen avulla saa käyttää nettiä myös tietokoneesta. Ihan kuka vaan voi, ilmaiseksi. Siis tietty sen puhelinlaskun maksat, eikä mene yhtään enempää maksua. Netti toimii jopa nopeammin näin kuin aiemmin.
Ainoa yksi asetus päälle, eli puhelimesta laitat mobiilitukiasema ja yhteyden jako päälle, ja se on siinä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tossa on vaan sellanen ongelma, että ei riitä kännyn hotspot kattamaan koko taloa. Eli paska idea.
Teilläkö perheessä on vain yksi kännykkä? En usko. Eikö ne 5-vuotiaatin selaile nettiä puhelimellaan.
En ole koskaan maksanut puhelinliittymästä tai netistä itse. 18 vuotiaaksi maksoi vanhemmat ja siitä eteenpäin työnantaja, puhelimia myöden.
Nyt käytössä iPhone 15 5g liittymällä ja kotona giganen valokuitu.
Näin säästää rahaa, vaikka toki 20e vähennys laitteesta menee palkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolkuttoman paska idea.
Kokeile. Takaisin et palaa.
Olen valitettavasti joutunut kokeilemaan muutaman kerran kun kaapeliyhteys pätkäissyt. Kyllä, olen palannut välittömästi takaisin, kiitos vain.
Joka paikassa on ilmaisia wi-fi yhteyksiä miksi maksaisin netistä
Minulla on talon netti 1 euro kuukaudessa joten pitäydyn wifissä. Mobiilidata toki puhelimessa myös.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen käyttämäinen tukiasemana kuluttaa akkua ja laitetta, minkä huomaat nopeasti laitteen kuumenemisena. En suosittele kuin väliaikaisesti esim matkalla puhelimen käyttämistä tukiasemana. Reititin ehdottomasti wifiyhteyteen!
Paskat menee näistä akku kovin herkästi. Mulla ollut tämä Samsung nyt yli kolme vuotta ja tukiasemana tolle tabletille, lähen jatkuvasti on laturissa ollut kiinni ja pelittää puhelin vielä ihan täysillä.
Seinään reikä ja naapurin kanssa yhteinen netti ja maksukanavat, tulee puolet säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa on vaan sellanen ongelma, että ei riitä kännyn hotspot kattamaan koko taloa. Eli paska idea.
Teilläkö perheessä on vain yksi kännykkä? En usko. Eikö ne 5-vuotiaatin selaile nettiä puhelimellaan.
Useimmat ihmiset tekevät vähän muutakin, kuin selailevat nettiä. Ymmärrän kyllä, että kaltaisesi vanhukset eivät sitä muuhun tarvitse, mutta meillä normaalissa perheessä on eri puolilla taloa kymmeniä laitteita, jotka tavitsevat nettiyhteyden ja lisäksi tarvitsevat kommunikoida keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä iki päivänä muuttaisi omaa laajakaistaa miksikään kämäseen puhelin 4g ripuliin. Maksaakin hurjat 7€ kk taloyhtiön 30mb/s netti.
Whaaat!?! Puhelimessa 5g ja nopeus 340Mb sekunnissa. Työpaikka maksaa.
Eiks sun työpaikka maksa sulle gigaista kuitua? Paska duuni.
Ei ole ollut tarpeen kun data liikkuu niin liukkaasti työpaikan maksamilla puhelimilla.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko myös tabletilla?
Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Syöpävaara myös säteilystä.
Ja juopavaara jatkuvasta yhteyden hitaudesta johtuen. Joutuu juomaan viinaa ja kaljaa vitutukseen vähintään tankkiautollisen. Ei ole enää halpaa siinä kohtaa. Ja maksakin alkaa piipittää jossain kohtaa.
Samaa mieltä aloittajan kanssa: hyvin toimii, eikä tarvitse maksaa turhasta. Suosittelen kokeilemaan, varsinkin jos etsit säästöjä karsimalla turhia maksuja.
Ei ole hidas, eikä kuluta puhelintakaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä aloittajan kanssa: hyvin toimii, eikä tarvitse maksaa turhasta. Suosittelen kokeilemaan, varsinkin jos etsit säästöjä karsimalla turhia maksuja.
Ei ole hidas, eikä kuluta puhelintakaan.
Juuri kokeilin lankapuhelimella ja toimii!!!
Kannattaa ostaa 300 megainen wifiyhteys niin puhelimesi säilyy kestävänä pidempään.
T: Elisa
Eiköhän useimmat ihmiset tiedä, että kännykästä voi jakaa netin... Ap aliarvioi nyt muiden osaamista aika pahasti.
Ilmainen kuin Suomen terveydenhuolto?
Olet siis havahtunut siihen, ettei kahden nettiyhteyden maksamiseen ole tarvetta, kun voi maksaa yhden nettiyhteyden. Voihan se tuntua melkein ilmaiselta, jos on ennen maksanut kaksinkerroin...
Puhelimessani on prepaid liitymä jota en käytä juuri koskaan. Netti on taloyhtiön kautta, kai se on sisällytetty vuokraan.