Ylellä mielenosoitus! Vaativat Euroviisuista vetäytymistä.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit paniikissa, kun Israel saattaa voittaa 😄
En halua israelin voittavan, israel on terroristivaltio. Ei tarvitse olla vassari puolustaakseen ihmisoikeuksia.
T: persu
XDDDD Vitsiniekka sinä olet
En ole. tai persuthan on aina teidän vassarien mielestä vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua israelin voittavan, israel on terroristivaltio. Ei tarvitse olla vassari puolustaakseen ihmisoikeuksia.
Israel käy sataprosenttisen oikeutettua puolustussotaa terroristeja vastaan. Hamas on terroristijärjestö ja gazalaiset ovat terrorismin hyväksyviä fanaatikkoja.
t: Persu
Hei, mä oon sun kanssa 100% samaa mieltä :-D
T: Vassari
Katos ne kaikkonen käyneet uffilla euron päivillä
Vierailija kirjoitti:
Kapteeniluutnantti Jarno Mäkisen muistoa kunnioittaen.
Tämä. Miten yksikään suomalainen voi enää Mäkisen murhan jälkeen puolustaa israelilaisia?
Jos tuollainen toiminta oikeasti jonnekin rauhan toisi, niin kyllä olisi kepillä kulkevana eläkeläisenä mukana huutamassa.
Sodat loppuvat, kun osapuolet niin päättävät. Joku tilapäinen tulitauko on saatu joskus aikaan lupailemalla kaikenlaista-
Vierailija kirjoitti:
Miksi tollainen pääkonttoriin iskeminen on ok? En pysty vaan ymmärtämään.
Ei se olekaan. Poliisit paikalle ja äkkiä. Kalterit kutsuvat.
Maailman turhimman musiikkikilpailun, vai vilautuskilpailun, voi antaa mennä ja tulla. Ei ole pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkoi naurattaa kun katsoin noita 😂
Sama täällä. Huokaus millaista väkeä.
Aion katsoa viisut illalla ja nauttia kuoharia ja herkkuja. Kiva ilta tiedossa.
Kelan asiakkaat siirtyivät tuonne istuskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin kiusallista. Olen itse "demari", jopa vähän vihreä, enkä tunne mitään yhteenkuuluvuutta noiden kanssa. Siis palepäiden.
Minulla aivan sama, koko ikäni olen äänestänyt demareita tai vihreitä, mutta nuo palestiinalaiskiihkoilijoiden mielipiteet on ihan vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkoi naurattaa kun katsoin noita 😂
Sama täällä. Huokaus millaista väkeä.
Aion katsoa viisut illalla ja nauttia kuoharia ja herkkuja. Kiva ilta tiedossa.
Niinpä. Minä ajattelin tehdä jotain nachojen kanssa dippailtavaa ja ottaa vähän valkoviiniä, tanssia ja laulaa. Tekisi hyvää noillekin eripuraa kylväville mielenosoittajille välillä pitää vähän hauskaa..
Isreal olisi pitänyt sulkea tietenkin Euroviisuista! On päivänselvää,että mikään sotaakäyvä maa ei saa saada mainosta itselleen, jos se käy sotaa!! Euroviisut pilasi lopullisesti itsensä. En katso niitä muutenkaan, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan persuilta
Valepukuisia persuja. Tunnen noista yhden joka jakoi vielä eilen esitteitä Oulussa.
Sekoitit nyt suljetun osaston hoitajaasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät vaan poista asiattomia oleskelijoita tiloistaan? Siksikö, koska ylen toimittajat ovat samaa mieltä ja nyt sen voi perustella jollain "mielenosoittajilla"
Kokeilkaapa itse mennä ylen tiloihin. Ei sinne noin vaan mennä ilman kulkulupia
YLE-vero helvettiin
Isossa pajassa voi aulassa liikkua aivan vapaasti. Itse kävin syömässä n. viikko sitten siellä, ei kukaan kysynyt mitään papereita tai lupia. Toki aulasta henkilöt voitaisiin poistaa, mutta ehkä tässäkin tilanteessa yritetään mennä ns. pienimmän haitan mukaan. Todennäköisesti vartijoiden/poliisin paikalta poistumiskäskyt vain laukaisisivat vain riehumisen.
"Queers for Palestine" on sama kuin "chickens for KFC." Siinäpähän elämöivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteeniluutnantti Jarno Mäkisen muistoa kunnioittaen.
Tämä. Miten yksikään suomalainen voi enää Mäkisen murhan jälkeen puolustaa israelilaisia?
Kyllähän jokainen, joka hehkuttaa israelilaisia murhaajia, suoraan kusee suomalaisten rauhanturvaajien haudalle.
Vierailija kirjoitti:
ettei totuus unohdu:
Hamas on vuonna 1987 perustettu islamistinen äärijärjestö, jonka muun muassa Israel, EU ja Yhdysvallat luokittelevat terroristijärjestöksi.
Gazaa hallitseva Hamas käyttää aluetta laukaisualustana säännöllisille raketti-iskuille Israeliin.
Järjestön ainoa tarkoitus on Israelin hävittäminen ja juutalaisiin kohdistuva kans anmurha.
Vierailija kirjoitti:
Me perussuomalaiset ollaan israelin puolella, joten toivottavasti heitän edustajansa voittaa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jännä miten vihervassarit kannattavat muslimiterrorismia ja kieltävät holokaustin
Hitlerillä oli jo yhteyksiä muslimiterroriin ja sieltä sai lisäpotkua vihalleen.
Jep. Hitler suunnitteli juutalaisten joukkotuhontaa yhdessä ystävänsä ja liittolaisensa Jerusalemin suurmuftin kanssa. Heidän yhteinen tavoitteensa oli tuhota juutalaiset. Nasset onneksi kukistuivat, mutta tuo toinen porukka jatkaa edelleen tavoitteensa puolesta taistelua.
Ei pysyisi Suomi pystyssä ilman tuota porukkaa. Tai ainakaan seinät. 😂