Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa
Kommentit (2479)
Niin se raja on tullut vastaan. Ei tässä olla mikään pohjaton kaivo mihin sitä paskaa voi lappaa. Riikalle muistutus että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Purra saa hirveitä kiksejä, kun pääsee oikein kurittaan!
ELI PURRALAINEN on häirinnyt siis tälläkin pastalla tuolla "mene töihin", "menkää töihin". Kukas joutuikaan valtakunnanoikeuteen taannoin?
Taisi saada sieltä Mäkkäriltä potkut kun sekosi laskuissaan.
J-os ette jmalauta mene töihin, niin tulee napakka nainen hidastetulla kävelyllä ja mustavalkoisella filmillä kävellen.
Yhden käden lautausliike pumpparilla, Johan meni töihin.
Kannatan Riikalle turvallista tilaa - pehmustettua huonetta, jossa saa juosta saksien kanssa ja lallatella itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Hakkarainen viedä kaikki persujen äänet eurovaaleissa.
Aivovuoto persuista on alkanut. Terävin kärki lähti jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Menkää te hallitusta vastustavat töihin tai sinne ihanne maahan eli venäjälle.
Me duunarit emme halua enää pienellä palkalla elättää teitä muita.
T:duunari,ytk ja nykyinen hallitus on hyvä
KUKAAN EI pienellä palkalla ja mitättömillä veroeuroilla elätä yhtään ketään, ei edes ITSEÄÄN. Muut veronmaksajat maksavat sinunkin lastesi koulutuksen. Omat verosi eivät riitä edes yhden lapsen koulutukseen.
Minulla ei ole lapsia enkä tälläiseen paskayhteiskuntaan lapsia tee. Mitään rahaa en ole koskaan saannut tililleni tältä yhteiskunnalta, paljonko sinä olet saannut?
Demarit,vassarit,keskusta ja vihreät on tuhonnu tämän maan himoverotuksella ja sääntöpaskalla.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ärsyttäkö Riikkaa, Riikka hakee pyssyn!
Tai pippurisumutteen. Tai jonkun muun, minkä on varastanut ex työnantajaltaan. Persuilla on näitä laittomia väkivaltavälineitä mukana.
Persujen yhteydet Venäjälle tutkittava.
Oikea riikka tulee esiin. Hienostihan he jaksoivatkin hetken esittää normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Menkää te hallitusta vastustavat töihin tai sinne ihanne maahan eli venäjälle.
Me duunarit emme halua enää pienellä palkalla elättää teitä muita.
T:duunari,ytk ja nykyinen hallitus on hyvä
Sinä sopisit venäjälle hyvin kun
"hallitus on hyvä ja muut rettelöitsijöitä"
"minä annan viisaampien päättää ja työntekijäliiton sijasta maksan mielummin kassaan jonka aikanaan perustivat työnantajat viedäkseen pohjan työntekijöiden järjestäytymiseltä"
"välillä on vähän vaikeaa olla näin tyhmä mutta pullollinen vodkaa auttaa"
Iltasanomat voi muuttaa nimensä kohta IltaPersuiksi, niin paljon Persut antaa sille kerrottavaa!!!!
Jotenkin säälittävä tapaus tuo Purra.
Suomessa jokaisella on jo lakiin perustuva oikeus mielenilmaisuus, ilman, että yksikään poliittinen päättäjä sitä häiritsee. Sitä ei edes tee poliisi, jonka vastuulla on järjestyksenpito.
Todella raukkamainen ja sivistymätöntä käytöstä ministeriltä, kuuluu samaan sarjaan kuin sakset ja leikkuulaudat ja kansalaisilla on oikeus odottaa tuossa asemassa olevalta henkilöltä sivistyneempää ja fiksumpaa käytöstä ministeriltä.
Miten alas tuo ihminen voi vajota? Ei nyt kaikki ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Hakkarainen viedä kaikki persujen äänet eurovaaleissa.
Aivovuoto persuista on alkanut. Terävin kärki lähti jo.
Tämä. Enpä olisi pari vuotta sitten uskonut, että nythän Hakkarainen tuntuu suorastaan persuälyköltä, jota lattapäinen persujohto kurittaa ihan vaan kiusallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punakaartin loiset ei pelkää mitään niin paljon kuin töihin joutumista ja tukien leikkauksia.
Minä olen töissä, hyväpalkkaisessa sellaisessa. Häpeän silmät päästäni että Suomessa on tuollainen ministeri ja yleensä persut. Miten ihmeessä te kuvittelette että me hyvätuloiset jotenkin pitäisimme teistä?
No sanos muuta. Olen asiantuntijatyössä yksityisessä organisaatiossa. En todellakaan kannata tätä hallitusta tai halua katsella tuollaista ääliömäistä käytöstä yhtään missään.
Menikö Riikkulilla omat ja mäkkärin kassan rahat sekaisin ja siksi tuli
äkkilähtö?
Olikohan Riikka itse vapaaehtoisesti työtön ennen poliitikon uraansa. Jos oli, siksi ajattelee, että kaikki ovat samanlaisia.