Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa

Kommentit (2479)

Vierailija
221/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko Riikan ongelmat lapsuuskokemuksista. Eikö niitä voisi käsitellä muualla kuin vaalitilaisuudessa. Kyllä Riikalla on varmasti varaa terapiaan, jossa niitä voi purkaa turvallisessa ympäristössä.

Vierailija
222/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut yrittää saada aikaan konfliktia vasemman ja oikean poliittisen laidan kesken. Jokainen järkevä ihminen kuitenkin ymmärtää,  että demokratiassa on normaalia olla eri mieltä siitä, miten yhteiskunta toimii. 

Tasapainoisen aikuisen toimintaa Purran huutelu ei ole. Mutta pääasia että EK saa haluamansa, vai mitä Orpo? 

Vasemmiston huuteluko on tasapainoista? Mitä sinä yrität selittää? Kaikkiko teille katkerille häviäjille pitää antaa anteeksi? Te vassarit olette saaneet tämän sekasorron aikaan ja täysin tarkoituksella. Ei se koira karvoistaan pääse vuosikymmentenkään jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta käytöstä. Nyt puolueen kannatus laskee takuulla.

Tätä menoa se on miinuksen puolella😂

Vierailija
224/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M1-lähetteellä suoraan lataamoon. 

Ja M2-lausunto sitovana. Psyk.sh.

Vierailija
225/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrotko riikka ensin, missä lusmuilit CV:n aukossa olevat vuodet? Oisko pitänyt mennä töihin? Mites Mestari, mitäs tämä raavas työmies on tehnyt muuta, kuin opiskellut ja kirjotellut nettiin?

Vierailija
226/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tasapainoinen Riikka. Mitä hän oli silloin, kun hänellä oli ongelmia? 🤣

Vierailija
227/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, persujen perjantaipullot on korkattu ja heimo tekee sen ainoan mitä ne osaa: perseilee ja älämölöilee!

Aika kovat projektiot sinulla päällä. Minä elän pähdevapaata elämää, ja suosittelen sinullekin sen kokeilemista. 

Vierailija
228/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa todella ihmettelen. Purra on ollut tuossa asemassa jo kohta vuoden päivät, eikä hän ole vieläkään ymmärtänyt, että hän ei ole persujen valtiovarainministeri. Hän on meidän kaikkien valtiovarainministeri, myös minun kaltaisteni, jotka eivät pahimmissa painajaisunissansakaan  voisi kuvitella häntä äänestävänsä. Hän on suurituloisten ja keskituloisten ja pienituloisten valtionvarainministeri, hän on niiden inhoamiensa työttömien pummien valtiovarainministeril ja myös niiden mielenosoittajien, jotka hyvällä menestyksellä yrittivät saada hänet pimahtamaan siellä torilla. Hän on toisin sanoen meillä kaikilla töissä.

Kaikista meistä hänen ei tarvitse pitää, mutta jotkut edes alkeelliset käytöstavat pitäisi korkea-arvoisella päättäjällä olla alamaisiaan kohtaan. Ei kerta kaikkiaan käy että ministeri osoittaa halveksintansa ja välinpitämättömyytensä omia kansalaisiaan kohtaan noin avoimesti. Varsinkin kun hän halveksii eniten niitä kurjia, joiden elämää hän itse paraikaa kurjistaa.

Vierailija
229/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ämmähän on täysi pelle. Ja tommonen on sitten valtionvarainministeri. Luoja meitä varjelkoon.

Vierailija
230/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punakaartin loiset ei pelkää mitään niin paljon kuin töihin joutumista ja tukien leikkauksia.

Minä olen töissä, hyväpalkkaisessa sellaisessa. Häpeän silmät päästäni että Suomessa on tuollainen ministeri ja yleensä persut. Miten ihmeessä te kuvittelette että me hyvätuloiset jotenkin pitäisimme teistä? 

Sinulla on hyvä palkka joten tottakai sinä kannatat vasemmistopuolueita koska sinä pystyt maksamaan korkeita veroja ja sinulla on varaa siihen sähköautoon. Meillä duunareilla ei ole enää varaa maksella veroja ja meillä ei ole varaa sähköautoon koska teidän vassarien käsi on aina duunarin taskulla. Siksi persut ja kokkareet on puolueeni.

Juuri näin! 👍

Vierailija
231/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, persujen perjantaipullot on korkattu ja heimo tekee sen ainoan mitä ne osaa: perseilee ja älämölöilee!

Klo 23 lähtevät sitten lähikapakkaan iskemään teinejä, uhkailemaan,ja ammuskelemaan aseilla.

Vierailija
232/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kävi sananvaihtoa paikalle saapuneiden mielenosoittajien kanssa.

Punaliput liehuu, menkää töihin, menkää töihin, Purra huutaa lavalta mielenosoittajille Helsingin Sanomille lähetetyssä videossa."

Riikka käskee sosiaalikommariapinoita painumaan TÖI - HIN!

Ihan helvetin oikein ja luonnollista. HYVÄ RIIKKA!!!

Riikka pudotetaan jalustaltaan.

Ei pudoteta. Te loiset vain menette töihin, tai kuolette nälkään. Velkasekoilu ja yleinen loisiminen on nyt loppu.

Kyllä tämä hallitus näyttää velkasekoilevan rankemmin kuin yksikään edellinen. Ja aikaansaa satatuhatta uutta loisivaa ihmistä. Ehkä jopa sinä olet yksi heistä.

Vierailija
233/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtään paineensietokykyä

Vierailija
234/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ämmähän on täysi pelle. Ja tommonen on sitten valtionvarainministeri. Luoja meitä varjelkoon.

No, tuloshan on ollutkin sellaista,kuin Pellellä🤡

Vierailija
235/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra nauttii vaan. Se on kivikova muija. Ihailla pitää. 

Riidanhaastaja kärsii itse eniten.

Vierailija
236/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mennä töihin, jos itse oleskelunsa kustantaa. Suurin osa kyllä on wt porukkaa, joista ei edes olisi ko. äo:lla töihin.

Vierailija
237/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoitus on mielekäs työ noille näköjään.

Vierailija
238/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta rynnii persuloisten ohi vuoden loppuun mennessä. 

Vierailija
239/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punakaartin loiset ei pelkää mitään niin paljon kuin töihin joutumista ja tukien leikkauksia.

Minä olen töissä, hyväpalkkaisessa sellaisessa. Häpeän silmät päästäni että Suomessa on tuollainen ministeri ja yleensä persut. Miten ihmeessä te kuvittelette että me hyvätuloiset jotenkin pitäisimme teistä? 

Sinulla on hyvä palkka joten tottakai sinä kannatat vasemmistopuolueita koska sinä pystyt maksamaan korkeita veroja ja sinulla on varaa siihen sähköautoon. Meillä duunareilla ei ole enää varaa maksella veroja ja meillä ei ole varaa sähköautoon koska teidän vassarien käsi on aina duunarin taskulla. Siksi persut ja kokkareet on puolueeni.

Voi sua parkaa, olet pihalla. Työntekijöiden oikeuksia huonontaa tämä hallitus. Demarit on perinteinen duunarien puolue.

Vierailija
240/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka ei ole tehnyt päivääkään töitä.

No eihän näistä kukaan ikinä ole, senhän takia ne tekee noita ihan älyttömiä päätöksiä koska kenelläkään heistä ei ole omakohtaista kokemusta minkälaista on olla tavallinen suomalainen veronmaksaja, töissä tai työttömänä. Se on ihan sama, mitä sieltä norsunluutornista määrää, kun ei niiden päätöksen seuraukset koske itseä. Jos nuo itse joutuisivat hakemaan töitä ja joutuisivat itse kokemaan sen, miten ihmistä pompotellaan ja miten vaikea tavallisella suomalaisella on - vaikka olisikin töissä - niin miettisivät ehkä kaksi kertaa, mitä päättävät. Meillä voi olla pääministerinäkin ihminen, jolla ei ole minkään tason talous- tai valtiotietämystä. Mikä tuntuu omasta mielestä ihan käsittämättömältä, että niin korkeaan virkaan voi päästä ihminen, jolla ei ole mitään tietoa, miten asiat oikeasti perustasolla toimivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi