Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa

Kommentit (2479)

Vierailija
1521/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään persuvihaa. On ainoastaan persukriittisyyttä. 

Lähinnä säälin niitä ja kokoomuksen äänestäjänä en haluaisi olla noiden olevan oman puolueen kanssa samassa hallituksessa, wt- jengiä ilman käytöstapoja.

Vierailija
1522/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä persuja syytä jos olet syntynyt sisäsiittoiseen sukuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punikkien on ihan turha pöyristyä asiallisesta kritiikistä. Kuka tahansa provosoituisi aggressiviisesta ja möykkäävästä punalippukulkueesta.

Miten kukaan edes kehtaa punalippua heilutella? Niin noloa.

Korkeassa valtiollisessa asemassa oleva keski-ikäinen nainen lällättelee huono-osaisille kuin huonosti kasvatettu kakara, ja sinun  mielestäsi joku lipun liehuttaminen on noloa? Okei...

Purra vain vastasi alatyyliseen huuteluun.

Vierailija
1524/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään persuvihaa. On ainoastaan persukriittisyyttä. 

Lähinnä säälin niitä ja kokoomuksen äänestäjänä en haluaisi olla noiden olevan oman puolueen kanssa samassa hallituksessa, wt- jengiä ilman käytöstapoja.

Mikä sun sukupuoli on tänään?

Vierailija
1525/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että voisinkohan maanantaina aamusta mennä eduskuntaan, ilmoittaa jokaiselle ohikulkevalle poliitikolle että tulin nyt tänne töihin, että kirjoitetaankos työsoppari? Toimisikohan?

Vierailija
1526/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punikkien on ihan turha pöyristyä asiallisesta kritiikistä. Kuka tahansa provosoituisi aggressiviisesta ja möykkäävästä punalippukulkueesta.

Korkeassa valtiollisessa asemassa oleva keski-ikäinen nainen lällättelee huono-osaisille kuin huonosti kasvatettu kakara, ja sinun  mielestäsi joku lipun liehuttaminen on noloa? Okei...

Purra pilasi maineensa.

Vierailija
1527/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin on noin idiootille löytynyt töitä mistään, saati ministerinä.

Tajuaakohan akka, että tuolla tasolla mokaaja pääsee valtakunnanoikeuteen eikä puoluetoverit pysty estämään.

Taidat olla katkera kun joudut töihin.

Pääsin vuosia jatkuneen alkoholismin ja muutaman alkoholipsykoosin johdosta sairaseläkkeelle jo yli 15 vuotta sitten. Kuten on päässyt tuhannet muutkin ennen minua ja minun jälkeeni. Onneksi valtiolla riittää rahaa alkoholistien sairaseläkkeisiin.

Vierailija
1528/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ministerillä jäänyt vappu päälle. Ei kukaan selvinpäin noin käyttäydy.

Vierailija
1529/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelline pikavippihalllitus otti lisää velkaa 40mrd€ ja nyt niitä maksellaan

Valitettavasti meidän työssä kävijöiden pitää maksaa sun elämä ja asuminen edelleenkin.

"Sanna Marin puolustaa nykyisen hallituksen päätöksiä, vaikka uutta velkaa on otettu vaalikauden aikana 40 miljardia euroa. Noin 10 miljardia tästä on otettu muuhun kuin koronakriisin hoitoon ja Ukrainan sodan kustannuksiin"

https://yle.fi/a/74-20017541/64-3-137739

Petteri ja Riikka ottavat 60 miljardia velkaa, mistä 60 miljardia menee muuhun kuin koronakriisin tai Ukrainan sodan kustannuksiin.

Niihin otetut velatko on jo kuitattu, korkoineen? Hämmästyttävää.

Ei tähän oikein olisi muuta reseptiä kuin sosialististen rakenteiden purkaminen tehokkaammin hyrräävän markkinatalouden tieltä. Julkinen sektori merkittävästi pienemmäksi ja tulonsiirtopolitiikka pienemmälle liekille.

Vierailija
1530/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva nähdä livenä nämä tälläkin palstalla olevat "menkää töihin"' huutelijat...Minkälainen työhistoria heillä itsellään on? Ärsyttää tommoiset riikkapurrat, jotka huutelee tuolla tavoin, koska kun hän noin sanoo hän sanoo sen koko kansalle. Ja se pistää vihaksi, kun itse olen ollut vientialalla samassa työpaikassa koko aikuisikäni eli 26v ja hän huutelee myös minulle tuollaista. Riikka pieni, tee itse tuottavaa työtä 26 vuotta ja huutele sitten. Itsehän et saa edes palkkaa...vaan palkkiota, joku vääräleuka voisi sanoa että palkkiota ei saa työnteosta, vaan se on silloin palkkaa. Eli et tee edes itse töitä tällä hetkellä.

Vierailija
1531/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra kun ei itse ole koskaan tehnyt töitä , niin ei voi ymmärtää, että ihmiset saattavat olla arkipäivänä vapaalla, jos tekevät vaikkapa vuorotyötä tai saattavat olla vaikkapa vuosilomalla, mutta hänhän on ollut tekemättä työtä, niin hankala on ymmärtää, että ihmiset saattavat olla keskellä päivää muutenkin liikkeellä, kuin työttömänä. 

Vierailija
1532/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan akka, että tuolla tasolla mokaaja pääsee valtakunnanoikeuteen eikä puoluetoverit pysty estämään.

Pääsin vuosia jatkuneen alkoholismin ja muutaman alkoholipsykoosin johdosta sairaseläkkeelle jo yli 15 vuotta sitten. Kuten on päässyt tuhannet muutkin ennen minua ja minun jälkeeni. Onneksi valtiolla riittää rahaa alkoholistien sairaseläkkeisiin.

Petteri "kaljaveikko" Orpo on ollut kovasti huolissaan mielenterveysongelmien suuresta kasvusta ja samaan aikaan vapauttaa alkoholin saatavuutta, vaikka alkoholi on merkittävin taustatekijä mielenterveysongelmien taustalla. Tuhoaa myös voimakkaana solumyrkkynä ja rasvaa liuottavana pesuaineena aivoja enemmän kuin mikään muu maailman huume tai päihde, laiton tai laillinen.

Loogista.

"Lisää alkoholia. Enemmän, vahvempaa ja halvemmalla!"

Petterin lääkkeet kasvavien mielenterveysongelmien ratkaisuun.

Vierailija
1533/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra pilasi maineensa.

Onneksi teillä on sentään bile-Sanna, jyrä-Kiuru ja huippuneuvottelija-Tytti :D

Vierailija
1534/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Purralla on noussut kus...eiku...valta päähän.

Vierailija
1535/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei Purra. Missä voin aloittaa tarjoamassasi työpaikassa? Paljonko tunteja tulee viikossa? Mitä työ sisältää? Paljonko maksat palkkaa kuukaudessa/ tunnilta? Milloin voin aloittaa?

Miksi et saa työntekijöitä normaalilla työpaikkailmoituksella? Miksi sinä torilla näistä huudat?

Kai sinä ymmärrät, että useimpiin työpaikkoihin pitää mennä jo ennen puoltapäivää? Sulle sopisi enemmän pajatyyppinen toiminta, kuten helmien pussittaminen värien mukaan, ellei sekin ole liian haastavaa.

Älä viitti. Vaikeusastetta nostaa, kun niitä pitäisi laittaa viisi kappaletta yhteen pussiin. Yy kaa koo nee viis. Mä voin mennä työnohjaajaksi työllistämisyhtiön varoilla. Ai niin, eihän sitä enäään olekkaan, mut rahat meni.

Vierailija
1536/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on kyllä osanneet hyvin ihan olemalla omia itsejään ryssiä kannatuksensa pohjalukemiin. Hyvä Persut. Eikun....🤣

Vierailija
1537/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt että voisinkohan maanantaina aamusta mennä eduskuntaan, ilmoittaa jokaiselle ohikulkevalle poliitikolle että tulin nyt tänne töihin, että kirjoitetaankos työsoppari? Toimisikohan?

Sanot vaan että Riikka käski. Ja et oo sitten mikään halpa työntekijä, ainakin 30€/tunti sit velotat. Valtiovarainministerillä jos millä pitäs olla rahaa palkata.

Vierailija
1538/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri "kaljaveikko" Orpo on ollut kovasti huolissaan mielenterveysongelmien suuresta kasvusta ja samaan aikaan vapauttaa alkoholin saatavuutta, vaikka alkoholi on merkittävin taustatekijä mielenterveysongelmien taustalla. Tuhoaa myös voimakkaana solumyrkky

Alkoholin korkea hinta ja saatavuuden rajoittaminen eivät estä alkoholistia saamasta alkoholia, kultapieni.

Vierailija
1539/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että tämä saa olla täällä, mutta se ketju, missä ihmeteltiin vassareiden käytöstä, hävisi. 

Ja myös ketju "millainen ihminen ostaa rainbow juustoa" katosi 😂😂

Hyvä mode, hyvä 😂😂🤦

Vierailija
1540/2479 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Alkoholin korkea hinta ja saatavuuden rajoittaminen eivät estä alkoholistia saamasta alkoholia, kultapieni.

Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.

Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa. Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.