Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa
Kommentit (2479)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi leikkaukset kurittaa vielä kolmen vuoden ajan. Ei mua haittaa, vaikka persuja ei hallituksessa enää näkyisi. Mulle riitti, että pääsivät edes kerran, jotta päästiin käyttämään sakseja. Mä myönnän, että saan jotain kiksejä tästä Marinin sekoilujen jälkeen. Puntit tasattiin ja vassarit maksoi kovan hinnan Marinin palvomisesta:) Te voitte vaan valittaa, mutta leikkaukset etenee....
Kunnon masokisti. Tehdyt leikkaukset leikkaavat vähäosaisten marginaalisen toimeentulon lisäksi suoraan bruttokansantuotetta, mikä taas aiheuttaa vielä lisää työttämiä tuon nykyisen -65 000 saldon päälle. Lisäksi velanotto kasvaa voimakkaasti kun siihen suunniteltuun 12 miljardin vuosivelkaantumisen toteutumiseen on laskettu sisään talouskasvun kasvattama tulot. Nyt kun talous supistuu, ja siinä sivussa vielä työttömyys lisääntyy, jo tämän vuoden velka mennee heittämällä 15 miljardin euron rajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei ole tehnyt päivääkään töitä. Millä rahoilla hän on sijoitusasuntoja ostellut?
Rikolliset usein pesevät rahojaan asuntobisneksessä.
Haha. Teillä punikkipummeilla on aina ollu tää ajatus että yrittäjät on ahneita huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Persujen utopia on juche-suomi. Siellä ei olisi ay:tä, jokaisen kodissa olisi mestarin muotokuva johon ei saa pöly kertyä, lakot murskattaisiin tankeilla, eri mieltä olevat ammuttaisiin, rajat olisivat kiinni, lehdistön vapautta ei olisi, palkkaa ei maksettaisi ja xi jingpin, orban, lukashenko ja putin ylistäisivät.
Ja viruksia ei ole olemassa, koska niitä ei näe paljaalla silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei ole tehnyt päivääkään töitä. Millä rahoilla hän on sijoitusasuntoja ostellut?
Joe Biden ja Emmanuel Macronkaan ei oo tehny koskaan mitään töitä. Milläköhä rahalla ne syö?
Ovatko Biden ja Macron siis käyttäneet vuosikymmeniä elämästään mur ha fantasioiden ja rasistisen propagandan levittämiseen vihablogissa?
Justhan hallitus leikkasi osa-aikatyöläisten sovitellut päivärahat, minkä vuoksi monen ei kannata töitä enää jatkaa. Omalla alallanikin tiedän monen lopettavan. Tunteja ei anneta tarpeeksi, ja vajailla ei elä.
Kyllä on kahjo ministeri meillä. Jäisi nyt vaan suosiolla sairauslomalle hermojansa parantelemaan. Kyllä Purra työterveyslääkäriltä lomaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi leikkaukset kurittaa vielä kolmen vuoden ajan. Ei mua haittaa, vaikka persuja ei hallituksessa enää näkyisi. Mulle riitti, että pääsivät edes kerran, jotta päästiin käyttämään sakseja. Mä myönnän, että saan jotain kiksejä tästä Marinin sekoilujen jälkeen. Puntit tasattiin ja vassarit maksoi kovan hinnan Marinin palvomisesta:) Te voitte vaan valittaa, mutta leikkaukset etenee....
Kunnon masokisti. Tehdyt leikkaukset leikkaavat vähäosaisten marginaalisen toimeentulon lisäksi suoraan bruttokansantuotetta, mikä taas aiheuttaa vielä lisää työttämiä tuon nykyisen -65 000 saldon päälle. Lisäksi velanotto kasvaa voimakkaasti kun siihen suunniteltuun 12 miljardin vuosivelkaantumisen toteutumiseen on laskettu sisään talouskasvun kasvattama tulot. Nyt kun talous supistuu, ja siinä sivussa vielä työttömyys lisääntyy, jo tämän vuoden velka mennee heittämällä 15 mil
Eli otetaanko vaan sata miljardia velkaa ja jaetaan 5000€/kk kansalaispalkkaa kaikille niin meillä on iso bkt?
yrittäjät on ahneita huijareita.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra tasapäistää kaikki vailla työtä olevat yhdeksi massaksi. Hänellä ei ymmärrys siihen, että työttömyysetuus on myös monen työkyvyttömän toimeentulo tilanteessa jossa vakuutusyhtiön tai kelan lääkärit ovat kävelleet työkyvyttömyyden todenneen lääkärin yli.
Itsekin joutunut olemaan työtön, kunnes työkyvyttömyys kelpasi vakuutusyhtiölle ja pääsin opiskelemaan vakuutusyhtiön tukemana ammattiin, jossa terveydentilani on riittävä.
Purra on itse sairaudentunnoton. Ei ymmärrä että päässään viiraa ja pahasti, sen sijaan pitää itseään vastoinkäymisistä selvinneenä upeana yksilönä.
Turhaa sä Purralle oot vihanen. Oo vihanen meille sitä äänestäneille.
Tai sit voit vaan kattoa peiliin ja tajuta et ihmisellä on joku vastuu omasta elämästäänki.
Miten mä oon vastuussa omasta geenivirheestäni? Johon syy on lähinnä suomalaisten sisäsiittoisuus.. liian pienet piirit ja geeniloton osuma kohdalleni.
"Kattoa peiliin". Muutapa persu Venäjälle, siellä kaikki ovat toiveittesi mukaisesti vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Biden ja Emmanuel Macronkaan ei oo tehny koskaan mitään töitä. Milläköhä rahalla ne syö?
Ovatko Biden ja Macron siis käyttäneet vuosikymmeniä elämästään mur ha fantasioiden ja rasistisen propagandan levittämiseen vihablogissa?
Sitä sun pitää kysyä niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Teillä punikkipummeilla on aina ollu tää ajatus että yrittäjät on ahneita huijareita.
Punikkipummeilla? Mistä tämän nyt repäisit. Ainiin Kokoomuskin oli kommunistinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra tasapäistää kaikki vailla työtä olevat yhdeksi massaksi. Hänellä ei ymmärrys siihen, että työttömyysetuus on myös monen työkyvyttömän toimeentulo tilanteessa jossa vakuutusyhtiön tai kelan lääkärit ovat kävelleet työkyvyttömyyden todenneen lääkärin yli.
Itsekin joutunut olemaan työtön, kunnes työkyvyttömyys kelpasi vakuutusyhtiölle ja pääsin opiskelemaan vakuutusyhtiön tukemana ammattiin, jossa terveydentilani on riittävä.
Purra on itse sairaudentunnoton. Ei ymmärrä että päässään viiraa ja pahasti, sen sijaan pitää itseään vastoinkäymisistä selvinneenä upeana yksilönä.
Turhaa sä Purralle oot vihanen. Oo vihanen meille sitä äänestäneille.
Tai sit voit vaan kattoa peiliin ja tajuta et ihmisellä on joku vastuu omasta elämästäänki.
Mä voin laittaa sulle Mobilepayssä 5€ niin saat haettua motonetistä tai puuilosta köyttä niin ei tarvi enää täällä kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaasuvalotustahan täällä taas tehdään. Mikään bilelortto-hokeminen ei poista sitä faktaa että nykyinen valtiovarainministeri, PS Riikka Purra, käyttäytyi julkisesti huonosti ja siitä on videomateriaalia. Ei anna tasapainoista kuvaa itsestään puhumattakaan ministerin rooliin kuuluvasta arvokkaasta käytöksestä.
Ymmärrän laajan politiikka kritiikin vallan mainiosti, koska ei noista kukaan ansaitse selkääntapautuksia. Sen sijaan täytyy olla täysin mielenvikainen, että puolustelee näitä sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä ihmetellään minkä takia ulkomailla meitä pidetään juntteina.
Perus Suamalaisen ABC
-Ammuskele baarin jälkeen kadulla.
-Nosta työttömyysprosenttia, ja huutele ihmisille töihin menoa.
-SYYTÄ AIVAN KAIKKIA MUITA PAITSI ITSEÄSI!
Suht pelottavaa että ihmiset VIEKÄKIN äänestäisi näitä.
Mitä on tapahduttava ennen kuin täällä ihmiset oikeasti ilmaisee mieltänsä? Eihän tämä voi jatkua!
Joka päivä ymmärrän Unabomberia enemmän ja enemmän.
Ps. Riikka Purra tsekkaa ahkerasti postis. Lämmin suositus jokaiselle tehdä asiansa kuoreen, ja toimittaa. Ajattelin ainakin itse työllistää itseni näin.
Valitat että Vornanen ampu maahan, mutta uhkailet ite alkavas kirjepommittajaks. Ok.
Itse käsitin kirjoittajan toimittavan paskansa kuoressa työhakemuksenaan ja näin työllistävänsä itsensä. Haluaisin todellakin tietää tuollaisen työhakemuksen jälkeen yhtiön, joka hänet palkkaa.
Ihan tulee ikävä asiallisia poliitikkoja. Niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikkipummeilla? Mistä tämän nyt repäisit. Ainiin Kokoomuskin oli kommunistinen puolue.
Hyvä repiä persettä täällä Riikka Purrasta jos kannattaa kokoomusta.
Ei tule mieleen montaakaan maata, jossa ministerit ja lansanedustajat saavat yhdestä tietystä puolueesta käsin hillua miten sattuu kenenkään siihen puuttumatta. Ehkä jossain Iranissa ja Afganistanissa voi olla sikäläisten persujen normipäivää, mutta ennen niitä ei laskettu. Nyt ne ovat lähimmät sekoboltsi verrokkivaltiot Suomelle, taso on tismalleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuvalotustahan täällä taas tehdään. Mikään bilelortto-hokeminen ei poista sitä faktaa että nykyinen valtiovarainministeri, PS Riikka Purra, käyttäytyi julkisesti huonosti ja siitä on videomateriaalia. Ei anna tasapainoista kuvaa itsestään puhumattakaan ministerin rooliin kuuluvasta arvokkaasta käytöksestä.
Ymmärrän laajan politiikka kritiikin vallan mainiosti, koska ei noista kukaan ansaitse selkääntapautuksia. Sen sijaan täytyy olla täysin mielenvikainen, että puolustelee näitä sekopäitä.
Siis Purrahan se bilelortto on, kaatoi kavereidensa kurkusta alas melkoisen summan veronmakasajien rahaa menneenä talvena. Tosin siitä ei saa puhua tai tehdä juttuja lehtiin ettei lumihiutaleprinssit suutu ja sula pöksyihinsä.
Hyvä repiä persettä täällä Riikka Purrasta jos kannattaa kokoomusta.
Kuka hullu nyt kokoomusta kannattaisi.
Miten voi suomessa olla köyhä, koska täällä kuitenkin mahdollisuus toimeentulotukeen. Minimi on määritelty. Miksi toiset sillä pärjäävät, mutta toiset eivät. Selitä tuo. Pitäisikö toimeentulotuki määritellä henkilökohtaisien menokuluhalujen mukaan?