Vaimo lähti yksin mökille, epäilyttää
Lähti yksin mökille oudon hilpeänä. Hänelle tulee huomenna 2 naispuolista kaveria sinne. Uskoisiko? Miksi jo tänään? Näin kylmääkin ja olisi niitä hommia kotonakin. Siis mökille menee varmasti mutta onko nuo naiskaverit totuus? Ei voi mennä uimaankaan joten miksi jo nyt kaverit mökille. Mä menen vasta kesällä omien kanssa kun vesi lämmintä.
Otti meikit ym mukaan, mitä mökillä tehdään niillä?
Jäin lasten kanssa kotiin, en oikein voi lähteä ajelemaan mökille kun lapset ihmettelisivät. Joku tekosyy, mutta siitäkin pitäisi eka ehkä ilmoittaa? Onko läpinäkyvää?
Kerran on jäänyt kiinni pettämisestä, tästä tosin vuosia.
Kommentit (24)
Mä oon asentanut paikantimen vaimon autoon.
Meikit ihan kavereita varten. Ymmärrän epäilysi. Soita illalla.
Taitaa olla jotain tinderissä sovittuja tapaamisia teidän mökillä. Ei tähän voi olla muita järjellisiä selityksiä, kun lähtee kavereiden kanssa mökille.
Laita lapset mummille ja ukille hoitoon ja tilaa kaksi thaihuo*aa kotiin, nussi ja ryyppää!
Saattavat harrastaa lesbolaisuutta siellä.
Jos se kerran jakanut niin ei varmasti ollut ensimmäinen eikä myöskään viimeinen kerta. Jakorasia kannattaa laittaa kiertoon ennemmin eikä myöhemmin. Ero tulee jossain vaiheessa joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Saattavat harrastaa lesbolaisuutta siellä.
Ei kyllä tämä ajatus ekana tullut mieleen mutta voivahan se olla mahdollista. Mökillä sitten remmi raikaa.
Riistakamera pusikkoon? Muista kyltti "kameravalvonta".
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jotain tinderissä sovittuja tapaamisia teidän mökillä. Ei tähän voi olla muita järjellisiä selityksiä, kun lähtee kavereiden kanssa mökille.
Älä nyt viitti.
Oikeesti se vapaus olla kavereitten kanssa on -vapautta.
Ovat tilanneet mies-stripparin sinne. Ihan varmana!
Siellä juodaan viiniä ja syödään juustoja, pelataan trivial pursuitia tai sitten harrastetaan kimppakivaa. Mene vakoilemaan ja lähetä lentokamera kurkkimaan ikkunoista ja piha-aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon asentanut paikantimen vaimon autoon.
Et ole.
Menin joskus vakoilemaan mökille kun ex mieheni lähti sinne niin löysin sen sieltä toisen naisen kanssa seksiä harrastamasta.
Jos et luota puolisoosi niin lienee aika erota.