Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lähti yksin mökille, epäilyttää

Vierailija
10.05.2024 |

Lähti yksin mökille oudon hilpeänä. Hänelle tulee huomenna 2 naispuolista kaveria sinne. Uskoisiko? Miksi jo tänään? Näin kylmääkin ja olisi niitä hommia kotonakin. Siis mökille menee varmasti mutta onko nuo naiskaverit totuus? Ei voi mennä uimaankaan joten miksi jo nyt kaverit mökille. Mä menen vasta kesällä omien kanssa kun vesi lämmintä. 

Otti meikit ym mukaan, mitä mökillä tehdään niillä? 

Jäin lasten kanssa kotiin, en oikein voi lähteä ajelemaan mökille kun lapset ihmettelisivät. Joku tekosyy, mutta siitäkin pitäisi eka ehkä ilmoittaa? Onko läpinäkyvää? 

Kerran on jäänyt kiinni pettämisestä, tästä tosin vuosia. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tsekkaan. Ex-mies lähti mun mökille ja kerran menin ilmoittamatta paikalle omalle mökilleni ja ex-mies oli siellä mun ex-ystävän kanssa. Moro vaan kummallekin sinne vuosikymmenten taakse, ei ole ikävä kumpaakaan.

Vierailija
22/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun 12,89 ei taida tyydyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit mukaan > siellä on mies

Vierailija
24/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy tsekkaan. Ex-mies lähti mun mökille ja kerran menin ilmoittamatta paikalle omalle mökilleni ja ex-mies oli siellä mun ex-ystävän kanssa. Moro vaan kummallekin sinne vuosikymmenten taakse, ei ole ikävä kumpaakaan.

Annan kyllä ex-miehellesi ja ex-kaverillesi -pisteet. Ihan tuohon en olisi itse pystynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi