Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielenkiintoista että tästä lasten parittamisesta aina puhutaan siellä tietämättömyydessä. Taitaa nämä käsitykset perustua johonkin historiassa tapahtuneeseisiin yksittäistapauksiin, josta sitten tarinat jääneet elämään. Itse en ole täällä lasten parittamiseen törmännyt ja olen sentään asunut Thaimaassa liki 20 vuotta. Jos sellaista on joskus tapahtunut kyse on jostain marginaalitapauksista."
Luin pari tietokirjaa aiheesta vuosia sitten. Mutta tokihan sinä tiedät paremmin.
Lapsia paritetaan aivan avoimesti tietyissä paikoissa, siis ei vain teinejä, vaan reilusti alle kymmenen vuoden ikäisiä. Jos oikeasti asuisit tai edes olisit reppureissannut Thaimaassa, niin varmaan olisit siitä kuullut, kun moni reppureissaajakin on siitä järkyttynyt.
Onko ant
En muista. Enkä sisältöäkään muista kuin pääkohdat. Ne jo kerroinkin aiemmin ketjussa. Yli 10v takaisia kirjoja ei noin vain pysty referoimaan (tilastot ja muut numerot yms.).
Eroaisin, haluan että minulla on samanlainen arvomaailma ihmisen kanssa, jonka kanssa jaan elämäni. Seksityössä on niin suuri riski sekaantua hyväksikäyttöön, että en pystyisi olemaan ihmisen kanssa joka ei tuosta riskistä välitä.
Nainen on aina maksullinen. Jos naimisiin asti päädytään se on kallein ratkaisu. Muut vaihtoehdot tulevat halvemmaksi. Käsite hutsu on hyvin laaja. Nykyään moni suomalainen nainen on hutsu kun katsoo millainen määrä on deittisaiteilla naisia tarjoamassa itseään maksusta. Esim tinderissä. Sugardaddyä moni nuori nainen etsii ja sponssiseuraa etsitään vähän joka taiteilla. Eli suotta syyllistätte jos miehet teitä sponssaa, kun itse sitä tortullanne kuitenkin rahastatte
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Enkä lähtisi suhteeseen.
Välittömästi. Vaikka olisi tapahtunut ennen suhdettamme.
Tuo yksi Thaitietäjä on selvästi itse näiden käyttäjä ja puhuu lämpimikseen mustaa valkoiseksi, varmaan kaikki sen huomaavat.
Ensimmäisestä en ole varma, koska ksikki miehet on heikkoja ja tyhmiä mitä tulee naisiin. Jälkimmäiseen en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielenkiintoista että tästä lasten parittamisesta aina puhutaan siellä tietämättömyydessä. Taitaa nämä käsitykset perustua johonkin historiassa tapahtuneeseisiin yksittäistapauksiin, josta sitten tarinat jääneet elämään. Itse en ole täällä lasten parittamiseen törmännyt ja olen sentään asunut Thaimaassa liki 20 vuotta. Jos sellaista on joskus tapahtunut kyse on jostain marginaalitapauksista."
Luin pari tietokirjaa aiheesta vuosia sitten. Mutta tokihan sinä tiedät paremmin.
Lapsia paritetaan aivan avoimesti tietyissä paikoissa, siis ei vain teinejä, vaan reilusti alle kymmenen vuoden ikäisiä. Jos oikeasti asuisit tai edes olisit reppureissannut Thaimaassa, niin varmaan olisit siitä kuullut, kun moni reppureissaajakin on siitä järkyttynyt.
Onko antaa näitten kirjojen nimiä? Tekisi mieli itseäkin
Yhtälailla mieskin voi myydä miehille seksiä. Eihän naisenkaan kohdalla ole omien tarpeiden tyydyttämisestä vaan palvelun myymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun saldo, jos nainen lähtee baarista miehen mukaan joka käyttää tätä naista masturboinnin välikappaleena ( eli hyväkseen) niin se on OK mutta jos mies maksaa tästä hetkestä naiselle niin se ei sitten ole? Eli tämä avoin hyväksikäyttö on parempaa kun se että sen kompensoi? Tämä ei vaan koskaan ole mahtunut kaaliini.
Tuossa yhden illan jutussa molemmat osapuolet tyydyttävät omia tarpeitaan, ei siinä nainen vain miellytä miestä yksipuolisesti ja ole hänen käytettävissään. Ei se ole naisen hyväksikäyttöä, kun nainen saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä.
Ei työtä tehdä siksi että se on hauskaa.Siitä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun saldo, jos nainen lähtee baarista miehen mukaan joka käyttää tätä naista masturboinnin välikappaleena ( eli hyväkseen) niin se on OK mutta jos mies maksaa tästä hetkestä naiselle niin se ei sitten ole? Eli tämä avoin hyväksikäyttö on parempaa kun se että sen kompensoi? Tämä ei vaan koskaan ole mahtunut kaaliini.
Tuossa yhden illan jutussa molemmat osapuolet tyydyttävät omia tarpeitaan, ei siinä nainen vain miellytä miestä yksipuolisesti ja ole hänen käytettävissään. Ei se ole naisen hyväksikäyttöä, kun nainen saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä.
Onko kaikki palkkatyö siis hyväksikäyttöä? Älä vaan väitä että maailman kaikki prostituutit on pakotettu siihen.
Työn tekeminen rahan takia on siis naisen logiikalla mahdotonta.
Ei se maksullinen odota mitään nautintoa.
Se mitä akkani on tehnyt ennen minua, ei liity suhteeseemme millään tavalla. Siis niin kauan kun ei ole tehnyt pahaa toiselle.
Vain sillä on väliä miten toimii nyt.
M40+
Vierailija kirjoitti:
Eroasin, en pystyisi olemaan miehen kanssa, joka kykenee yhtymään haluttomaan naiseen.
Haluaahan se mutta rahaa eikä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin joskus läpällä mieheltä meidän suhteen ensimmäisinä vuosina onko joskus käynyt maksullisissa. Kysyin ihan täysin vitsillä ja yllätyksekseni myönsi käyneensä ulkomaan reissullaan.
Oli kuulemma ollut tuhannen päissään ja "kaveri oli yllyttänyt".
Vaikutti kyllä aika pitkään siihen miten nään miehen ja asia nousi todella pitkään mun mieleen.
Nyt oon jo asian kanssa sinut, mutta jos olisin kuullut tuon aiemmin ennen kun suhde oli vakava, olisin nostanut kytkintä.
Huh. Kai kävitte molemmat testeissä ton jälkeen? Mä en olisi pystynyt enää jatkamaan. Kunnioitus menisi.
Ne vaatii kumia toisin kuin kännissä säpelletyt irtosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin joskus läpällä mieheltä meidän suhteen ensimmäisinä vuosina onko joskus käynyt maksullisissa. Kysyin ihan täysin vitsillä ja yllätyksekseni myönsi käyneensä ulkomaan reissullaan.
Oli kuulemma ollut tuhannen päissään ja "kaveri oli yllyttänyt".
Vaikutti kyllä aika pitkään siihen miten nään miehen ja asia nousi todella pitkään mun mieleen.
Nyt oon jo asian kanssa sinut, mutta jos olisin kuullut tuon aiemmin ennen kun suhde oli vakava, olisin nostanut kytkintä.
Huh. Kai kävitte molemmat testeissä ton jälkeen? Mä en olisi pystynyt enää jatkamaan. Kunnioitus menisi.
Ne vaatii kumia toisin kuin kännissä säpelletyt irtosuhteet.
Noup. Pienellä lisämaksulla saa touhuta ilman - Aasiassa. Ja tätähän erentiohäiriöiset setämiehet hyödyntävät. HIV lähtee saippuapesulla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto miten kuvottavia suomalaiset naiset ovat! Halveksivat seksiä myyviä naisia ja pitävät heitä alempiarvoisina.
Miehet osaavat kunnioittaa heitä ja kohtelevat hyvin.
En halveksi seksiä myyviä naisia enkä pidä heitä alempiarvoisina. Juuri siksi en missään tapauksessa olisi miehen kanssa, joka yhtyy näihin naisiin.
Tuossa lauseessa ei ole mitään järkeä.
Maailma olisi edes vähän hyvä paikka, jos olisimme kristillisiä arvoiltamme. Kristillisellä sukupuoli- ja seksuaalimoraalilla on tietty arvonsa. Meillä voisi olla vähemmän HIV-tartuntoja ja muita sukupuolitauteja, jotka maksavat loppupeleissä yhteiskunnalle. Miettikää vaikkapa mahdollista sotatilaa. Vielä yhteiskunta kustantaa HIV-lääkityksen. Kuinka kauan voimme nauttia tästä etuudesta? Sodan tullessa lääkkeet loppuvat tai niiden saaminen voi olla hankalaa. Tällöin virus pääsee tekemään tuhojaan kehossa kehittäen resistentin kannan, jos lääkitystä ei jatka.
On se hemmetin kivaa, kun lakia on löyhennetty HIV:n osalta eikä syytettä saa edes rikoksen yrityksestä. Miksi yhteiskunnan pitää kustantaa prepit, jotta homomiehet tai seksituristit saavat panna paljaalla miesten illoissa tai matkustaessa. On olemassa oikeastikin sairaita ihmisiä, jotka tarvitsivat välittömästi apua, mutta hoidot yms. maksaa liikaa. Ihan itse tarvitsen uusia silmälaseja sairauden takia, joutunut niitä elämäni aikana ostamaan kolme. Kiva, kun ihmisten hauskuudet maksetaan yhteisistä verovaroista ja samaan aikaan hyvinvointivaltio on muutenkin romahtamaisillaan.
Suomessa miehen on mahdoton saada Hiviä kun seksiä ei ole eikä käytä huumeita.