Paras väri autoon?
Kommentit (173)
Yksi Skoda oli sillä kirkkaan metallinvihreällä ja se oli minun paras väri ikinä. Parkkipaikalla auto erottui jo kaukaa sekä pari ihmistä kehui väriä, kun käveli minun ohi ja olin autollani. Muuten ollut tumman sinistä, mustaa, harmaata, hopeista ja maitokahvinväristä.
Vierailija kirjoitti:
Tummanvihreä, niin ketään ei kiinnosta.
Tummanvihreä ei erotu. Joten aina tuli joku sokea kolmion takaa eteen. Ei enää koskaan tummanvihreää.
Vierailija kirjoitti:
Kuranvärinen on paras, ei tarvitse pestä niin usein.
Minulla oli oljenkeltainen volvo ja puolivälissä oven korkeutta ruudullinen teippaus, minkä koko vaihteli niin, että takana isommat ruudut. Auto näytti ihan puhtaalta ja siistiltä. Pesun jälkeen ihmettelin auton vaaleutta.
Nyt ostaisin metallinhohtomustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummanvihreä, niin ketään ei kiinnosta.
Tummanvihreä ei erotu. Joten aina tuli joku sokea kolmion takaa eteen. Ei enää koskaan tummanvihreää.
Väri ei auta. Olen itse talvella meinannut kolaroida kirkkaan punaisen auton kanssa. Nyt kun oma auto on se punainen perään on ajettu kahdesti, toisella kertaa parkkipaikalla ja pari kertaa meinattu tulla kylkeen. Sain kirkkaan taivaansinisen työauton. Ensimmäisellä työmatkalla jouduin kiertämään vasemman kaistan kautta kylkeen pyrkivää autoa.
Mattamusta. Ei näy lommot niin helposti. Ja naarmut helppo suihkauttaa piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan valkea. Vaarallinen väri lumipyryssä. Mahdollisimman poikkeava väri mustasta, ruskeasta,vihreästä ja valkeasta. Olisko punainen turvallisin.
Valkoinen väri on turvallinen myös talvella.
Vierailija kirjoitti:
Mattamusta. Ei näy lommot niin helposti. Ja naarmut helppo suihkauttaa piiloon.
ne on ihan ka malan näköisiä kaikki matat näyttää kun ei olis muistettu viimeistellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen punainen. Se on kauneuden lisäksi turvallinen koska näkyy.
Nuorena minulla oli useampi kirkkaan punainen. Nyt en voisi kuvitella, niin huomiota herättävää sävyä. Metallinhohto tummanpunainen oli tyylikkäin tai metallinhohto tummanharmaa hilepinnalla.
Punainen on sellainen tyttöjen väri.
Laita hame päälle.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen on paras kuumalla, jos tarttee ihan nopee käydä kaupassa tms. ja joutuu jättää koiran tai lapsen inee.
koiraa ei saa jättää kuumaan autoon!!!!!!!
sulle voi vaikka käydä jotain siellä kaupassa, etkö pääsekkään autolle ja koira kuolee kuumaan autoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen punainen. Se on kauneuden lisäksi turvallinen koska näkyy.
Nuorena minulla oli useampi kirkkaan punainen. Nyt en voisi kuvitella, niin huomiota herättävää sävyä. Metallinhohto tummanpunainen oli tyylikkäin tai metallinhohto tummanharmaa hilepinnalla.
Punainen on sellainen tyttöjen väri.
Laita hame päälle.
Sinulla se on jo päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen on paras kuumalla, jos tarttee ihan nopee käydä kaupassa tms. ja joutuu jättää koiran tai lapsen inee.
sulle voi vaikka käydä jotain siellä kaupassa, etkö pääsekkään autolle ja koira kuolee kuumaan autoon
ei myöskään lasta. tietty erona tuossa on että lapsi (tarpeeksi vanha ainakin) osaa avata oven jos tulee liian kuuma, koira ei.
Näin eilen metalli hohtoisen havunvihreän, oli parkissa auringossa ja aivan käsittämättömän upea väri. Oli kiire asioille ja ajattelin tarkistaa merkin kun tulen takaisin, valitettavasti auto oli jo poistunut. Uusi auto oli kyseessä. Myös burgundy metallihohtoiset on upeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulle voi vaikka käydä jotain siellä kaupassa, etkö pääsekkään autolle ja koira kuolee kuumaan autoon.
Voihan sitä käydä autossakin ja koira tai lapsi kuolee sittenkin. Maailmassa on riskejä, siksi valkoinen auto vähentää kuoleman vaaraa. Sähköauto voi syttyä palamaan milloinka vaan, eikä sitten ehdi koiria pelastamaan. Toisekseen en tiedä yhtään tapausta, missä koira olisi kuollut kauppareissulla.
niin tumma vihree että on lähes musta
Pannacotta.