Voiko suhde toimia, jos toinen on vegaani ja toinen karppaa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonlopun vegaaninaisen kanssa joka tuhnutteli muka salaa etten huomaisi ja koko kämppä tuoksui navetalle kun hän tuhosi maapalloa metaani päästöillään.
Jos oikein lähdetään pilkkua nssimaan niin lihan sulattaminen muodostaa elimistössä kaasuja enemmän. Plus tietenkin vielä se tuotantoketju tilalta lautaselle ja mitä ne syödyt elukat kaasuttaa.
Mutta tämänhän sä tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit ja karppaajat ovat yleensä hurmoksellisia uskovaisia asialleen. Vaikea on vastakohtien olla suhteessa. Vegaanien mielestä lihaanit haisevat pahalle ja kuitenkin itse kaasuttavat satakertaisesti karppaajaan nähden.
Vegaanit ovat yleensä myös lihavia. En ole koskaan tavannut normaalipainoista vegaaninaista.
Mulla oli vegeaikoina paino ehkä pari kiloa alempana nykyistä. Nyt BMI on noin 20, painan ehkä 53 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonlopun vegaaninaisen kanssa joka tuhnutteli muka salaa etten huomaisi ja koko kämppä tuoksui navetalle kun hän tuhosi maapalloa metaani päästöillään.
Sehän niissä on kai suurin vika. Toinen vika huonot hampaat, huono iho, lyhyt kasvuisuus,ylipainoisuus,masentuneisuus,ilkeämielisyys,ylimielisyys ja pahantuulisuus. On kai ne muuten ihan mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein lähdetään pilkkua nssimaan niin lihan sulattaminen muodostaa elimistössä kaasuja enemmän. Plus tietenkin vielä se tuotantoketju tilalta lautaselle ja mitä ne syödyt elukat kaasuttaa.
On siis hyvä asia syödä pois metaania tuottavat tuotantoeläimet sillä se on ympäristöteko.
Rýssien kätyrit yrittävät saada suomalaiset syömään lanttua ja kaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liha sulaa ihan ilman kaasuja, toki silloin, jos on ollut monta vuotta kasvissyöjä, elimistössä ei ole enää lihan sulatukseen tarvittavia entsyymejä, jolloin kaasuvaivat voivat olla kovat, jos syö lihaa.
Luuletko, että kasvisruuan tuottaminen ja jakelu tapahtuu taianomaisesti ilman minkäänlaista energiankäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystäväni oli karppaaja ja minä vegaani. Ihan hyvin sille kelpasi vegaaniset karppiruokani ja hänkin teki minulle vegaanista ruokaa. Pienistäpä asioista moni tekee ongelman.
Kerro niistä vegaanisistta karppiruuista.
Teillä meni niin, että mies söi vegaanista, mutta sinä et syönyt hänen ruokavalion mukaan. Menikö se sitten ihan oikeesti sovussa?
Ei asuttu yhdessä. Yhdessä kokkaillessa tehtiin yleensä pähkinä/linssi/papu- ja kasvispitoista ruokaa ilman hiilihydraattilisuketta. Harrastan kestävyysurheilua, jota vähähiilihydraattinen ruoka ei ole minulle oikein hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystäväni oli karppaaja ja minä vegaani. Ihan hyvin sille kelpasi vegaaniset karppiruokani ja hänkin teki minulle vegaanista ruokaa. Pienistäpä asioista moni tekee ongelman.
Kerro niistä vegaanisistta karppiruuista.
Teillä meni niin, että mies söi vegaanista, mutta sinä et syönyt hänen ruokavalion mukaan. Menikö se sitten ihan oikeesti sovussa?
Ei asuttu yhdessä. Yhdessä kokkaillessa tehtiin yleensä pähkinä/linssi/papu- ja kasvispitoista ruokaa ilman hiilihydraattilisuketta. Harrastan kestävyysurheilua, jota vähähiilihydraattinen ruoka ei ole minulle oikein hyväksi.
Kyllähän vhh sopii myös kestävyysurheilijalle.