Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Naiset aisankannattajista?

Vierailija
22.03.2024 |

Olen itse kokenut kohta kuusikymppinen entinen aisankannattaja ja olen vuosikymmenten aisurina olemisen aikana oppinut todella nauttimaan osastani. Nyttemmin kun ollut pari vuotta sinkkuna tuntuu ettei ole helppoa löytää Naista joka olisi kiinnostunut tällaisesta suhteesta. Eli onko tämä liian erikoinen mieltymys vai löytyykö vielä Naisia jotka nauttivat saadessaan luvalla käydä vieraissa?

Onko aisankannatus ok?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, lupa on ;)

Vierailija
2/34 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella iigor. Paljonkos cuck pakotusta oot tehnyt tänään? Mainitsetko kohta puoli mustat munat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla saldo niin vähissä, että naisia ei enää kiinnosta! Aisuri on sama kuin elättäjä! Ei kai kukaan sellaisen nössön kanssa muuten elä!

Vierailija
4/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään oikea mies ole mutta vois tollaselle kynnysmatolle joskus olla käyttöä  :D

Vierailija
5/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen aviomies, ollut jo 26 vuotta. Noita aisankannattaja juttuja on ollut alusta asti. Ei mitään ongelmia, minusta ok. Tuohon juttuun liittyy myös monenlaisia pukeutumiseen liittyviä fetissejä. Mies kiihottuu, kun katselee. Mitään alistamista tuohon ei liity.

Vierailija
6/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Ok. En tee tuota mieheltäni salaa, vaikka lupa siihenkin olisi.

Vierailija
7/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun juttu. Ei ikinä.

Vierailija
8/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, missä on itsekunnioituksesi?

Vierailija
9/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota komppaan: "Minulla on tuollainen aviomies, ollut jo 26 vuotta. Noita aisankannattaja juttuja on ollut alusta asti. Ei mitään ongelmia, minusta ok. Tuohon juttuun liittyy myös monenlaisia pukeutumiseen liittyviä fetissejä. Mies kiihottuu, kun katselee. Mitään alistamista tuohon ei liity."

Minulle on ok. tosin kokemusta ei ole kuin 5 vuodesta. Mieheni on minua 16 vuotta vanhempi. Pukeutuminen on minulle osa tuota fetissiä.

Vierailija
10/34 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokenut aisankannattaja, voi samalla lukea vaikka sanomalehteä, kun kaikki on jo nähty.

Vierailija
11/34 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan miehen, joka haluaa minua. Eikä katsella, kun joku toinen nai kanssani.

Vierailija
12/34 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias naimisissa oleva nainen, ja niin siinä vain kävi, että erään perhetuttumme, iloisen leskimiehen kanssa askel askeleelta sopivuuden rajoja kokeillen olin lopulta hänen kanssaan sängyssä. Jos jotakin tämä kauhistuttaa, niin varoittaisin yhteissaunomisista. Siinä ei voi välttää silmäpeliä. Koskettaminen voi olla tahatonta tai jopa tahallista, kun vieras jälkilöylyissä tarjoutuu hieromaan hartioita. Itse vastapalveluksena pesin seuraavalla kerralla hänen tukkansa. Kun viimein otimme viimeisen askeleen makuuhuoneen puolelle, jätin oman mieheni oven taakse, tosin niin että ovi jätettiin auki. Mielestäni ei ollut sopivaa eikä säädyllistä, että siinä tilanteessa olisi katsoja. Kuuntelu ja ovelta kurkistelu olkoon jokaisen omalla vastuulla.

Vierailija
13/34 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-v aisuri. Ei ihme ettei kumppania löydy.

Vierailija
14/34 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v. nainen ja minulla on ollut puoli vuotta miesystävä. Meillä ei ole ollut seksiä... vielä. Viime viikolla hän ehdotti minulle tuollaista cuckold suhdetta. Miten tuohon pitäisi suhtautua ? Olen tuota asiaa miettinyt. Ja en jaksa uskoa tuon jutun onnistimiseen. Joten sanon, että ei käy, se ei kertakaikkiaan käy.

Vierailija
15/34 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 v. nainen ja minulla on ollut puoli vuotta miesystävä. Meillä ei ole ollut seksiä... vielä. Viime viikolla hän ehdotti minulle tuollaista cuckold suhdetta. Miten tuohon pitäisi suhtautua ? Olen tuota asiaa miettinyt. Ja en jaksa uskoa tuon jutun onnistimiseen. Joten sanon, että ei käy, se ei kertakaikkiaan käy.

Siis oletko naimisissa, vai onko miesystäväsi naimisissa?

Vierailija
16/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähdä vastauksista ja äänestyksestä että aisankannatus on nykyään nouseva trendi  :) Muistan vielä hyvin kuinka vapaaehtoinen aisuri sai osakseen pilkkaa ja halveksuntaa. Nykyään ilmeisesti ymmärretään että kyse on nimenomaan Naisen kunnioittamisesta ja hänen nostamisesta keskiöön parisuhteessa.

T. Alkuperäinen 

Vierailija
17/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias naimisissa oleva nainen, ja niin siinä vain kävi, että erään perhetuttumme, iloisen leskimiehen kanssa askel askeleelta sopivuuden rajoja kokeillen olin lopulta hänen kanssaan sängyssä. Jos jotakin tämä kauhistuttaa, niin varoittaisin yhteissaunomisista. Siinä ei voi välttää silmäpeliä. Koskettaminen voi olla tahatonta tai jopa tahallista, kun vieras jälkilöylyissä tarjoutuu hieromaan hartioita. Itse vastapalveluksena pesin seuraavalla kerralla hänen tukkansa. Kun viimein otimme viimeisen askeleen makuuhuoneen puolelle, jätin oman mieheni oven taakse, tosin niin että ovi jätettiin auki. Mielestäni ei ollut sopivaa eikä säädyllistä, että siinä tilanteessa olisi katsoja. Kuuntelu ja ovelta kurkistelu olkoon jokaisen omalla vastuulla.

Wau😋 haluaisin tuohon mukaan 😋 m49v Joensuusta 

Vierailija
18/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aisurilapasia tulee kyllä sääli. Vierasmies pumpaa vaimoa kun tulpatontamopoa ja nää kyttää. Samoin vaimo joka lähtee tähän mukaan, kandeis hommata oikee elämä. Hyi Stana, sanon näin alffana.

Vierailija
19/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava nähdä vastauksista ja äänestyksestä että aisankannatus on nykyään nouseva trendi  :) Muistan vielä hyvin kuinka vapaaehtoinen aisuri sai osakseen pilkkaa ja halveksuntaa. Nykyään ilmeisesti ymmärretään että kyse on nimenomaan Naisen kunnioittamisesta ja hänen nostamisesta keskiöön parisuhteessa.

T. Alkuperäinen 

Kysy on siitä, että sinä pääset runkkaamaan sängyn reunalla. Hyvin säälittävää touhua.

Vierailija
20/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurimies ei ole itselleni sellainen mies jonka kanssa haluaisin elää. Seksileikkeihin aisurimies on kyllä kiva oikean miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän