Voiko suhde toimia, jos toinen on vegaani ja toinen karppaa
Kommentit (30)
Vegaanikin voi karpata:
Molemmat voi järsiä jäävuorisalaattia.
Miksei toimisi? Vai puputtaako tämä kyseinen vegaani pelkkää leipää? Karppaajat voivat kuitenkin syödä kasviksia ihan reippaastikin.
Vegaanit ja karppaajat ovat yleensä hurmoksellisia uskovaisia asialleen. Vaikea on vastakohtien olla suhteessa. Vegaanien mielestä lihaanit haisevat pahalle ja kuitenkin itse kaasuttavat satakertaisesti karppaajaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanikin voi karpata:
Ei voi. Karppauksessa syödään ravinteikasta ruokaa.
Tekee vain lautasmallin mukaan yhden ison lautasellisen ruokaa ja toinen syö kasvispuoliskon ja toinen lihapuoliskon. Eikös se ole siinä?
Voi tietysti. Käytännössä eri ruoat täytyy tehdä, mutta jos molemmat tekee omansa, mikäpä siinä. Melkein tässä tilanteessa olen itsekin ollut, tosin olen vain vegataristi joka käyttää myös maitotuotteita, en vegaani.
Mutta mulla oli exä joka puolisen vuotta karppasi laihdutuksen takia. Hän aina teki isoja satseja sitä karppiruokaa itselleen ja söi monta päivää samaa, 3 tai 4 päivää yleensä. Minä sitten söin kuten yleensäkin syön. Ei se mitään haitannut että molemmilla oli omat pöperöt.
Tuskin karppaaja edes aloittaa suhdetta vegaanin kanssa. Karppaaja arvostaa terveyttä ja hyvää ravintoa.
Entinen miesystäväni oli karppaaja ja minä vegaani. Ihan hyvin sille kelpasi vegaaniset karppiruokani ja hänkin teki minulle vegaanista ruokaa. Pienistäpä asioista moni tekee ongelman.
Mitä merkitystä erilaisilla ruokailutottumuksilla on parisuhteen kannalta? Minulla oli avokki joka oli täys vegaani ja minä taas sekasyöjä joka metsästän kauriita,peuroja,jäniksiä jne ja nyljen ja pilkon ne kotona. Eipä tuo mikään kynnyskysymys ole. Ei minuakaan häirinnyt lainkaan kun hän pilkkoi porkkanoita tai kyyneleet silmissä silppusi sipuleitaan.
Vaikka vegaani ei syö lihaa, niin ainahan hän voi syödä kalaa ja sisäelimiä kuten vaikka maksalaatikkoa. Nehän eivät teknisesti ottaen ole lihaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit ja karppaajat ovat yleensä hurmoksellisia uskovaisia asialleen. Vaikea on vastakohtien olla suhteessa. Vegaanien mielestä lihaanit haisevat pahalle ja kuitenkin itse kaasuttavat satakertaisesti karppaajaan nähden.
Vegaanit ovat yleensä myös lihavia. En ole koskaan tavannut normaalipainoista vegaaninaista.
Vegaanit harvemmin sietävät eläintuotteita näköpiirissään, saati sitten puolisoa, joka käristää pekonia päivittäin.
En muista että olisin koskaan karppia syönyt. Onko hauki vai lohi sukua?
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystäväni oli karppaaja ja minä vegaani. Ihan hyvin sille kelpasi vegaaniset karppiruokani ja hänkin teki minulle vegaanista ruokaa. Pienistäpä asioista moni tekee ongelman.
Kerro niistä vegaanisistta karppiruuista.
Teillä meni niin, että mies söi vegaanista, mutta sinä et syönyt hänen ruokavalion mukaan. Menikö se sitten ihan oikeesti sovussa?
Jos molemmat osaavat laittaa ruokaa, niin mikä ettei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä erilaisilla ruokailutottumuksilla on parisuhteen kannalta? Minulla oli avokki joka oli täys vegaani ja minä taas sekasyöjä joka metsästän kauriita,peuroja,jäniksiä jne ja nyljen ja pilkon ne kotona. Eipä tuo mikään kynnyskysymys ole. Ei minuakaan häirinnyt lainkaan kun hän pilkkoi porkkanoita tai kyyneleet silmissä silppusi sipuleitaan.
Jos ei muodosta mitään tunnesidettä siihen sipuliin niin ei itketä lainkaan vaikka miten pieneksi sen silppuaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin kasvissyöjä, eikä se kenellekään poikaystävälle ollut ongelma. Enemmän ongelma oli se, että he söivät munkin ruuat mutta mä en tietenkään pystynyt syömään heidän ruokia. En muista että kumpikaan olisi mitenkään erityisesti kaasuttanut tai haissut.
Mitä ihmettä sä selität? :D
Voi, jos kumpikin pysyy omissa eläväissään.