Tulin kirjastoon sisälle ja yskin niin lujaa, että koko kirjasto kaikui. Kaikki mulkoilivat minua.
Flunssasta jäänyt todella limainen ja rohiseva yskä. Sain kovan yskän puuskan kävelyn jälkeen.
Joka tietysti jatkui ihan kokoajan sen 20 minuutin ajan, kun asioin kirjastossa. Ulos lähtiessä se helpottui melkein heti.
Ihmiset katsoivat minua, kuin spitaalista. Pelokas ja paheksuva ilme katsoilla.
Onko ihmiset vieläkin todella noin säikkyjä? Koronako pelottaa vai hinkuyskä?
Kommentit (10)
Et sitten voinut siirtyä yskimään vähemmän hiljaiseen tilaan? Vaikka juomaan vessaan vähän vettä?
Toiset lukee esimerkiksi pääsykokeisiin kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikutit idiootilta. Miksi et ole sairastamassa kotona?
Flunssa on jo ohi. Ei loputtomiin voi jäädä jonkun jälkiyskän vuoksi makaamaan kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et sitten voinut siirtyä yskimään vähemmän hiljaiseen tilaan? Vaikka juomaan vessaan vähän vettä?
Toiset lukee esimerkiksi pääsykokeisiin kirjastossa.
Kun olin yskinyt 5 minuuttia täysiä niin vaimensin yskäni hiljaiseksi. Silti pääsi sellaista hiljaista rohahtelua. Sitäkin jotkut kääntyivät mulkoilemaan. Ei kelvannut sekään, minun olisi pitänyt poistua ilmeisesti kokonaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flunssa on jo ohi. Ei loputtomiin voi jäädä jonkun jälkiyskän vuoksi makaamaan kotiin.
Ap
No ei kyllä ihan siltä kuulosta, että on ohi.
Koska tuli yskimään viruksia ilmaan ja tartuttamaan muita. Miksi eivät olisi mulkoilleet?
Mielenterveyspotilaat on välillä arvaamattomia. Kun ihmiset näkee julkisella paikalla selkeästi ongelmaisen henkilön, suhtautuu monet siihen varauksella. Tämän takia sinäkin saat valitettavasti näitä pitkiä katseita.
Tuollaiset idarit nyt ylipäätään pelottaa. Kirjastossa pitäisi olla hiljaa.