Millaisista ihmistyypeistä et pidä?
Tai ominaisuuksista ihmisissä?
Mä en pidä nokkelista, joilla aina joku naseva kommentti JOKA tilanteeseen.
En pidä sellasista jotka kommentoi toisten eväitä tai ruokalautasen tarjontaa.
Liian "kärpät" ihmiset ärsytttää, jotka on salamana kaikkialla ja tietää kaiken.
Sellasista jotka kokoajan vitsailee ja heittää huumoriksi kaiken. Siis kaiken ja kokoajan.
Sellasista jotka neuvoo ja antaa vinkkejä pyytämättä! Ja huomaa kaiken mitä toinen tekee katsoen vieressä ja kommentoi esim. kuinka käyttää veistä tai leikkaa saksilla. Silloin saa toiselle painetta ja alisuoriutumaan.
Kommentit (117)
Ilkeät ja pahantahtoiset. Jatkuvasti pahalla tuulella olevat. Pikkuasioistakin ongelman aikaansaavat.
Sellaiset, jotka kohtelevat muita kuin ilmaa. Kadulla kulkiessaan olettavat, että muut väistävät.
Pilkallisesti hihittelevistä, yleensä kaikki naisia. On siihen onneksi hyvä keino lopettaa se: kohtelee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän elämän aikana olen joutunut tekemisiin monien " rasittavien " ihmistyyppien kanssa. Ehkä pahin on sellanen, joka toteaa usein, että minä kyllä tiedän mistä on kyse tai mikä on totta, mitä joku aikoo tehdä tai tulee tekemään ja/tai ylipäätään maustaa sanomansa " minä kyllä tiedän" liitteellä. Kuitenkin hän eikä kukaan yleensä tiedä varmuudella, eikä voi tietää toisten asioista. Jos puhuu ainoastaan omastaan on eri asia. Nämä tietäjät eivät yleensä ole ns ruudinkeksijöitä ja kuinka ollakaan heitä löytyy pilvin pimein tämänkin foorumin eri ketjuista. Ikäänkuin olisi jokin selvänäkö vieraiden ihmisten kaikista tekemisistä, ajatuksista , suunnitelmista jne... sanon, että se on " sairasta" eikä kuulu terveen normaalin ihmisen ajatuksenjuoksuun.
Esimerkiksi tässä ketjussa ne jotka tekevät olettamuksia ap:stä
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa sairaan rasittavalta, seitinohuesti alle normiälyn omaavalta nyrpistelijältä. Pitkälle näkee, että naama on rutussa. Onneksi tuollainen on helppo tunnistaa. Kohdalle osuessa päästän ihan jäätävän pahanhajuisen leijan, sitten saakin nyrpistellä ja ihan syystä.
Kiitos kommentistasi! Sinäkään et vaikuta kyllä mitenkään positiiviselta ihmistyypiltä ;)
AP
Hyökkääviltä ja niistä jotka eivät osaa lopettaa. Liikenteessä niistä jotka kilpailevat motarilla
Kaikki käy mutta eivät kriminaalit
Vihaan erityisesti aamulla iloisia ja pirteitä aamuihmisiä, jotka haluavat jutella aamuisin toisilleen tai joskus jopa minulle. Hyi helvetti. Aamuisin aina ainakin klo 10:00 asti on parempi kaikkien vain pitäytyä omissa oloissaan.
Minulla Vaginassa infectio enkä löydä netistä kuvia mikä minua vaivaa. En pidä ihmisistä ketkä eivät jaa tietoa tulehduksista!
Olisi mukava ottaa peili käteen ja verrata tulehduksia minun tulehdukseen?
Auttakaa tulehtuneet naiset
Uskontohullut eli esim. ne jotka äänesti Israelia viisuissa kappaletta kuuntelematta vain siksi että ne on kristittyjä, piittaamatta pommituksista. Luultavasti samat tyypit jakaa lappuja ja huutelee kaduilla uskonnosta. Omasta mielestäni mikään uskonto ei ole yksistään paras, eikä sen varjolla saa pommittaa ketään. Uskonto Öyhöt öyhöttöö että vain se yksi uskonto paras ja kaikki liittyy siihen! Ja jos vaikka joku hyppää kaivoon sinne on hypättävä jotta se Oma Uskonto tulee esille kaikessa. Olisi hyvä oppia on monenlaista ihmistä, kulttuuria, uskontoa. Toivon heidän naapuriksi hinduja ja muita uskontoja.
suunajapäänä olevista ekstroverteista, jotka suoltaa hermoston kireälle taukoamatonta itseajattelematonta tuubaa/täytettä. Kaksinaamaisuutta, ilmeistä typeryyttä terveellä ihmisellä, ylimielisyyttä, perusteetonta itsensä korottamista/korostamista, älyllistä laiskuutta. Epärehellisyyttä, kieroutta ja luonteen löysyyttä (sieltä mistä aita matalin). Mielipiteitään perustelemattomia ihmisiä. Besserwisser, jolla ohuet tiedot, mutta pätee auktoriteetillaan.
Woke-ihmisiä. Niitä jotka nyt on kevään hillunut Israelia syyttelemässä. Niitä joilla on niin tärkeetä että ei oo pimppa Tai pippeli vaan muusua. Ja kaikki tekopyhä moosestelu kaikesta.
Uniikkilumihiutale aina uusinpien trendien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokkelat ihmisethän ovat ihan parasta seuraa.
Nokkeluus viittaa usein nopeaan ajatteluun, terävään huumorintajuun ja kykyyn tuottaa älykkäitä vastauksia nopeasti. Nokkelan ja älykkään ihmisen kanssa keskustelu on yleensä mielenkiintoista ja viihdyttävää.
Tai verbaalisesti kykenevään ekstroverttiin, joka ei sen ihmeemmin mieti sanojaan, ennen kuin ne konekivääritaajuudella tuo esiin.
Vierailija kirjoitti:
Uskontohullut eli esim. ne jotka äänesti Israelia viisuissa kappaletta kuuntelematta vain siksi että ne on kristittyjä, piittaamatta pommituksista. Luultavasti samat tyypit jakaa lappuja ja huutelee kaduilla uskonnosta. Omasta mielestäni mikään uskonto ei ole yksistään paras, eikä sen varjolla saa pommittaa ketään. Uskonto Öyhöt öyhöttöö että vain se yksi uskonto paras ja kaikki liittyy siihen! Ja jos vaikka joku hyppää kaivoon sinne on hypättävä jotta se Oma Uskonto tulee esille kaikessa. Olisi hyvä oppia on monenlaista ihmistä, kulttuuria, uskontoa. Toivon heidän naapuriksi hinduja ja muita uskontoja.
Nappaavat iltanappulat jo kiduksiisi ei jaksa lueskella sun hihhulilointi viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Uskontohullu haukkumassa toisia. Mikä yllätys.
Ilkeistä. Katkerista hapannaamoista en myöskään, saa olla ujo ja hiljainen mutta kyllä sen huomaa jos joku on ärtyneen oloinen koko ajan.