Millaisista ihmistyypeistä et pidä?
Tai ominaisuuksista ihmisissä?
Mä en pidä nokkelista, joilla aina joku naseva kommentti JOKA tilanteeseen.
En pidä sellasista jotka kommentoi toisten eväitä tai ruokalautasen tarjontaa.
Liian "kärpät" ihmiset ärsytttää, jotka on salamana kaikkialla ja tietää kaiken.
Sellasista jotka kokoajan vitsailee ja heittää huumoriksi kaiken. Siis kaiken ja kokoajan.
Sellasista jotka neuvoo ja antaa vinkkejä pyytämättä! Ja huomaa kaiken mitä toinen tekee katsoen vieressä ja kommentoi esim. kuinka käyttää veistä tai leikkaa saksilla. Silloin saa toiselle painetta ja alisuoriutumaan.
Kommentit (117)
Suomalainen empatia on ihan kamalaa. Empatia sekoitetaan sääliin ja minä en halua sääliä.
Rasistisella tavalla käyttäytyvä ihminen eli ihminen, joka ei hyväksy esim. muualta tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä : pahantahtoisista työpaikkakiusaajista, vallanhaluisista ihmisistä, piilovittuilijoista, manipulointiin taipuvista ihmisistä, ylipäänsä ilkeilijöistä
Nämä kaikki piirteet tulivat esiin jo tässäkin ketjussa, kun lukee kommentteja!
Pätemisen haluinen ja mitätöintiin taipuvainen eksyi ketjuun.
Sellainen joka kiusaa ja sitten uhriutuu kun toinen puolustautuu. Teoilla on aina seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kiusaa ja sitten uhriutuu kun toinen puolustautuu. Teoilla on aina seuraukset.
Juu näihin törmää joka työpaikassa!
Vierailija kirjoitti:
Suuruudenhulluista.
Missä menee suuruudenhulluuden ja kunnianhimon raja?
Liian puheliaista. Sellaisista, jotka kyselevät toisen asioita ilman, että tämä on ensin ottanut niitä puheeksi. Ilkeämielisistä juoruilijoista.
Vierailija kirjoitti:
Nokkelat ihmisethän ovat ihan parasta seuraa.
Yleensä on piikittelyä.
Kokoomuksen vasen siipi ja siitä kaikki vasemmalle pitää leirittää.
Vierailija kirjoitti:
Nokkelat ihmisethän ovat ihan parasta seuraa.
Nokkeluus viittaa usein nopeaan ajatteluun, terävään huumorintajuun ja kykyyn tuottaa älykkäitä vastauksia nopeasti. Nokkelan ja älykkään ihmisen kanssa keskustelu on yleensä mielenkiintoista ja viihdyttävää.
Noh, annetaampas tulla. Katsotaan saanko pskaa kommenttia ja arvostelua "vaikeasta elämästä" kuten ap.
Jos vaikka kynä putoaa lattialle, ni jos joku sanoo et "kannattiko se sinne heittää" ja nauraa omalle jutulleen, on r a s i t t a v a. Semmonen ihminen joka tulee ryminällä ja äänekkäästi sisälle tai tilaan jossa on vaikka meneillään kokous tai keskustelu ja alkaa puhua omia asioita vaikka juttu olisi vielä kesken!
Semmonen ärsyttää jos pitkä iltavuorolainen lähtee äänekkäästi kotiin paiskaen oven kiinni vaikka asukkaat on jo nukkumassa (olen vuoropäiväkodissa töissä) tai sit aikainen aamuvuorolainen tulee töihin kun lapset vielä nukkuu, ja alkaa kolistella eikä yritä edes olla VÄHÄN hiljempaa vaikka kello on vasta 5.00 aamulla!
Uteliaista, juoruilevista, päällepäsmäreistä, suulaista, räväköistä...
Hyvä esimerkki rasittavasta ja suulaasta ihmisestä on Katri Utula.
Sellasista joilta puuttuu tilannetaju.
Sellasista jotka kysyy muttei kuuntele vastausta vaan lähinnä vastaakin itse.
Vierailija kirjoitti:
Noh, annetaampas tulla. Katsotaan saanko pskaa kommenttia ja arvostelua "vaikeasta elämästä" kuten ap.
Jos vaikka kynä putoaa lattialle, ni jos joku sanoo et "kannattiko se sinne heittää" ja nauraa omalle jutulleen, on r a s i t t a v a. Semmonen ihminen joka tulee ryminällä ja äänekkäästi sisälle tai tilaan jossa on vaikka meneillään kokous tai keskustelu ja alkaa puhua omia asioita vaikka juttu olisi vielä kesken!
Semmonen ärsyttää jos pitkä iltavuorolainen lähtee äänekkäästi kotiin paiskaen oven kiinni vaikka asukkaat on jo nukkumassa (olen vuoropäiväkodissa töissä) tai sit aikainen aamuvuorolainen tulee töihin kun lapset vielä nukkuu, ja alkaa kolistella eikä yritä edes olla VÄHÄN hiljempaa vaikka kello on vasta 5.00 aamulla!
Entä lyhyt iltavuorolainen?
Kaikista kammottavin ihmistyyppi ikinä, ehkä hän on ainoa lajissaan:
- omahyväinen, kuuluu omien sanojensa mukaan Mensaan ja kokee ehkä siksikin olevansa kaikin tavoin muita ylempänä
- tuosta suuresta älykkyydestään (!) johtuen selittää kaikki suhmurointinsa parhain päin, tekee toisten selkien takana vaikka mitä, mutta selittää ne aina "suurelle yleisölle" niin, että on puhdas pulmunen
- hyötyy muista hyväuskoisista ja pahaa-aavistamattomista ihmisistä, antaa katteettomia lupauksia, valehtelee ja naureskee toisten selän takana
- raivo ei tunne mitään rajoja, kokee oikeudekseen määräillä ihan kaikkia ja kaikkea, huutaa ja raivoaa ja valitettavasti saa yleensä tahtonsa periksi, on osannut ystävystyä oikeiden ihmisten kanssa
- ei kestä minkäänlaista kritiikkiä
- toimii täysin omilla säännöillään, tavoittelee häikäilemättömästi omaa etuaan, valehtelee, varastaa ja manipuloi sen saavuttamiseksi
- haukkuu toisia ja ilkkuu heille.
Todella hirvittävä tapaus. Kertokaa minulle pliis tarinoita, joissa paha on kerrankin saanut palkkansa. Tuo ihminen porskuttaa, harva uskaltaa vastustaa. Itse yritin, mutta ilman tukea muilta en saanut mitään aikaan.
Yksinkertaiset öhöttäjät, jotka kuvittelee oman kuplansa olevan ainoa oikea ja muut ovat vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Liian puheliaista. Sellaisista, jotka kyselevät toisen asioita ilman, että tämä on ensin ottanut niitä puheeksi. Ilkeämielisistä juoruilijoista.
Minä olen tuollainen kyselijä. Yritän kyllä olla herkällä korvalla sen suhteen, jos joku asia vaikuttaa aralta, niin jätän sen sitten rauhaan. Kaikenlaista mielenkiintoista on ihmisistä oppinut sitä kautta, kun eiväthän ihmiset itse saata pitää tarinoitaan kertomisen arvoisina.
Just nää samat äryttää muakin!