Millaisista ihmistyypeistä et pidä?
Tai ominaisuuksista ihmisissä?
Mä en pidä nokkelista, joilla aina joku naseva kommentti JOKA tilanteeseen.
En pidä sellasista jotka kommentoi toisten eväitä tai ruokalautasen tarjontaa.
Liian "kärpät" ihmiset ärsytttää, jotka on salamana kaikkialla ja tietää kaiken.
Sellasista jotka kokoajan vitsailee ja heittää huumoriksi kaiken. Siis kaiken ja kokoajan.
Sellasista jotka neuvoo ja antaa vinkkejä pyytämättä! Ja huomaa kaiken mitä toinen tekee katsoen vieressä ja kommentoi esim. kuinka käyttää veistä tai leikkaa saksilla. Silloin saa toiselle painetta ja alisuoriutumaan.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian puheliaista. Sellaisista, jotka kyselevät toisen asioita ilman, että tämä on ensin ottanut niitä puheeksi. Ilkeämielisistä juoruilijoista.
Minä olen tuollainen kyselijä. Yritän kyllä olla herkällä korvalla sen suhteen, jos joku asia vaikuttaa aralta, niin jätän sen sitten rauhaan. Kaikenlaista mielenkiintoista on ihmisistä oppinut sitä kautta, kun eiväthän ihmiset itse saata pitää tarinoitaan kertomisen arvoisina.
Myötäeläminen joidenkin ihmisten kanssa on vaikeaa, jos kysyt, niin utelet liikaa - jos odotat toisen ottavan asian puheeksi, niin et väitä tiedustella toisen kuulumisia tai olet itsekeskeinen ihminen. Mitä tahansa teetkin, niin aina teet väärin.
Valehtelijoista, epärehellisistä.
Hyvä esimerkki nsmiehet parisuhteissaan, jopa avioliitoissaan lapsineen, mnsmiehet, jotka ovat kaappihåmåja ja elävät kaksoiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistisella tavalla käyttäytyvä ihminen eli ihminen, joka ei hyväksy esim. muualta tulleita.
Suomalaiseksi feministeiksi itseään kutsuvatrasistit kyttäilevät, minkävärisiä toisten suomalaisten feministien ihot ovat, kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, minkälaisia naisten oikeuksien rikkomuksia ympäri maailmaa tapahtuu koko ajan. He ovat kunniamurhanneet oikean feminismin ja heittäneet happoa sen kasvoille.
Tiedostavat feministit ovat ottaneet nämä tumma pigmenttiset ja muut vähemmistöt lemmikkimarsuikseen. Sen isompaa karhunpalvelusta ei voi millekään kansanosalle tehdä. Se vain vahvistaa sitä uhrihommaa, jumiuttaa siihen muiden antamaan sääliin rypemään ja estää kaiken edistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelijoista, epärehellisistä.
Hyvä esimerkki nsmiehet parisuhteissaan, jopa avioliitoissaan lapsineen, mnsmiehet, jotka ovat kaappihåmåja ja elävät kaksoiselämää.
En pidä miesvihaajista ja miehiä yksinkertaistavista.
Oot vissiin vähän tyhmä ja hidas ite. Oot kateellinen panomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Kauan ajattelin että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa mutta väärässä olin. Vaihdoin jokunen vuosi sitten miesvaltaiselle alalle jossa välillä tulee vastaan naisia jotka melkein heti kättelyssä kertovat että tulevat paremmin toimeen miesten kanssa että pysy kaukana. Eikä siinäkään mitään outoa ole, jotkut naiset oikeasti tulevat paremmin juttuun miesten kanssa. Joillakin naisilla on vaan hirveän negatiivinen ja ahdas kuva oman sukupuolen edustajista. Se on sellainen minä en ole kuin muut naiset-asenne. Kaikki muut naiset ovat surkeita herkkiksiä, nalkuttajia, juoruilijoita yms. Tälläinen usein mollaa ja vähättelee muita naisia mutta mielistelee miehiä. Pitää itseään jotenkin parempana kun on ns. yksi jätkistä. Silti kokevat toiset naiset jotenkin uhkana..en tiedä.
Miehet ovat oikeastaan kovempia juoruilijoita kuin naiset. Kun miehet kiusaavat, niin se on rankempaa kuin naisilla.
Ihmisten kanssa toimeentuleminen ei riipu sukupuolesta vaan muista ominaisuuksista. Tietenkin vahvat ennakkoluulot voivat määritellä ihmisen toimintaa, jos nainen päättää ettei tule toimeen naisten kanssa, niin näinhän tapahtuu.
Turhan kitisijöistä.
Materiaalisista ihmisistä.
Sellaiset, joista näkyy et ulkonäkö on tärkeää.
Eleet paljastaa ja sitä myöten koko persoonan viehätys katoaa silmissäni.
Valittajista valittajat ovat ärsyttäviä.
Siinä ihminen itse valittaa siitä, että toinen ihminen sanoo ääneen jotakin negatiivista. Olisihan se kummallista, että saisi sanoa ääneen vain positiivisia asioita.
Esimerkiksi: On se vaan mukavaa, kun Taavetin autoromut vuotaa pohjavesialueella maahan öljyä. Kun tuo negatiivinen asia ei kuitenkaan muutu positiiviseksi vaan on lähinnä piilotuittuilua.
En pidä pahantahtoisista, epäluotettavista, ylimielisistä enkä myöskään draamanhakuisista. Pahinta on jos nämä kaikki ominaisuudet osuvat vielä samaan ihmiseen.
En pidä röyhkeistä, karkeista tai tunkeilevista ja takertuvista ihmisestä. Onneksi ei ole kovin montaa tullut vastaan.
Tyhmistä, epäloogisista, pätemättömistä ja aikaansaamattomista
Sellaisista joista lähtee liikaa hajuja tai ääniä. Naapurina, julkisella paikalla tai muuten.
Niistä jotka lasin hajottua sanoo Noniin VAROVASTI tai jos toinen meinaa kompastua esim. polulla, niin sanotaan heti VAROVASTI!
Tottaksi se toinen kävelee sit ilman käskyäkin varovaisemmin.
Se myös ärsyttää kun valon välähtäessä joku näsäviisas AINA sanoo "valomerkki"!!
Useimmiten tiedän jo valmiiksi mitä joku aikoo sanoa, sekin ärsyttää. Siis itsessääni.
Mä olen tollanen nokkela. Jos joku on myös nokkela ja koittaa sanoa jotain mikä on ennalta arvattavaa, niin saatan sanoa sen jo valmiiksi tai loppuun, jolloin sitä toista nokkelaa äryttää kun mä olinkin nokkelampi!
Eli nokkelat eivät pidä toisista nokkelista ilmeisesti?
Sit yks työkamu on nuori (23v) jolla on samat jutut kuin minulla silloin kun olin nuori, joten ei ne jutut mua enää tietenkään naurata niin tää toinen luulee et mä oon tosikko vaikka todellisuudessa ne samat jutut on kuultu jo 15v sit minun omina kertomina joita silloin itsekim pidin hauskana.
Toki hymyilen tekohymyä mut en voi olla ilmeetönkään kun en tiiä kumpi on pahempi, tekohymy vai hoo moilanen joka antaa tyhmän vaikutelman...
Vätyksistä, jotka eivät ota mitään vastuuta. Näitä sitten vedät perässäsi töissä päivästä toiseen.
Kauan ajattelin että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa mutta väärässä olin. Vaihdoin jokunen vuosi sitten miesvaltaiselle alalle jossa välillä tulee vastaan naisia jotka melkein heti kättelyssä kertovat että tulevat paremmin toimeen miesten kanssa että pysy kaukana. Eikä siinäkään mitään outoa ole, jotkut naiset oikeasti tulevat paremmin juttuun miesten kanssa. Joillakin naisilla on vaan hirveän negatiivinen ja ahdas kuva oman sukupuolen edustajista. Se on sellainen minä en ole kuin muut naiset-asenne. Kaikki muut naiset ovat surkeita herkkiksiä, nalkuttajia, juoruilijoita yms. Tälläinen usein mollaa ja vähättelee muita naisia mutta mielistelee miehiä. Pitää itseään jotenkin parempana kun on ns. yksi jätkistä. Silti kokevat toiset naiset jotenkin uhkana..en tiedä.