Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa joku pyytää kotiosoitetta

Vierailija
10.05.2024 |

Että voisi katsoa etäisyyden tuotteelle? Ei kiitos...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna summittainen alue, esim. kaupunginosa. Pitäisi riittää. Tai se paikka, johon voit mennä tavaran luovuttamaan ostajalle (esim. tietyn kaupan parkkipaikka).

Vierailija
2/4 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunginosa, kylän nimi tai muu summittainen tieto pitäisi riittää tässä vaiheessa. Itse annan kotiosoitteen vasta kun kaupoista on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa määrittää jotain koordinaattipistettä läheltäsi (esim. lähikauppa tai koulu), niin pyydä ostajalta tämän sijainti ja kerro itse teidän etäisyys.

Ite en kotiosoitetta antaisi, jos kaupat ei olisi sovittu, mutta voisin antaa jonkun lähipisteen. Kaupunginosanhan hän tietää jo (ja toistaseks se on kaikille riittäny). 

Vierailija
4/4 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et osaa määrittää jotain koordinaattipistettä läheltäsi (esim. lähikauppa tai koulu), niin pyydä ostajalta tämän sijainti ja kerro itse teidän etäisyys.

Ite en kotiosoitetta antaisi, jos kaupat ei olisi sovittu, mutta voisin antaa jonkun lähipisteen. Kaupunginosanhan hän tietää jo (ja toistaseks se on kaikille riittäny). 

Millä perusteella muka tietää kaupunginosan? Postinumeroalueen perusteella saa sen alueen, mutta ainakin täällä postinumeroalue kattaa monta kaupunginosaa. Itse ilmoitan ilmoituksessa sen oman kaupunginosani, mitä ei torin tiedot eivät anna, vaikkakin ilmoittaa alueeksi kahden kaupunginosan yhdistelmän, joista kumpainenkaan ei ole se minun kaupunginosani. Neuvotteluvaiheessa voin antaa jopa kadun nimen, on lyhyt katu, joten sillä saa kyllä etäisyydenkin määritettyä, mutta sen perusteella minua ei kyllä vielä löydä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan