Työkkäri katkaisi työnhaun
Olen töissä nollasopimuksella. Töitä on noin 15-20h viikossa. Työkkäri oli yrittänyt soittaa kesken työpäivän, mutta en todellakaan pystynyt vastaamaan. Ilmeisesti netin kautta ei voi ilmoittautua takaisin, joten mihinkähän tässä nyt pitää soittaa? Heiltä tulleessa kirjeessäkään ei lue mitään minne pitää soittaa. Miksi nuo edes yrittävät soittaa keskellä päivää, kun tietävät että käyn kumminkin töissä.
Kommentit (23)
Jos olet ollut nolla sopimuksella on sinulla silti työnhakuvelvoite 1 paikka kk 4 sijaan jos et ole sitä kirjannut ja lähettänyt niin työvelvoite ei ole täyttynyt,ovat yrittäneet tavoitella sinua ennen kuin tiputtivat sinut pois työnhausta.Mutta jos olet hakenut 1 paikkaa niin siinä tapauksessa heidän olisi pitänyt laittaa tekstari että soittavat seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se yhteydenottopäivä ole etukäteen sovittu. Sun olis siis pitänyt tietää että soittavat.
Minkä takia ne soittelis ex tempore....
Kyllä minulle soiteltiin ex tempore.
Minullekin yritti virkailija soittaa ilman ilmoitusta. En vastannut, joten laittoi tekstiviestillä tiedon, että on varannut minulle puhelinajan muutaman päivän päähän. Kuulostaa vähän oudolta, että olisi haku keskeytetty, jos ei vastaa puheluun, josta ei ole etukäteen ilmoitettu.
Itselläni ainakin on näin. Haen yhtä paikkaa tarkastelujakson aikana ja riittävää on ollut se, että pyydän ( ja onneksi välillä saankin) lisätunteja nykyiseltä työnantajalta. Minulla on 25 h/ vko töitä.