voi video! maksoin juuri laskut ja rahaa jäi jäljelle
tasan 32 euroa. olisko ideoita miten tuo raha saataisiin riittämään loppukuuksi?
Kommentit (47)
Laskuthan olet jo maksanut =).
Itsellä oli kerran tiukka tilanne (olen yh) (heh, no usein on tiukkaa, mutta ´siis supertikkaa), maksoivat lasten päivähoitomaksun ja sain käyttää ne rahat sitten ruokaan.
sulla on mastercard? käytä sitä, mutta osta vain se välttämättömin.
kaikki neuvot otetaan kuitenkin vastaan, miten selvitä kuukausi reilulla 100 eurolla.
Perunavelli on herkkua, puurot ravitsevia. Viikonloppuina isovanhemmille syömään:-) (jos mahdollista)
joten se ei käy :0)
onko muita jotka ovat samassa tilanteessa? mistäköhän voisi äitiyslomalainen saada lisätienestiä?
Ja kyllä yli 100 euroa riittää viikoksi ruokiin ym.
leipäjono löytyy kyllä, täytyy nöyrtyä menemään sinne.. :/
Tämä kuu loppuu ensi keskiviikkona.
seuraavan äitiyspäivärahan maksupäivään asti sinnittelemisestä.
lapsilisät tulee huomenna ja kotihoidontuki/hoitoraha tulee viimene päivä eli ens ke jos sitä saat.
Mutta mies taitaa olla, jos ei saa elareita. Mutta ei kai sit vissiin saa palkkaa tää mies.
tee pihvejä
Minä laitan puurohiutaleita turpoaan maitoon ja sotken sen jauhelihan sekaan, kananmunaa yms... vähän löysempää kun tekee ja paistaa uunissa naminami...
ja työttömyyskorvaus on jo sijoitettu asuntolainan lyhennykseen. miksi minun pitää tehdä tiliä rahoistani? pyysin vinkkejä satasen riittämiseksi kuukauden ajalle..
ja jos joku luulee minun olevan provo, sanon että olisinpa vain!
Ei se ihan onnistunu, piti lainata isovanhemmilta rahaa että se kuukausi pärjättiin. Onnistuisko tuo teillä, että laittaisivat sun tilille vähän rahaa?
Jos tosta rahasta pitää ostaa vaipat ym. Osta perunaa, makaroonia ym. Jaa rahat niin, että siitä jää jokaiselle viikolle.
En vaan tiiä miten tohon tilanteeseen voi joutua, jos ei oo kyse jostain sairastumisesta tai vastaavasta, laskuja pystyy siirtämään paljonkin kun soittaa ja selittää tilanteen. Ja vois se mieskin vähä tikkua ristiin laittaa asian hoitamiseksi! voisitko lainata joltain, entäs pikavippi?
mieluummin pärjäisin omillani. ylpeys käy lankeemuksen.. jne
ottaa päähän kun olen ollut rahan kanssa näin huolimaton. kiitos että sain purkaa vitutustani täällä!
Maksoin sitten takas, kun sain vähän enemmän rahaa. T: Se isovanhemmilta lainaamista ehdottanut.
ihan kuin mr. murphy olisi laittanut sormensa peliin. eikö tänään pitänyt tulla lapsilisät? no, minullepa ei ole tullut. kyseessä siis ensimmäiset lapsilisät koska vauva syntyi viime kuussa.
dammit! kannattaakohan kelaan edes yrittää soittaa? ulkona on niin kova myrsky etten pääse käymään paikan päällä ja selvittää asiaa.. tuleeko lapsilisät taannehtivasti jos tämän kuun lisät eivät tulleet ajallaan?