Mitä me joiden tukia nyt leikattiin rajusti asumisen takia oikein teemme? Mulla lähti 210€/kk pois käytettävistä olevista rahoista...
Ei ole siis enää varaa edes ruokaan. Kuka auttaa?
Kommentit (63)
Konalan jauhelihamieskö se täällä taas länkyttää ihan itse aiheutettua persaukisuuttaan.
Orpo välittää ja auttaa, soitat vaan Petterille
Vierailija kirjoitti:
Voit ap kokeilla "työntekoa"
Kerro missä aloitan heti maanantaina jos palkka ja työehdot kunnossa.
Ap
Toimeentulotukea ei ole leikattu. Ja se on vähimmäistuki Suomessa. Eli sulla on tuloja yli toimeentulotuen rajan. Pitäisi pärjätä siis.
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihamieskö se täällä taas länkyttää ihan itse aiheutettua persaukisuuttaan.
Ei ole mikään itse aihetuttu vaan Kelan aiheuttama
Ap
Muutto edullisempaan vuokra-asuntoon.
Monta kertaa se sinulle pitää sanoa: muuta sieltä kämpästäs halvempaan. Älä vingu, että sellaista ei ole/et sitä saa. Älä sano sanaakaan. Älä käytä vähiä rahojasi tauotta turhaan pskaan, kuten kuntosalikorttiin, ABC-korttiin ja uusiin vaatteisiin. Mene aikuissossuun, koska tarvitset jonkun, joka sinua opastaa kädestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Jankutus auttaa
Ja vie sillä kaiken uskottavuuden kaikilta muilta tervepäisiltä joilla on oikeasti taloudellisesti tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa se sinulle pitää sanoa: muuta sieltä kämpästäs halvempaan. Älä vingu, että sellaista ei ole/et sitä saa. Älä sano sanaakaan. Älä käytä vähiä rahojasi tauotta turhaan pskaan, kuten kuntosalikorttiin, ABC-korttiin ja uusiin vaatteisiin. Mene aikuissossuun, koska tarvitset jonkun, joka sinua opastaa kädestä pitäen.
Kerro mistä saan halvemman asunnon, voin heti heinäkuussa muuttaa jos sopiva asunto PK-seudulla
Ap
Tosiaan, töihin vaan niihin konkkaan menneisiin firmoihin!
Haluan sanoa ap:lle ja kaikille muille joiden sydän särkyy tätä ketjua lukiessa; Suomessa on vielä ihmisiä, joilla on empatiakykyä, vaikka sitä tästä ketjusta ei huomaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ap kokeilla "työntekoa"
Kerro missä aloitan heti maanantaina jos palkka ja työehdot kunnossa.
Ap
Mikä on koulutuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, töihin vaan niihin konkkaan menneisiin firmoihin!
Kohta on kaikki firmat konkurssissa :D. Naurattaahan se
Mitä jos teette saman kuin ne jotka maksavat itse asumisensa eivätkä maksata sitä muilla: muutatte sellaiseen asuntoon johon teidän tulonne riittävät.
Ajattele päivittäin noin kymmentätuhatta nälkään kuolevaa lasta. Huomaat ettei tilanteesi olekaan niin huono ja tulet paremmalle mielelle.
Miksi ihmeessä nämä loiset kuvittelevat että heillä on oikeus elää toisten rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mistä saan halvemman asunnon, voin heti heinäkuussa muuttaa jos sopiva asunto PK-seudulla
Ap
Muuta maalle, työttömänä voi olla muuallakin kun Ullanlinnassa.
Töihin tietenkin.