Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko miehen tehdä aloite. Jääkö mies ilman naista jos ei koskaan lähesty ketään?

Vierailija
09.05.2024 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kyllä jää. Eikä ole ollut vientiä vaikka olen yrittänyt lähestyäkkin. Välillä mennään aika syvissä vesissä tuon asian takia ja kamppaillaan masennuksen kanssa. Vaikea keksiä mitään merkitystä elämään. Jos en tietäisi että vanhemmat ja siarukset tulee surulliseksi niin olisin jo varmaan lähtenyt tästä maailmasta.

Mikset suuntaa katsettasi ulkomaille?

T. Onnensa löytänyt

Vierailija
22/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois nuo trsirbukat kokea joskus sen, ettei kukaan mies lähesty heitä ja tulee vain tylyä kohtelua. 

Voikin kummasti alkaa se tavismies yhtäkkiä kiinostamaan, kun se lähestyy. Naisille ylintarjontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kyllä jää. Eikä ole ollut vientiä vaikka olen yrittänyt lähestyäkkin. Välillä mennään aika syvissä vesissä tuon asian takia ja kamppaillaan masennuksen kanssa. Vaikea keksiä mitään merkitystä elämään. Jos en tietäisi että vanhemmat ja siarukset tulee surulliseksi niin olisin jo varmaan lähtenyt tästä maailmasta.

Mikset suuntaa katsettasi ulkomaille?

T. Onnensa löytänyt

En osaa kieliä enkä ole koskaan käynyt ulkomailla. Vieraat ihmiset pelottaa

Vierailija
25/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolleni (ex) minä tein aloitteen. Suurin osa suhteistani on tapahtunut naisen aloitteesta. Silloin sentään tietää, että nainen on edes lähtökohtaisesti kiinnostunut sinusta, koska naistenhan ei tarvitse tehdä aloitteita yksin jäämisen pelossa. Se kestääkö suhde naisen alkukiinnostuksesta huolimatta, ei ole kirkossa kuulutettua, koska naisen mieli on muuttuvainen. Lähtökohdat hyvälle suhteelle ovat kuitenkin paremmat kuin itse tekemällä aloitteella, koska siten saa vain perässä vedettäviä naisia jotka ovat alkaneet suhteeseen vain siksi, koska olet tehnyt aloitteen.

Muista, että vaikka nainen joka tekee aloitteen, ei olisi mieleisesi, älä nolaa häntä tai ole ilkeä. Löydät muuten sen edestäsi. Itse olen vain otettu, kun nainen on ollut valmis tekemään aloitteen, vaikken sille lämpenisi. Miehen tekemällä aloitteella ei ole samaa vaikutusta, koska naiset saavat niitä niin paljon ja suuri osa on vain kepillä jäätä, pildeä pitäisi s

Sama naisena. En tee enää aloitetta, koska vain silloin tietää miehen olevan ehkä oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
26/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naiset kyllä lähestyivät, mutta eivät siinä mielessä.

Mikä idea se on tulla minulle ttuilemaan ja kiukuttelemaan?

Ikinä edes nähnyt näitä naisia ennen tätä.

Vierailija
27/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tehdä aloite, jos naista lähestyy koko ajan miehiä, sen kun vaan valkkaa niitä lähestyjistä. Jos nausta ei lähesty ketään, tuskin on kovin haluttu

Kuka nykyään enää uskaltaa lähestyä naisia koko ajan? Torjutuksi tulemisen todennäköisyys on varmasti 90%, ellei ole tosi komea tai varakas.

Jos naista ei lähesty kukaan, syynä on nykyiset vihamieliset asenteet.

Jos torjutuksi tulemisen todennäköisyys on 90%, se tarkoittaa että jo seitsemän lähestymisyrityksen jälkeen sinua on todennäköisesti onnistanut. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.

Vierailija
28/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki tuntemani incel ikisinkut on sellaisia jotka eivät lähesty naisia. Tosin jotkut toki lähestyy mutta ilman vastakaikua. 

Vierailija
29/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mua ainakin jäisit. Viihdyn hyvin itseksenikin, eli ei ole tarvetta lähestyä ketään randomia. Jos joku on oikeasti kiinnostunut minusta, varmasti tekee jotain asian eteen. Mutta jos huomaan, että olet vain etsimässä naisia monikossa, jäät edelleen ilman. 

Vierailija
30/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama naisena. En tee enää aloitetta, koska vain silloin tietää miehen olevan ehkä oikeasti kiinnostunut."

Et tainnut lukea viestiäni loppuun? Ei miesten aloitteet ole yhtä merkityksellisiä kuin naisten. Ymmärrät varmaan, koska olet kirjoittanutkin noin: "ehkä oikeasti kiinnostunut". Tuo käyttämäsi ehkä-sana pitäisi vain olla todella isolla kirjoitettuna.