Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaavatko miehet, jos nainen on oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
09.05.2024 |

Oman kokemukseni mukaan ei. Vaikka vääntelehtisi itsensä mihin asentoon tahansa miehen edessä, ei mene perille. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä usko tuuriaan, hyvinkin päättäväisen tai intiimin kosektuksen lukee vahingoksi ja varoo ettei ainakaan työpaikalla tapahdu mitään. Aikuisena oikein harmittaa miten monta kertaa itseluottamus petti vaikka toinen tuli ihan iholle, eikä osannut reagoida siihen mitenkään. Pohje pohjetta vasten => minä ajattelin että pöydän alla on ehkä vain ahdasta, tai joku tuli niin lähelle että tunsin niiden rinnat käsivarressa ja selässä => oletin että daamilla on niin paljon etuylitystä että se on tottunut, että aina koskettaa johonkin, ja ehkä paksut toppaukset...Kyllä sitä nyt ajattelee että jos minä tunnen niin kyllä hänkin tuntee. Että jos ne ei ihan suorastaan tarjouksia olleet niin ainakin keskustelun avauksia. Paljon oli tällaisia missattuja mahdollisuuksia. 

Yksi työpaikan näteimmistä naisista (joka oli minua pari senttiä pidempi ja pari vuotta vanhempi) tuli usein samalla bussilla. Puhuttiin usein kirjoista ja leffoista. Yhdestä leffasta se kerran sanoi että "voi kun haluaisin nähdä sen mutat ei ole vielä kukaan pyytänyt kattomaan" ja ajattelin voi harmi, miten tyhmiä ne on kun ei pyydä. Että mä olin tyhmä. 

kyllä joku sitten tuli vielä suorasukaisemmin ehdottamaan, kyllä siitä yleensä seksiä seurasi. Mutta se oli sitten sellaista että "lähetäänkö samalla taksilla, nyt"-tyyppistä. 

Vierailija
22/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa tulkita oikein. Kärsin punastumisesta ja miehet tulkitsevat tämän kiinnostuksen ja ihastuksen tunteeksi heitä kohtaan. Tämä on aiheuttanut monia noloja tilanteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pillua saan niin mä lähden mukaan.

Simppeliä.

Vierailija
24/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi juttua joissa miehet ovat yhtäkkiä nähneet minut ja tulleet vaan suoraan luokseni. Tämän ihan saman olen itse tehnyt yhden kerran. Ihan kuin vain joku olisi vetänyt ihmiset toistensa luokse.

Vierailija
25/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mistä ne muijat tykkää, mitä se liikuttaa mua yhtään? Teen vaan niinkuin täytyy tehdä. Siihen mut on kasvatettu, siihen mut on kasvatettu. Multa ei rahat lopu ja rumat ei minuun koske! Johonkin se raja on vedettävä. Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko!

Vierailija
26/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan veljeni ei huomaa mitenkään pitää mua varmaan rumana.

Tai sisarenaan?

Vierailija
27/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se mistä ne muijat tykkää, mitä se liikuttaa mua yhtään? Teen vaan niinkuin täytyy tehdä. Siihen mut on kasvatettu, siihen mut on kasvatettu. Multa ei rahat lopu ja rumat ei minuun koske! Johonkin se raja on vedettävä. Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko!

Tuo on niin totta. Ketä oikeasti kiinnostaa onko joku lihava nainen kiinnostunut? Miksi ottaa riski kun voi valita hoikan??

Vierailija
28/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en katso ihmisiä muutoin kuin että en törmäile niihin.

Vierailija
29/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Ketä oikeasti kiinnostaa onko joku lihava nainen kiinnostunut? Miksi ottaa riski kun voi valita hoikan??

Sinä et valitse mitään. Kukaan ei ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
30/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläessäni päässyt ja saanut mahdollisuuden olla ja elää nais(t)en kanssa kaverina tai ystävänä jne, joten vakehtelisin, jos väittäisin, että eivät naiset olisi olleet minusta kiinnostuneita mutta kyllä sitä myös valehtelisin, jos väittäisin, ettenkö joskus olisi odottanut ja toivonut muunkinlaista yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa, joka osoitti kiinnistuksensa olla kanssani ja tehdä yhdessä mitä nyt milloinkin.

Kuitenkin on asioita joita en ole valmis tai halukas rekemään tai kokemaan yhdessä kaverini tai ystäväni kanssa  koska jotkin asiat ja kokemukset kuuluvat minusta vain parisuhteeseen. 

Ehkä olen vähän naivi kun koen parisuhteen olevan omalla tavalla hyvin erityinen suhde, joks on muutakin kuin läheisinkään ydtävyys tai kaveruus, yhtään väheksymättä tsi aliarvioimatta kaveruus tai ystävyys -suhteiden merkitystä ja arvokkuutta. 

Vierailija
31/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista miehistä, mutta kyllä minä ainakin huomaan helposti. Ilmeet, eleet ja katseet paljastavat kyllä.

Mutta jos minun silmiini epäkiinnostava nainen on ihastunut minuun, minä vaan teeskentelen kuin en huomaisi hänen ihastumisen merkkejä ollenkaan. Olen kohtelias mutta etäinen tällaista naista kohtaan. 

Homma toimii myös toisinpäin, vaan eivät miehet aina ymmärrä perääntyä kun eivät vastakaikua saa.

Vierailija
32/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme täältäkin saaneet lukea sen parituhatta kertaa naisilta, että miehet tulkitsevat liian helposti, että nainen on kiinnostunut. Joten itse en oleta tai pyri päättelemään yhdenkään naisen käytöksestä mitään, vaan naisen täytyy ihan sanallisesti tuoda kiinnostuksensa julki.

Vierailija
33/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kaupassa ja hämmästyin, että flirttaileekohan myyjä. Kysyin silloiselta tyttöystävältä, kun eihän minulle kukaan ikinä flirttaile. Tyttöystävä totesi, että flirttailee kyllä mutten vain tajua. En tajua jos toinen on kiinnostunut. 

Vierailija
34/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei puhu tunteista joten mies ei voi huomata jos ei suoraan sano.

Vierailija
35/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan oma mieheni huomannut kun aikanaan töissä häneen ihastuin. Itse olin varma etten osaa peittää ihastustani ja siitä tietävät sekä mies itse että muut työkaverit, mutta jälkeenpäin kun ollaan puhuttu niin ei hän mitään huomannut. Jännitti itse huomaanko minä hänen vilkuilunsa.

Vierailija
36/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa tulkita oikein. Kärsin punastumisesta ja miehet tulkitsevat tämän kiinnostuksen ja ihastuksen tunteeksi heitä kohtaan. Tämä on aiheuttanut monia noloja tilanteita. 

Tää toimii varmaan vaan jos on kaunis nainen kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä