Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaavatko miehet, jos nainen on oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
09.05.2024 |

Oman kokemukseni mukaan ei. Vaikka vääntelehtisi itsensä mihin asentoon tahansa miehen edessä, ei mene perille. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde arvuuttelemaan, ottakoon puheeksi asian. 

Vierailija
2/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista miehistä, mutta kyllä minä ainakin huomaan helposti. Ilmeet, eleet ja katseet paljastavat kyllä.

Mutta jos minun silmiini epäkiinnostava nainen on ihastunut minuun, minä vaan teeskentelen kuin en huomaisi hänen ihastumisen merkkejä ollenkaan. Olen kohtelias mutta etäinen tällaista naista kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan veljeni ei huomaa mitenkään pitää mua varmaan rumana.

Vierailija
4/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä olemattomista signaaleista syntyy vain virhetulkintoja. Parempi tehdä itse siirto ja katsoa vaste.

Vierailija
5/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jo tähän ikään oppinut, että naisen katse, hymy, hiusten hypistely, lähelle hakeutuminen tai mikään muukaan ele tai ilme ei tarkoita edes lupaa puhua naiselle.

Joten...

Vierailija
6/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tajusin vasta nyt, että

minähän tein varmaan sen ensimmäisen aloitteen.

Oltiin entuudestaan tuttuja.

Yllättävässä tilanteessa kerroin suoraan, miten tämä mies oli tehnyt minuun vaikutuksen ihmisenä. Oli  ihan avoin, koska arvostin ja arvostan häntä.

Rakkaus oli itselle se pelottava. Se sitten ajan kanssa oli kuin muurit olisivat murtuneet. Yhtenä hetkenä vaan tajusin ja koin sen. Oli niin paljon omia pelkoja ja suojamuureja.

Vierailija
7/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaan näe kannattaa jotenkin tulla tykö.

Tutustua. Olla. Sitten sen näkee, etTä lähteekö johonkin suuntaan.

Vierailija
8/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa ilmaista asia selkeästi kuten vaikka "Moi, olen vähän kiinnostunut sinusta. Lähtisitkö vaikka kävelylle tai kahville?" Ei kauhean vaikeaa ja vastauskin selviää suhteellisen nopeasti.

Vierailija
9/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa ilmaista asia selkeästi kuten vaikka "Moi, olen vähän kiinnostunut sinusta. Lähtisitkö vaikka kävelylle tai kahville?" Ei kauhean vaikeaa ja vastauskin selviää suhteellisen nopeasti.

Kuulostaa ihanan selkeältä. Tosiaan- ei tarvitse tehdä ongelmaa kivasta asiasta.

Vierailija
10/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kommentti.  Jos vääntelehtisi mihenkä asentoon.   Mitä jos pyytäisit ulos tai pyytäisit käymään ja tekisit ruokaa.

Elämä oli vaikeaa.  Mies tulee jos kiinnostaa.

Vierailija
11/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa puhua, vaan vääntelehtii, niin mitäs veikkaat?

Vierailija
12/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vasta ollessani naisen sisällä havahdun tajuamaan, että tämä nainenhan varmaan pitää minusta. 

Vierailija
13/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun ei tarvitse edes ilmaista mistään kiinnostuksesta mitään, kun voi vaan kysyä, että voitaisko tavata joskus.

Vierailija
14/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä miehen kannata juuri tulkintoja tehdä, kun naisetkin aina valittaa, että jos miehille on edes ystävällinen, niin miehet heti olettavat naisen olevan kiinnostunut. Kiemurrelkaa ja väännelkää siis ihan vapaasti. Se on ihan itse luomanne kuva, ettei miehen kannata koskaan olettaa mitään.

Vierailija
15/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorge, nykyään juoksen pakoon. Järkevämpi vaihtoehto. Valehtelen nimeni ja puhelinnumeroni. Olet idiootti jos luulet olevasi kiinnostunut minusta.

Vierailija
16/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, mutta ei ole korrektia tuoda sitä esiin, saati tehdä aloitetta. M50

Vierailija
17/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viimeistään näiden MeeToo haparointien jälkeen aloitteen teko siirtyi kokonaan naisille. Sinkkuja on nyt varmaan enemmän kuin koskaan.

Vierailija
18/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavaksi vääntelehtiä asentoon missä olet ilman housuja perse pystyssä. Kyllä se silloin menee perille.

Vierailija
19/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos naiset avaisitte suunne jos olette kiinnostuneita.

Vierailija
20/36 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en valitettavasti. 

Olen oikeasti halunnut uskoa ja tuntea muutakin kuin ihastusta, ehkä vähän jo rakastuakin toiseen huomatakseni taas seuraavassa hetkessä, että kaikki on ollut vain omassa mielessäni unta tai haavetta pettävää.

Kun tätä on tapahtunut niin usein kun on tapahtunut, niin se on varmasti jättänyt jälkensä. 

Ehkä ensi kesänä kaikki on toisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi