Nyt Tv1 Itse asiassa kuultuna: Satu Hassi
Elämänmittaisen uran aktivistina, vaikuttajana ja poliitikkona tehnyt Satu Hassi itse asiassa kuultuna
Kommentit (41)
Upea Satu. Edelleen jaksaa taistella oikeudenmukaisuuden puolesta.
- Satu Hassi on ollut Vihreiden keskeinen hahmo niin puoluejohtajana kuin ministerinäkin. Nuoruuden taistolaisvuodet opettivat hänet kammoamaan diktatuureja.
Satu Hassi tärkeimpiä esikuviani.
T. Uuden sukupolven vihreä
Suomen luonto olisi jo tuhoutunut ilman vihreitä.
Älykkäät ihmiset on häviämässä. Nyt politiikassa on joku ihme lällällää-kerho. Satu Hassin aikaan hänen lisäkseen oli muitakin älykkäitä poliitikkoja. Joka puolueessa.
Antaa todella asiantuntevan ja hyvän kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Upea Satu. Edelleen jaksaa taistella oikeudenmukaisuuden puolesta.
Taistellut Mosambikissa. Taisteliko turhaan? Mikä on oikeudenmukaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset on häviämässä. Nyt politiikassa on joku ihme lällällää-kerho. Satu Hassin aikaan hänen lisäkseen oli muitakin älykkäitä poliitikkoja. Joka puolueessa.
Tosiaan. Politiikka oli parempaa ennen persuja.
Äänestän Vihreitä kesäkuun eurovaaleissa.
Olisi hyvä presidentti, mutta jo 78v ensi vaaleissa.
Aika Foxy kasikymppiseksi. Hyvin reflektoi taistolaisuutta ja naisen asemaa tekniikan maailmassa. Ei näistä nykyFateista ja Pitkoista ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
- Satu Hassi on ollut Vihreiden keskeinen hahmo niin puoluejohtajana kuin ministerinäkin. Nuoruuden taistolaisvuodet opettivat hänet kammoamaan diktatuureja.
Hahha, salli mun nauraa! Oli kannattamassa kommunistidiktatuuria Suomeenkin, ja nyt yhtäkkiä kammoaakin sitä!
Vierailija kirjoitti:
Aika Foxy kasikymppiseksi. Hyvin reflektoi taistolaisuutta ja naisen asemaa tekniikan maailmassa. Ei näistä nykyFateista ja Pitkoista ole mihinkään.
Olin laittamassa tykkkäystä kommenttiasi, mutta viimeisen virkkeen takia jätin sen tekemättä. Sorrut ihmisten turhaan haukkumiseen, mutta jätät perustelematta.
Yksi esikuvistani.