Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että LASTA EI SAA JÄTTÄÄ YKSIN!

Vierailija
25.01.2007 |

Näin se menee, ensin vauvana jätetään yksin siksi aikaa, että itse menee pyykkitupaan tms ja isompana pihalla ei katsota perään ja sitten lapsille käy mitä käy.

Olette saaneet ne lapset joten teidän TEHTÄVÄNNE on pitää heistä huolta parhaalla mahdollisella tavalla!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämä ei aina mene ihanteiden mukaisesti.

Vierailija
2/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otas nyt kännyt näppiksiltä ja mene sen lapses luo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumaton vauva ei katoa minnekään kymmenessä minuutissa. Vaikka itkiskin, niin ei se siihen kuole.. Menis aika suppeeks ja tiukalle tää elämä, jos ei mitään vois tehdä ja ketään jättää hetkeksikään yksin. Kyllä nyt maalaisjärkikin sanoo milloin mikäkin on soveliasta.

Vierailija
4/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriintyneitä lapsia...

Vierailija
5/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on sellainen lapsi, jota on aina vahdittu haukkana. Ainakin kommentit ovat sellaisia, että " käänsin selkäni sekunniksi ja sillä välin tapahtui" .

Minä ainakin olen aina jättänyt lapset iästä riippumatta yksin siksi aikaa kun olen hakenut postin tai vienyt roskat ja aion jättää jatkossakin. Vahinko voi sattua yhtä hyvin vaikka lapsi olisi koko ajan nenän edessä.

Vierailija
6/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paras mahdollinen huolenpito ei tarkoita sitä että lasta vahditaan ympäri vuorokauden hysteerisesti siltä varalta ettei mitään sattuisi. Päinvastoin, tuolla asenteella kasvaa

häiriintyneitä lapsia...

Vierailija
7/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän lapset sisälle siksi aikaa. Kuka pukee useamman lapsen mukaanotettavaksi kun vie roskia ja aikaa menee tuon verran?? Saatan viipyä toisessa huoneessakin pitempään ja en tarkkaile lapsia sinä aikana...

Vierailija
8/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä vähemmän sitä, että pyykkituvassa käynti on tärkeämpää kuin oman lapsen hyvinvointi. On se jännä, että mikäli noudattaa sekä neuvolaohjeita, viranomaisohjeita ja ylipäätään lapsen hyvinvoinnin maksimoimista niin se on hysteeristä yhden lapsen miten se menikään...

Itselläni ei tulisi mieleenikään jättää pienokaisia missään vaiheessa yksin ja silti oikein hyvin saadaan hoidettua kotiasiat. Jos ei muuten niin sitten illalla kun lapset nukkuvat ja toinen vanhemmista on mukana hoitamassa asioita - kyllähän kodinhoito kuuluu molemmille.

Eiköhän vanhempien tärkein työ ole lapsistaan huolehtiminen kun nykyaikana ei kuitenkaan tarvitse elantoaan selkänahasta repiä.

Vierailija
9/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aina kun lapselle tapahtuu jotain sellaista, että juttu päätyy lööppeihin,

kyseessä on sellainen lapsi, jota on aina vahdittu haukkana. Ainakin kommentit ovat sellaisia, että " käänsin selkäni sekunniksi ja sillä välin tapahtui" .

Minä ainakin olen aina jättänyt lapset iästä riippumatta yksin siksi aikaa kun olen hakenut postin tai vienyt roskat ja aion jättää jatkossakin. Vahinko voi sattua yhtä hyvin vaikka lapsi olisi koko ajan nenän edessä.

Veikkaanpa, että kyseessä on just nää " 10 min pesutuvassa äidit" joilla on ajan kulun hahmotus kadonnut ja eivät tosaan tajua, että ulkona tupakalla käyminen ei ole hetkeksi selkänsä kääntämistä. Ja kuka sitä nyt ilkeäisi tunnustaa, että olin kaupassa kun vahinko sattui?...

Vierailija
10/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitupaan en uskaltaisi lähteä lapsen nukkuessa, onneksi meillä on oma kone. Pyykkitupa viereisessä talossa l. ensin hissilla alas, sitten naapuritaloon ja pyykkitupaan, kävely omaan taloon ja hissillä ylös. Aikaa menee taatusti useita minuutteja.

Vierailija
11/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Yöllä muuten herään ja kuulen jos joku lapsista nousee sängystään. Kyllä äiti huolehtii lapsistaan yölläkin.

ei ap mutta täysin samaa mieltä kuin hän.

Vierailija
12/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko te seisotte ja vahditte sängyn äärellä liikuntakyvytöntä vauvaa, kun se nukkuu?

Vierailija
13/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti noin yksinkertainen?

Vierailija:

Ihanko te seisotte ja vahditte sängyn äärellä liikuntakyvytöntä vauvaa, kun se nukkuu?

Vierailija
14/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedän sitten vastaisuudessa etten esim. jätä heitteille 8-vuotiasta tai 6-vuotiasta, tai mikä nyt ap:n kaikkivoivan mielipiteen mukaan pitääkin sisälltään tuon LAPSEN määritelmän.

Vierailija
15/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla vouhkaajilla on vaikeaa luottaa myöhemmin että lapsi pärjää koulumatkat yksin, opettelee yksioloa eskari-ikäisenä tai käy lähikioskilla tai kaupassa. Lapselle opetetaan vastuuta jo pienenä annetaan tehtäviä ja jos ne hoituu lapseen voi luottaa. Minun lapset on tottelevaisia ja uskovat sääntöjä koska niitä on ollut heillä alle vuoden ikäisenä, aluksi kieltoja mihin ei saa koskea jne.

Yh olen ja pidän huolta lapsistani ja rakastan heitä enemmän kuin mitään muuta.

Haluan kuitenkin ettei lapseni ahdistu siitä että kyttään heidän jokaista liikettään - menetelmä sairastuttaisi minut ja lapset.

Terve maalaisjärki käyttöön.

Todellakin miten ap. uskaltaa nukkua koskaan jos ei ole vahtimassa lapsensa jokaista henkäystä.

Vierailija
16/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te, jotka haukutte meitä muita hysteeriseksi, selvittää, kuinka pitkäksi ajaksi lapsen voi jättää yksin? Ja mikä on hyväksyttävä syy tälle?

Voinko esim. käydä kaljalla tai jumpassa mikä kestää tunnin? Lapseni nukkuu aina paljon pidempiä päiväunia.

Vierailija
17/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen sitä ja sen jälkeen jätin.

En syyllistä teitä, jotka ette jätä lapsianne hetkeksikään vahtimatta, mutta oletan, että tekään ette syyllistä vanhempia jotka jättävät.

Vierailija
18/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko ihan oikeasti noin yksinkertainen?

Ei sillä ole merkitystä, oletko viemässä roskia pihalle vai toisessa huoneessa.

Vierailija
19/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin on roskikselle aika paljon pidempi matka kuin viereiseen huoneeseen.

Vierailija:

Vierailija
20/48 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ei mene kuin alle puoli minuuttia. Vessassakin menee pidempään. Ai, niin mutta sinähän olet varmaan niitä äitejä, jotka ottavat lapsen vessaankin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan