Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nämä nuorten sanonnat tarkoittavat??

Vierailija
09.05.2024 |

Olen pitkään jo pohtinut mitä nämä sanat tarkoittavat. Aina kun lapseni ovat minun luona he käyttävät näitä sanoja enkä ymmärrä yhtään.

listaan nyt joitain

mitä tarkoittaa sigma, mitä tarkoittaa uwu, mitä tarkoittaa slay, mitä tarkoittaa skibidi toilet, mitä tarkoittaa puffi, mitä tarkoittaa sus.

En tajua??!!

En ymmärrä

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vielä selittäis tuon skibidin...

Alpha-sukupuolen (2012 ja sen jälkeen syntyneet) keksimä sana ja muoti-ilmiö, tarkkaa merkitystä ei oikein ole. On peräisin Skibidi Toilet- nimisistä videoista. Aivojenmädätysvideoita kohdennettu nuorille esiteineille.

Tuota minäkään en tiennyt, itse kun kuulen sanan skibidi, niin minulla alkaa soimaan päässä Little Bigin kappale nimeltä Skibidi.. 😂

Vierailija
22/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sigma voi olla muka kova tyyppi? Alfahan se kova on, sigma tulee jossain hännillä.

Ei mene näin, vaan sigma ja alfa on samalla tasolla, vain erityyppisiä. Molemmat on kunnioitettuja ja ihailtuja. Alfa on sellainen ekstrovertimpi, ehkä ulkonäköön ja naisten hurmaamiseen keskittyvämpi mies. Sigma on myös kova tyyppi, mutta introvertimpi, omia teitään kulkeva camel-mies tai business grindaaja joka tekee kovaa bisnestä ja rahaa. Alfalle on tärkeämpää mitä muut hänestä ajattelee, sigma ei siitä niin piittaa, ja siksi monet ihailee jopa enemmän sigmoja kuin alfoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slay on tappaa/surmata

Vierailija
24/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alpha-sukupuolen (2012 ja sen jälkeen syntyneet) keksimä sana ja muoti-ilmiö, tarkkaa merkitystä ei oikein ole. On peräisin Skibidi Toilet- nimisistä videoista. Aivojenmädätysvideoita kohdennettu nuorille esiteineille.

Tuota minäkään en tiennyt, itse kun kuulen sanan skibidi, niin minulla alkaa soimaan päässä Little Bigin kappale nimeltä Skibidi.. 😂

mul tulee tää https://www.youtube.com/watch?v=Bjfnpf-HSMY

Vierailija
25/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puffi on sähkötupakkaan (vapeen) liittyvä termi, yksi henkäys tai "imu" on puffi.

Vierailija
26/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sigma voi olla muka kova tyyppi? Alfahan se kova on, sigma tulee jossain hännillä.

Tarkoittavat samaa asiaa. Joku voi olla selkä alfa että sigma. Sigma male grindset tarkoittaa miestä, joka ei piittaa naisista tai muiden mielipiteistä pätkääkään. 

Eivät tarkoita samaa. Alfa on johtaja, sigma vapaaehtousesti sinkku ja diiva.

Ei todellakaan sigma ole välttämättä vapaaehtoisesti sinkku. Sigmat on varsin usein parisuhteissa. Ja diivailu on sigmoista kaukana. Alfat ne enemmän diivailee, komeudellaan ja tosiäijän elkeillään. Sigma vaan on sellainen menestyjä, joka ei niin kovasti ulospäin sitä näyttele vaan keskittyy siihen tekemiseen, jota kutsutaan grindaamiseksi. Esim. it-miljonääri, joka on kuitenkin aika introvertti eikä elä erityisen ylellistä elämää. Voi olla tavallinen perhe tai voi olla sinkku, mutta ei mitenkään yritä tehdä muihin vaikutusta ihmeemmin.

Vierailija
27/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uwu tulee hymiöstä, jossa nuo kirjaimet muodostavat söpön ja ujon hymynaaman. Alun perin kai Japani-kawaii-jutuista lähtöisin.

Vierailija
28/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tää silti jytää paremmin 😂 tosin nojoo, oon kuunnellu Little Bigiä jo pidemmän aikaa

Vierailija
29/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tää silti jytää paremmin 😂 tosin nojoo, oon kuunnellu Little Bigiä jo pidemmän aikaa

joo nevö hööd

Vierailija
30/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sigmat nyt copettaa... sigma on luuseri, ne alfat ja sigmat tulee tasoista, jotka on nimetty kreikkalaisten aakkosten mukaan. Alfa on eka kirjain eli siis tasokkain.

Vierailija
31/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sigma=ammattirikollinen joka ei välitä muiden mielipiteistä tai yhteiskunnan säännöistä

uwu=haluan harrastaa seksiä kanssasi

slay=tappo/murha

skibidi toilet=vessa jossa käytetään päihteitä

puffi=kannabis

sus=epäluotettava ihminen esim raiskaaja tai varas

Vierailija
32/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittavat samaa asiaa. Joku voi olla selkä alfa että sigma. Sigma male grindset tarkoittaa miestä, joka ei piittaa naisista tai muiden mielipiteistä pätkääkään. 

Alfa = tarvitsee hierarkiaa, pönkitystä, ihailua, seuraajia. 

Sigma = oman tiensä kulkija, yksinäinen susi. 

Vierailija
33/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene näin, vaan sigma ja alfa on samalla tasolla, vain erityyppisiä. Molemmat on kunnioitettuja ja ihailtuja. Alfa on sellainen ekstrovertimpi, ehkä ulkonäköön ja naisten hurmaamiseen keskittyvämpi mies. Sigma on myös kova tyyppi, mutta introvertimpi, omia teitään kulkeva camel-mies tai business grindaaja joka tekee kovaa bisnestä ja rahaa. Alfalle on tärkeämpää mitä muut hänestä ajattelee, sigma ei siitä niin piittaa, ja siksi monet ihailee jopa enemmän sigmoja kuin alfoja.

Mistähän jotkut on saaneet päähän että vain mies voi olla, alfa, eläinmaailmaon täynnä alfanaaraita, monia laumoja johtaa naaras. Näin myös ihmislaumoissa.

Että vetäkää jo ne male alfat perciiseenne.

T. Ilmeisesti Sigma (nainen) 

Vierailija
34/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sus oli olemassa jo ammoisina aikoina. Sus siunatkoon!

Ja se sus on Jeesus. (Jee)sus siunakkoon! Vähän samalla tavalla putoaa ensimmäinen tavu kuin monesti sanasta KIITOS: (kii)tos!

Vierailija
35/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon bussissa ja juniorit jauhaa koko ajan "ihan vtun legit" 🙂 

Vierailija
36/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään, enkä ole kuullut parikymppisten lasteni näitä käyttävän.

Nuo ocat kvat kakarammille, sanan joka merkityksessä.

Olen ihan pihalla. Ocat kvat?

Vierailija
37/60 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei alfa ole mikään miestermi, myös nainen voi olla alfa ja auktoriteetti.

Harhaiset incelpojat itse ovat siitä niin traumatisoituneet, kun naiset ovat heitä komentaneet. 

Vierailija
38/60 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slay on tappaa/surmata

Ei tarkoita se tarkoittaa sitä ett joku asia on "slay" esim söpöö upeeta esim jos sanoo kaverille slay nii se tarkoittaa sitä että kehut upeeksi

Vierailija
39/60 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sigma=ammattirikollinen joka ei välitä muiden mielipiteistä tai yhteiskunnan säännöistä

uwu=haluan harrastaa seksiä kanssasi

slay=tappo/murha

skibidi toilet=vessa jossa käytetään päihteitä

puffi=kannabis

sus=epäluotettava ihminen esim raiskaaja tai varas

Anteeks vaa mutt uwu tarkoittaa söpöä ja slay=söpöö

Ihme idiootti 🙄

Vierailija
40/60 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä kaikki ovat kehuja joita lapsesi varmasti haluaa kuulla. Eli esim ;uwu tarkoittaa kaunistaja suloista. Sigma tarkoittaa urheaa. What the sigma tarkoittaa wow, urhea! Puffi tarkoittaa melkein maailman parasta suklaalevyä! Kannattaa siis ostaa!