Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella haikeata, kun tajuaa, että yli 40 -vuotiaana voi alkaa jo odottelemaan enää kuolemaa

Vierailija
09.05.2024 |

Ei enää mitään tulevaisuutta, mitään mitä odottaa, mitään jännittävää tai lähteä tekemään jotain uutta. Muuttaa uuteen paikkaan tai muutakaan. Sama alkaa tässä vaan laskeskelemaan päiviä ja oottelemaan, että aika menee ohitse :(

Kaikki virheet on jo tehty ja sen mukaan on elettävä, mitä elämä on tuonut vastaan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ: Kaikki virheet on jo tehty ja sen mukaan on elettävä, mitä elämä on tuonut vastaan.

Ovatko nuo virheesi siis jotain virheitä vai sisältyykö niihin jonkinasteinen SYNTI... eli oletko tehnyt virheitä vai syntiä?

Jos olet tehnyt syntiä niin sun kandee perehtyä kristinuskoon. Se on muutenkin hyvä juttu niin kuolemaa ei tartte pelätä ja kaikista partnereista pääsee eroon koska taivaassa ei olla miehiä ja naisia ja kuolema erottaa....

Niin... ja sitten jatkat elämää siitä mitä elämä on tuonut vastaan... jatkat siis tästä päivästä eteenpäin uutta elämää, mutta jos on jotain ihmissuhdepaskaa takana niin se sun tarttee hoitaa vaikka olisi kuinka vaikeaa tahansa... 

Itse olen tehnyt sellaisen havainnoin että elämän piti mennä niin kuin se meni vaikka olisi ollut mitä tahansa hirvittävää paskaa mutta kaikki NE VIRHEET... vaikka sisältäsisivät jopa syntiä... MUUTTUVAT JOKSIKIN HYVÄKSI eli asioiden on täytynyt mennä niin kuin ne on mennyt.

Dount vori!

Vierailija
62/65 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä luuserin ajattelua

Vaatii valtavaa rohkeutta huudella luuseriksi sieltä omalta koneelta

Ps. Toi on puhdasta sarkasmia, mikäli meni ohi - tuli tosin mieleen, että aika moni asia taitaa sulla mennä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse sain kolme lasta 40 täytettyäni ja opiskelen myös hyväpalkkaista hakupainealaa. Toki tuosta lastensaannista pitää sanoa että olen mies. Mutta on tässä monenmoista jäljellä elämässä.

Minäkin sain lapset vasta neljänkympin jälkeen, olen nainen. Ja muutenkin olen viimeisen kymmenen vuoden aikana tehnyt vaikka mitä, menestynyt uralla, matkustanut vaikka minne, olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin kolmekymppisenä ja mulla on vielä vaikka mitä suunnitelmia ja unelmia. 

N53

Vierailija
64/65 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustin sinun ikäisenä oman yrityksen, muutin uuteen maahaan, sain vielä pari lastakin. Nyt kuusikymppisenä matkustelen ympäri maailmaa, opiskelen ranskan kieltä ja juuri sain sukelluslupakirjan.

Vierailija
65/65 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ajelehtinu niin puolet suomen naisista, ajelehditaan niin kauan ettei

enää kukaan vaivaa myöhemmällä iällä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi