Kyllästynyt tapailemaan laihoja naisia "sosiaalisen paineen" takia
Ettei vaan kaverit, sukulaiset jne. naljaile kumppanin painosta.
Ei vaan nouse heppi muodottoman kanssa, tuntuu että juttelisi nätille pojalle eikä oikea seksuaalinen tunnelma virity edes vaatteet pois päältä.
Hyväksyn nykyään sen, että kiihotun vain naisista joilla on n. 10-30kg ekstraa joka jakautunut tasaisesti vatsaan, reisiin, takamukseen ja rintoihin.
Biologialle ei voi mitään, jos sitä vastaan yrittää harata väkisin ja deittailla sitä mitä 'yhteiskunta' käskee, niin alapää ei suostukaan yhteistyöhön.
Kommentit (27)
Itse olen täysin muodoton nainen (siis ihan lättäperse, tosi pienet tubulaaritissit, ei vatsaa) ja siinä on nuorena ollut se etu ettei edes humalaiset huutele perään tai ahdistele.
En harrastanut kertaakaan irtoseksiä nuorempana. Nyt olen 37v ja parisuhteessa eikä kumppanikaan ole erityisen seksuaalinen, mutta hyvin on viihdytty 4 vuotta. Hän pitää minua haluttavana ja minä häntä.
No voi herranjumala... ootpa nössö poika.
Kuka tollo valitsee deittinsä kavereiden mielipiteiden mukaan? Ja tolloja ne on kaverisikin, jos kuittailevat deittiesi ulkonäöstä. Oletteko 15-vuotiaita?
Parin löytäminen on riittävän vaikeaa muutenkin. Kuka hullu vielä vaikeuttaisi sitä miettimällä, mitä muut ajattelevat?
Jokaisella mieltymyksensä. Muistan kun itse yritin nuorempana 'kiihottua' sen ajan tyttöystävästä niin eihän se väkisin onnistunut millään koska tämä ei ollut ollenkaan fyysistä tyyppiäni vaan se oli sellaista teinisäätöä puolituttavan kanssa.
Lopulta selvisi etten ollenkaan pidä vaaleahiuksisista kun heitä on koko sukuni ja perheeni täynnä. Eli ei ollut kyse edes vartalotyypistä. Ei vaan jostain syystä kiihota blondit. Kun taas muualla maailmassa aito blondi on usein eksoottinen.
Hanki itsetunto niin voit tapailla vapaasti niitä muodokkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tollo valitsee deittinsä kavereiden mielipiteiden mukaan? Ja tolloja ne on kaverisikin, jos kuittailevat deittiesi ulkonäöstä. Oletteko 15-vuotiaita?
Todella moni. Itseasiassa jopa monilla kaappihomoilla on vanhoillisilla alueilla vaimo sitä varten ettei työelämä, politiikka jne. hyeenan lailla raatele sosiaalisesti kappaleiksi.
Mitään sukupuoliyhteyttä tähän edustusvaimoon ei ole vaan todellinen himo kohdistuu suhteen ulkopuolisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella mieltymyksensä. Muistan kun itse yritin nuorempana 'kiihottua' sen ajan tyttöystävästä niin eihän se väkisin onnistunut millään koska tämä ei ollut ollenkaan fyysistä tyyppiäni vaan se oli sellaista teinisäätöä puolituttavan kanssa.
Lopulta selvisi etten ollenkaan pidä vaaleahiuksisista kun heitä on koko sukuni ja perheeni täynnä. Eli ei ollut kyse edes vartalotyypistä. Ei vaan jostain syystä kiihota blondit. Kun taas muualla maailmassa aito blondi on usein eksoottinen.
Monilla taitaa olla sama homma. Näin brunettina melkein aina kiinnostuneet miehet ovat vaaleita. Sitten taas huomannut että brunetit miehet ovat useimmiten blondin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
LIHAVAN NAISEN KIRJOITUS
Juu koska maailmassa ei ole yhtään ainoaa miestä joka saattaisi pitää pyöreitä naisia viehättävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni. Itseasiassa jopa monilla kaappihomoilla on vanhoillisilla alueilla vaimo sitä varten ettei työelämä, politiikka jne. hyeenan lailla raatele sosiaalisesti kappaleiksi.
Mitään sukupuoliyhteyttä tähän edustusvaimoon ei ole vaan todellinen himo kohdistuu suhteen ulkopuolisiin miehiin.
Aika eri asia kuitenkin se että yrittää säilyttää työpaikkansa kuin se, että Maken mielestä Jennillä on 6,5 kg liikaa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen täysin muodoton nainen (siis ihan lättäperse, tosi pienet tubulaaritissit, ei vatsaa) ja siinä on nuorena ollut se etu ettei edes humalaiset huutele perään tai ahdistele.
En harrastanut kertaakaan irtoseksiä nuorempana. Nyt olen 37v ja parisuhteessa eikä kumppanikaan ole erityisen seksuaalinen, mutta hyvin on viihdytty 4 vuotta. Hän pitää minua haluttavana ja minä häntä.
Jos olet vielä alle 150cm niin otan susta vaimon.
Vierailija kirjoitti:
LIHAVAN NAISEN KIRJOITUS
EIKÄ OLE, vaan jonkun palstan monista läskihulluista.
seksi tissittömän luuviulun kanssa on kuin ämpärissä huljuttelisi. etsi tosi nainen kaverisi ovat vain kateellisia jopa naiset.
Hyvä AP.
Jääpähän nätit tytöt meille muille.
🤭